21/2/13

Time Out #13 Το έγκλημα στον φούρνο



Ένα από αυτά τα μεσημέρια, έπρεπε να φύω που το γραφείο. Ή θα έφεφκα ή θα εξιτιμάζουμουν με κανένα συνάδελφο-best case scenario. Επερνούσα την φάση:
«Θέλω καριέρα μίσhιμου. Γιατί εν βρίσκω έναν πλούσιο μαλακτούλη να τον παντρευτώ, να κάμω και ένα κοπελλούι με κανένα γκόμενο, να γυρίζω τον κόσμο και να γοράζω παπούτσια. Γιατί να μαλακίζουμε στον ιδιωτικό τομεά και να μεν βάλλω τον dad μου πάνω να με κανονίσει πούποτε?»
Οπότε ήβρα την δικαιολογία ότι πάω να γοράσω φαί και την σκαπούλαρα, έστω και για μισή ώρα.
Ήβρα ένα φούρνο. Εμπήκα μέσα να πιάσω φαί. Θωρώ τον παππού του hobbit-aka ένα γέρο κοντό, χοντροδεμένο, κκέλη, με τρίχες να φκαίνουν που την μούττη και τα αυτιά. Εμίλαν στο κινητό και ετσαλαβούτταν ένα ψωμί. Στέκουμε κοντά του και νέφκω του. Σταματά να μιλά και θωρεί με.
«Εννά το πιάσετε το ψωμί?»
«όι, εν ηξέρω, θωρώ» λαλει μου συγχισμένος
«ε τότε μεν του τjίζετε» λέω άγρια του στυλ~είμαι φουλ νευριασμένη και θα τες φάεις κωλόγερε που πασπατεύκεις τα ψουμιά.
Προχωρά στο μπουφέ με τα φαγιά και εγώ αφού πιάννω κάτι να πιω στέκουμε πίσω του.
«Να μου βάλετε λίγες πατατίτσες» λαλεί της κοπελλας μειλίχια. Εκείνη θωρεί τον που της την ππέφτει έντρομη.
Τι νευριάζω με τούντους κωλόγερους που κολλούν στες αλλοδαπές-κάμνω εμετό μες το στόμα μου και ξανακαταπίννω τον-τόσο αηδία.
Έβαλε του η φτωχή και ακούω τον:
«Βάλλε αλλό λλίες μες αντρέπεσε»
«Μα ντεν θα κλείνει το κουτί κύριε»
«Βάλε ολάν και εννά τα κανονίσουμε»
«Να βάλω πιο μεγκάλο κουτίν?»
«Ε μα εννα πιερώσω παραπάνω, βάλε σε τούτο και μεν αντρέπεσε»
Ήταν να του την βιδώσω. Έβαλε η καημένη. Ντριν ντριν το τηλέφωνο του.
«Ναι? Έλα ρε Κωστή, ναι ναι, ύστερα στον καφενέ, ναι ναι» άρκεψε και επαούριζε μες τον φούρνο.  Εμένα τα νεύρα μου ηλεκτρισμένα, παίζει να γίνουμουν η Storm που τους X-men με τόσο ηλεκτρικό φορτίο που εμάζεψα μες τον φούρνο.
Πάει η κοπελλα να του βάλει και δύο φέττες ψωμί-το κάνουν σε όλους στον φούρνο-ακούω τον πατσhιόγερο:
«Ε Κωστή καρτέρα» λέει στο τηλέφωνο «βαλε αλλό θκυό φέττες ψωμί, εν γιώρκι σας το ψουμί» λέει στην κοπέλλα η οποία έσκασε και έβαλε του κι άλλο ψωμί.
Παραγγέλω και γω και κείνος πάει να πληρώσει. Βρίσκω τον μπροστά μου στο ταμείο πάλε. Να μιλά στο τηλέφωνο-τούτοι οι γέροι έχουν πολλά να πουν στο τηλέφωνο από ότι φαίνεται.
Εμάσhιετουν να εύρει ψιλά να δώκει στην ταμία. Εν έβρισκε. Είπε της «πιάστα τούτα και εν έχω άλλα, μεν χαλάσω το εικοσάευρο μου».
Ε εν άντεξα.
Φκάλλω το σπαθί και βάλλω του το πας το στήθος.
«έλα γέρο, πες την αλήθκεια, ψηφίζεις Μαλά»
Και έσφαξα τον.
Πάει και το HACCP του φούρνου.

55 σχόλια:

  1. Ενεκάρσιασα που την περιγραφή "με τρίχες να φκαίνουν που την μούττη και τα αυτιά". Λιαξ! Ευτυχώς επρόλαβα τζαι έφαα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ma sa na jai arkises na ton sfakseis; are u getting soft on me Bea???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντουζ πουάν για το "μειλίχια". Χαχαχαχα.

    απολαυστική ως συνήθως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "ψηφίζεις Μαλά" χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ τον γέρο τον παραβλέπω...χαίρομαι που ξέρεις τι εστί HACCP..
    Helpful Tip: Το σπαθί αν δεν είναι ακονισμένο κόβει πιο επίπονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως το δικό μου το περιστατικό, που το εσhιουμάζιζε το ψωμί και μετά έβαλεν το πίσω! Φκάλλω εγώ τρίσhες τωρά που το κακό μου που το ξαναθυμήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχα τέλεια! Έχω 2-3 πρόσφατα περιστατικά ανάλογα υπόψην!
    Το ψηφίζεις Μαλά εκτίμησα το αλλά δεν το λέω θυμώνουν μας τελευταίως:-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε μα οντως εκαθυστερησες πολλα! αλλο λλιο να νομισω ηταν να τον φυκει να φυει. για να τσαντιζομαστε λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιε ποτζινο το μακαριζε, να σαι καλα, φτυχας το!

      Διαγραφή
    2. @Dreamer: Ενώ τούτο έννεν "τοσο μονοπλευρο τζιε φανερο!"???

      Διαγραφή
    3. Α εννα παιρνουμε την κουβεντα ποτζι ποδα τωρα; Ναι ηταν φανερο οτι εν λαικος ανθρωπος! Ωριμη απαντηση εννε;

      Διαγραφή
    4. ma ti leme?
      gia to malas line kaisi?
      e kathenas opos t erkounte, en k ine kako na krinis kapoia pramata, en k simenei oti ime monopleuri, i faneri, i jereis ti psifizo, i ti epsifisa, i an psifizo kan, i an elava meros sto prajikopima.
      to na mporo na krino oti mono meli t akel ta opoia ine apo ta laika stromata kai ttopouzoi tha katadexountan se afti tin epoxi na psifisoun mala en nomizo na ppefti extos pragmatikotitas
      den eine ola peri politikis ALL THE TIME, mporoume na gelasoume k ligo

      Διαγραφή
    5. kai ti diladi, prepei na sxoliazo olous tous politikous gia na men ime monopleuri? touto p krinoume ena anthropo apo ena post na to deis ligo kaisi.
      ego ida oti ipostirizis mala, k oute anaferthika pote, oute empika na to sxoliaso-an kai to theoro geloio kai provatex- dikaioma s, ola ta alla posts s ta diavasa k gelasa k s afisa comment.
      to na erxese sto diko m blog p me diavazis toso kero, na peis oti ime monopleuri, me afton ton tropo, dld na milas me kapoion allo aka dreamer, gia ena ipopsifio laiko, p enna girisei na se dei an eklegei kalooooo, afto ine entelos ano potamon

      Διαγραφή
    6. Beatrix εγώ συμφωνώ μαζί σου ΑΠΟΛΥΤΑ! Ο καθένας έχει την άποψη του και είναι απόλυτο δικαίωμα του!

      Η ερώτηση ήταν προς τον Dreamer για προβληματισμό. Γιατί το να λέει σε ένα πόστ ότι "ότι τζαι να σου πούν αξίζει σου" επειδή εν "τοσο μονοπλευρο τζιε φανερο!" τζαι άρα δικαιούται ο καθένας να βρίζει τζαι εν οκ τζαι αξίζει μου.

      Δηλαλδή με την ίδια λογική ενναν οκ να σε βρίσουν τζαι εσένα? Γιατί? Επειδή λαλείς κάτι με το οποίο διαφωνώ? Τζαι ακόμα παραπάνω να γυρίσω να πω ότι αξίζει σου? Αυτό είναι άνω ποταμών.

      Εν γιαυτό που τον ερώτησα, χρησιμοποιώντας τα λόγια του.

      Διαγραφή
    7. fair enough. ate pame na panigirisoume me toutous oullous tin katantia mas, tin krisi k tin anergia! yuhuuuuuuu!

      Διαγραφή
  9. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    Ευτυχώς που βγήκες και ηρέμησες. Τυροπιτάκι anyone?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν εκαρτερουν το τελος παντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το θέμα με τους φούρνους είναι οτι μυρίζεις φαγητά μετά!!! (ο καθένας με τα θεματάκια του!)

    έχουν γάντια σε όλους τους φούρνους πλέον..why don't people use them?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Beatrix σε αναλάλυψα μόλις πρόσφατα και σε έχω κατατάξει στις αγαπημένες μου bloggers. Τούτο το σπαθί σου το λατρεύω.

    Έλα πες την αλήθεια ψηφίζεις Μαλά!!!!!!!! Ατακα οφ δε γουίκ :)

    ΘΑΛΑΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. oiiiiiiiii, p to estiles? estila s ego ala den apantises

      Διαγραφή
    2. α χα χα χα...πιστευκεις οτι εν η ξερω???απαντησα αλλα απο οτι φαινεται εχαθηκε στο δρομο!!!

      Διαγραφή
    3. ουφφουυυυυυυυυυ εν τζινον που γραφει δυπλα που την φωτογραφιουδαν?τζιαι μεν γελας!εννα παικτω!!!

      Διαγραφή
  14. Νιώθω πολλά ηλίθια! Είμαι η μόνη που εν εκατάλαβε που έκολλαν αν ψηφίζει μαλά?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τάχα ήταν αχάπαρος και άξεστος, υπονοώντας με μια φράση ότι μόνο οι αχάπαροι και άξεστοι δύναται να ψηφίζουν μαλά

      Διαγραφή
  15. εκατσα τζε εγω ο γεριμος να θκιαβασω ποστ σου μετα που τοσες μερες, σαν εδιαβαζα ετρωα τζε ενα τοστ....εκαταλαβες...εφκιν που την μουττη μου το τοστ!!!!

    Epic παντως η περιγραφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hehe, να φκαίνει που την μύτη σου φαί εν painfull τα ευλοημένα, im sorry-i never meant to hurt u :P

      Διαγραφή
  16. Το μόνο πράμα that I loved more than the reference to the Lord of the Rings and X-Men, ήταν το "Μαλάς" line.
    I am impressed, yet again!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χα χα χα χα! Πολλά καλό πράμαν τούτον το σπαθί σου!!!! εν τζιαι μπόρεις να μου το δανίσεις τζιαι μένα να καμω 2-3 ξεκαθαρίσματα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή