24/2/13

Το τσίρκο V

Κάθομαι σε ένα βράχο. Είμαι στο βουνό, τα μαλλιά μου κοκκινίζουν στο φως του ήλιο. Μακριά μπροστά μου απλώνετε μια πεδιάδα. Πίσω μου το βουνό, ομίχλη στην κορφή του. Γύρω μου ανεμώνες, πολλές, χαμηλό χορτάρι και άσπρες, μως, ροζ και κόκκινες ανεμώνες. Πράσινη πεδιάδα στο βάθος βλέπω το τσίρκο, ανάβουν πυροτεχνήματα και τα ανθρωπάκια τρέχουν γύρω γύρω. Είμαι κουρασμένη, κουρασμένη να ξεφεύγω συνέχεια από αυτό. Έχω έρθει σε ασφαλή απόσταση. Τα ρούχα μου, που ταιριάζουν με τον αναβάτη έχουν φθαρεί από την προσπάθεια διαφυγής μου. Κρατώ το κεφάλι μου στις παλάμες. Νιώθω το στήθος μου να καταπλακώνεται. Και να με πιάνει ασφυξία, λες και τα ρούχα έχουν κολλήσει στο δέρμα μου. Αγγίζω το στέρνο μου και δεν μπορώ να ξεκολλήσω το ύφασμα. Τραβώ ξανά πιο έντονα. Ασφυξία, δεν βγαίνει. Παρανοϊκά και με τα δύο μου χέρια τραβώ το ρούχο όσπου ανοίγει το στέρνο μου, σπάει. Διαχωρίζονται τα κόκκαλα. Και βλέπω την καρδιά μου να χτυπά. Αυτόν τον μυ που κινεί το αίμα μου. Την αγγίζω τρυφερά. Νιώθω τους παλμούς της. Την νιώθω στα ακροδάκτυλα μου να παλλεται. Δεν μπορώ να κινηθώ. 

8 σχόλια:

  1. proti fora epia tsirko pou imoun 10. en efoithika oute tous elefantes oute tous tigreis..me to pou efkikan oi clowns arkepsa na klaiw jai na kratw ton papa agkalia na me parei makria pou jame. O papas tote eipe mou oti foooumai tous giati foroun maskes..
    - panta enna foasai tis maskes, lalei mou. giati panta en zwgrafismenes alla en mporoun na kalipsoun ta proswpa pou klain pou pisw.
    en kserw an ekataferes na fyeis makria pou to tsirko Bea. en kserw giati to foasai. alla an evreis to logo enna vreis jai tin lysi.
    egw pantws apo tote...en fooumai kanena clown. epeidi ematha na tous thwrw pou katw jai na men gelw toso polla me tis maskes tous.
    ate rikse to sxolio tsiofta :) jai polla sou filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. emathes ne k si kala :) ate na apantiso sovara. den fovame, apla den to anteho, merikes fores hanume me tin kathimerinotita k epistrefo sto tsirko-etsi vlepo ton kosmo mas. o akrovAtis me parasirei se tuta ta midamina, ego an k thelo ton akrovati n jero an ajizi na antejo k to tsirko p ton sunodevi. opote makria apostasiopiomeni niotho tinkardia m, moni n stin alithia i me parea sto tsirko, psaxno na do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαρηκα τζιαι που το σχολιο της dagger τζιαι που επιτελους εγραψες μιαν σοβαρη απαντηση!το τσιρκο beatrix μου εννεν το προβλημα τζιαι ξερεις το!!!ουλλοι οπως λαλει τζιαι ο κιλλ εχουμεν ενα τσιρκο για περιγυρο.το θεμα εν ο ακροβατης τζιαι το κατα ποσο την ωρα που εσυ εννα αποφασισεις να πηδηξεις εννα θωρει μονον εσενα τζιαι η εννοια του εν να ειναι μονο να σε πιασει τζιαι οχι αν τον θωρει το τσιρκο ουτε αν θα τον χειροκροτισουν η θα τον φασκελοσουν!!!

      Διαγραφή
  3. oulla ena tsierkoulo einai! paikse pellon!
    PS: Oi down!!!mono Up se thelw!!!filia polla pou ton pio fanatic fan sou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή