26/2/13

Time Out # 14 Η καλή μου πράξη

Γενικά φακκούν μου οι έφηβοι, αγόρια, κορίτσια. Έρκετε μου να τους βάλλω χαμέ και να περνώ που πάνω τους με κείνο το όχημα που κάμνουν ασφαλτοστρώσεις και μετά που γίνουνται αφίσες να τους κρεμμαζω όπως τα πανό για παραδειγματισμό. Ντάξει ένναιν ούλλοι αφόρητοι, ένα 1% μπορεί να είναι και reasonable-το πολλύ.
Στα πλαίσια της δουλειάς μου τυγχαίνει πολλές φορές να βρέθουμε μόνη μου σε εστιατόριο ή φαστ-φουτ για φαί. Ναι μόνη μου, αρέσκει μου, να μεν μου μιλά κανένας.
Ήταν 3 η ώρα, ήμουν ζαλισμένη που το τελευταίο meeting ήβρα κάτι McDonald's μπροστά μου έδωκα μέσα πέρκει δεν φυρτώ της πείνας. Στεκουμε στη σειρά, ακούω κάτι χαχανητά να έρκουνται που μακρυά. Όσον εκοντέφταν εγίνουνταν εκκωφαντικά και σπαστικά. Είμαι busy με το smartphone βεβαίως-παίζω την businesswoman και βασικά σικκηρτώ με ένα email που λαμβάνω που τον boss ο οποίος με ξιτιμάζει-ας όψετε η κρίση. Κοριτσίστικα χαχανητά-περιέργα, εκρηκτικά, ανδρογενή, τριχωτά χαχανητά εφήβων κοριτσιών. Έρκουνται οι μιτσhιές, γυμνασίου φάση, και στέκουνται στην σειρά πίσω μου-όπου αυτό στην Κύπρο μεταφράζετε σε "πάνω στον κώλο μου". Και να χαχανίζουν μάνα μου μάνα μου διαπασών, να παουρίζουν θέε μου. Να ασχολούντε με τα πάντα, να αναδύουν μιαν μυρωθκιά όπως άμαν ήσουν σχολείο ούλλη μερα και μετά εγύριζες, έδρωσες λλίο και εστέγνωσες-χτιτjιον. Τρίσhιες πας την φάτσα τους, μουστακούθκια, παρπεττούες-μάδερς πάρτε τες για αποτρίχωση τα ευλοημένα. Η μια ήταν η αρχηγός με το μαλλί ισhΙωμένο του σιδέρου αποτυχημένα-με τα μαλλούθκια στην αρχή του μετώπου να σγουρέφκουν λλίο-u know what I mean-u know what I mean. Η άλλη ήταν κείνη που έχει γαουροφωνή, εν η κολλητή της αρχηγού και εν πασhιουρτού, με κοτσί στη βάση της κεφαλής και μαγουλάκια ροζ. Λατρεύει την αρχηγό και νομίζει ότι εν θεάρα. Η τρίτη εν η αντίζηλος της αρχηγού, αρκετά ωραία αλλά όχι τόσο ώστε να έχει τσιράκκι-aka την πασhιουρτού. Και να μιλούν να μιλούν να μιλούν, εμένα οι αντοχές μου ππεσμενες. Πιάνω το big mac-ναι όταν θα mcdonaldιασω I go all the way-και πάω να κάτσω όσο πιο μακρυά γίνετε. Οι μιτσhιές εντομεταξύ να περιχαρίζουν με ένα μωρό κάτι εγγλέζων, το μωρό να παθαίνει συγκοπή που τα "αγαπηηηηηηηη μου, μαναααααααα μου, τι ναιιιιιιιιιιι αγαπη μουυυυυυυυυυυυυυυ" οι εγγλέζοι να εκνευρίζουντε.
Και επειδή κάποιες μέρες το χει το αστέρι μου να ζω για να μαι μόνη  εν η τύχη μου κάττα μαύρη ήρταν οι έφηβες (όπου έφηβες εννοούμε τρίσhες, βουτjιες, και ζόλος) και εκάτσαν πίσω μου. Και τάχα είπε η ωραία του Αντρέα στο facebook "γεια σου ρε αμπάλατε" και είπε της ο Αντρέας "είμαι με την ανόρθωση" και να σχολιάζουν πόσο πελλός εν ο Αντρέας. Και έκαμε την μισή του φάτσα μπλε ο Αντρέας-ο ανορθωσιάτης apparently-και έβαλε την στο facebook και εκάμαν του 200 κάτι λάικ. Και να κακαρίζουν-να χαχανίζουν, οι ορμόνες να κτυπούν κόκκινο, οι τρίσhες στες φάτσες τους να μεγαλώνουν και να κρεμμαλλίζουντε στο πάτωμα.
Σηκώνουμε και τραβώ στο σπαθί μου.
"Γαμώ την οιστραδιόλη μου μέσα κάμετε αποτρίxωση, λουθήτε και σκάστε. Έχετε καιρούς να ασχολείστε με τον Αντρέα και τον κάθε Αντρέα take your time"
Είπαν μου "ευχαριστούμε Beatrix" εφιλήσαν μου το χέρι μου και εφύαν για laser.
Ετέλιωσα το big mac μου.

36 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που ετέλειωσες το μπιγκ μακ γιατί ηταν η έννοια μου! Τοσος κόπος τζαι να το αφηκεις τζαμέ!

    Τουτοι μιτσιοι παντως εν σαν να τζαι εν που άλλο πλανήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι, όλο το ππόιντ του ποστ ήταν τοbig mac ;)

      Διαγραφή
  2. "Γαμώ την οιστραδιόλη μου μέσα κάμετε αποτρίxωση, λουθήτε και σκάστε"

    Είσαι ο θηλυκός Anti-Christos! Ώρες, ώρες δηλαδή! :Ρ χαχαχαχαχα

    Το δικό μου, ναι, ήταν full body massage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κομπλιμεντάρεις με αντίχρηστε? πο ποοοοοο! :)

      και το δικό μου ήταν full body-δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο.... :P

      Διαγραφή
  3. προφανώς ήμασταν και εμείς κάποτε teenagers εν εγεννηθήκαμε 20χρόνα!!:p

    εν όντως spastic it makes you wonder..εμείς ήμασταν έτσι?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σε κείνη την ηλικία όι-αν εξαιρέσει το μουστακούδιν- ύστερα επέλλανα, αλλά κάπως έτσι μας εθωρούσαν οι πιο μεγάλοι i guess

      Διαγραφή
  4. αυτό που ψάχνεις είναι ο ασφαλτοστρωτήρας ή/και οδοστρωτήρας.
    Πέρασα την εφηβεία του αδελφού μου εξ'αποστάσεως ευτυχώς.
    Οι δικοί μου ήθελαν να τραβούν τα μαλλιά τους.

    Αγαπώ να τρώω μόνη μου, είναι πολύ ξεκούραστο από το να πρέπει να μπεις στη διαδικασία να ανοίξεις συζήτηση με κάποιον απλά και μόνο για να μην τρώτε στα μουγκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω της αδερφής μου εξ αποστάσεως και αυτό μας βοήθησε να μείνουμε κοντα :P

      Διαγραφή
  5. Dude! Μα εμαλάθκιανες πολλα! Εν σφάζεις πιόν.

    Btw couldn't agree more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζι υστερα εγυρισες πλευρο τζι εππεσες που το κρεβατι χαχαχχαχα
    Αποκλειεται να εισχεν ετσι τελος! Να τους εκοψες την κκελλε τους, πιστευκω το καλυττερα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Standing ovation! Χαχαχα τούτη η κοριτσοπαρέα είναι all time classic! Κι εγώ μισώ του έφηβους και σκέφτομαι τα μωρά μου στα 12 τους να τα στείλω εσώκλειστους στην Ελβετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh i like that-hmmmmm εννα σου ζητήσω details που εννά ερτει κείνη ώρα

      Διαγραφή
  8. Αρέσκει μου που ούλλες το ίδιον ήσασταν στην εφηβεία τζιαι πάλαι νομίζετε ότι που τα 12 εβρεθήκετε στα 24 ως διά μαγείας, χωρίς μουστάτζια, χωρίς μυρωθκιάν του δρώματος, χωρίς ακατάσχετη λογοδιάρροια περί παντός επιστητού :)

    Exceptions may apply - πέρκει γλυτώσω το Lynchάρισμα :D

    Το δεύτερο πληθυντικού εν επειδή εγώ εν αντιπαθώ τους έφηβους γενικότερα, αλλά μεμονωμένες περιπτώσεις!

    Απολαυστικό κείμενο όμως, όπως πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ είμαι τόσο αμέηζινγκ που ότι και να έκαμα στα 12 συγχωρήτε :P

      Διαγραφή
  9. Big Tasty εν καλυτερο. Ο Ηρώδης ειχε δικιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ γιατί εν άλλοσπως έφηβες που θωρώ;
    καρασασμένες καραστην τρίχα καραποτριχωμένες καραμανικιουρωμένες που καραδείχνουν καρα25άρες

    βρωμοπούλουκκους εν έτυχε να δω, γουάου - προβληματίζουμαι τωρά.

    τζιαι καταρχάς ίντα απολογείσαι που τρώεις μαχτόναλτς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς η επόμενη φάση, 3η γυμνασίου γίνουνται 25 χρονών

      Διαγραφή
  11. Os efivi vriskome se avoli 8esi me tuto to post. Please kame na ime mes to 1% (perno aposmitiko mazi mu sto sxolio, to gelio mu en a8orivo k kamnw k tin apotrixosi mu kanonika). Eklisa omos ta 18, 8eorume akoma efivi?

    Side note: Nomizo 3erw tis korues O.o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αμα σου λαλω εγω εμαλακωσες... ντροπης πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι τζαι εγώ μια έφηβοι-χατερ! Τζαι σίουρα πράματα εγώ τουλάχιστον εν ήμουν έτσι σχέδιο πριν 4-5 χρόνια. Εμένα παραπάνω φακκά μου η αππωμάρα τους τζαι οι μαλακίες που λαλούν για τις οποίες δεν αποτελεί δικαιολογία το νεαρόν της ηλικίας τους. Μπαι δε γουει, τζίνο με τον αμπάλατο ανορθωσιάτη ήταν αστείο τάχα? χαχαχα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ, apparently ήταν, εννοώντας "προφανώς". αμπάλατους έχει σε όλες τις ομάδες

      Διαγραφή
  14. ah yes i remember those times...so great! We loved to annoy everybody.
    Που ναι τα χρόνιααα τα ωραία χρόνιαααα που χες μπικ μααακ στη μακαρί ι ι ι ι ουυυ.
    Εν να μεγαλώσουν αλλο λλίο η πασιουτού εν να γινεί μια πούττα, η leader εν να περνά κρίση ταυτότητας που να καταλάβει ότι εν νεν το κέντρο του κόσμου τζαι η άλλη εν να εν η κορού που ούλλοι εν να λαλούν "μαανααα μου ρε ίντα καλή που εν η Χ".
    Ο Αντρέας θα εν long forgotten τζαι που να τον αθθυμούνται εν να λαλούν "ίντα καθυστερημένες που είμαστεν".

    Όσον για τες τρίσιες...λυπούμαι τη πούγκα των γονιών τους :p μια φάουσα που δωκα ως τωρά για τζείντα laser.

    Κατα τ άλλα σπαστικοί έφηβοι...where are they? everyone around me is grown up. (obviously i don't visit mcdonalds often enough)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννα μου πεις εμένα για ξετρίσhιασμa.....

      ε νομίζω μεγαλώνοντας χάνουνται που το περιβάλλον σου :P

      Διαγραφή
  15. :-))) μάνα μου τες κόρη!!


    (έτην κκελέ μου χαμέ) :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή