14/2/13

Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου

Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου. Εν καλή ζωή, εν σκατά ζωή, τίποτε ουσιώδες, δουλέφκω, δουλέφκω, δουλέφκω, τρώω, πίνω, σεξ, κοιμούμε, για φαί, για ποτό, για καφέ, για χορό, χαχαχα και χεχεχε και δώστου ξανά. 
Έχω-βαρεθεί-τη-ζωή-μου. Και μετά ακούω "ώσπου να κάμεις κανένα κοπελλούι και να δεις" και μετά σκέφτουμε ότι εννά το ίδιο ως το "πίνω" και ούλλα τα άλλα σε μηδαμινές ποσότητες και λέω "μα τι καλά, ανυπομονώ"
Τι θέλω να κάμω? Εν έχει τίποτε να κάμω, τίποτε, εβαρέθηκα. Και τιν ίδια γαμημένη ώρα εν έχω ώρα για τίποτε, όπως τον μαλάκα δουλέφκω δουλέφκω δουλέφκω

Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου

 Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου

 Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου

 Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου

 Έχω-βαρεθεί-τη-ζωη-μου

33 σχόλια:

  1. Stop overthinking it. Start overdoing it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Whenever. πιάσε off τζαι ελα στο λιμάνι της Λεμεσού! I'll be the guy with the weird hat and the long hair.

      Διαγραφή
  2. πίεννε κανένα ταξιδάκι να αλλάξεις παραστάσεις, κανένα 3μερο πιλέ μου. Βοηθά αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. what's that smell? Work burnout?Get away from here for a couple of days.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποτε όλοι νιώθουμε ότι όλα είναι χωρίς ουσία. Εν φάση τζαι εν να περάσει, δώστου λίγες μέρες. Αν και το να βρεις κάτι να παθιαστείς εν καλή λύση. Να προσφέρω μαθήματα σμιλιού;;;; Εφύρτηκες οξα;; Τι εννοείς εν νεν πάθος το σμιλί;

    Χαμογέλα πληζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοφκω φλέβα.. πέφτω που τον 1938191264120784612 όροφο... ρε τι να πούμεν τζαι εμείς που δεν έχουμεν δουλειά τζαι είμαστεν τζαι άνεργοι τζαι άεργοι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    εφόρησα τζαι την στολή του ιππότη για να είμαστε τζαι οροφυλαγμένοι μπας τζαι φκει καμιά σπάθα... εν τζαι περνά το σπαθί την στολή εννεν;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα ιδια τζιαι τα ιδια...χωρις νοημα χωρις ουσια!οσα τζιαι να καμνει το πλασμα αμαν εν φτανουν μεχρι την ψυχη του αστα βραστα!!!συμβατικα ολα.επιδερμικα τζιαι χωρις προοπτικη.να παμεν παρακατω...να περασει τζιαι τουτη η μερα...τζιαι ουλλα στο τελος ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ!!! "ενα τιποτε η ζωη μου...ο χρονος γεματος...και εγω το μονο που ηθελα ηταν να σου κρατω το χερι...και ενα σπιτακι μικρο...να βλεπουμε την θαλασσα και να γερασουμε μαζι!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oufou lale m k gia geramata tora, egirame pros ta 28 mani mani

      Διαγραφή
    2. κορη beatrix εννα με νευριασεις!!!συγκεντρωθου!!!ποια γεραματα κορη μου;;;;;;;;;;;;εγω ειπαμε ειμαι 51...ατε να δω!!!28 μισσιμου!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΟΡΗ ΜΑ ΕΝ ΤΖΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΛΛΑΝΟΥΝ ΤΖΙΜΕΣΑ! ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΙΑΣΕ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ! NA ΠΑΕΙΣ ΠΟΥΠΟΤΕ ΝΑ ΞΕΣΚΑΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. :/ ενόμιζα επερίπεζες στον τίτλο.
    Σοβαρά γιατί έτσι; Γιατί άφηκες τον εαυτό σου να γίνει θύμα της καθημερινότητας;
    Cheer up :) Εσύ έσιεις τον έλεγχο, έβρε τα πράματα που σε κάμνουν χαρούμενη τζιαι κάμε τα, εν σε εμποδίζει τίποτε.
    Άτε άρκεψε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. empodizoun me polla, en tha eixa provlima na dulefko ftanni na men katapiezoume. en me kofti na pao dulia me 2-3 ores ipno, i kataskotomeni p tin ejodo alla gamoto, en exo ora gia tipote, en non stop, k periorizi me, k epireazi me k efae me. k en exo epilogi, prepei na kamo ipomoni na mazepso empiria llia xronia, na kamo connections, na na na...k touto en me spazi/.

      Διαγραφή
    2. k telika skeftese giati? inta point exi touti i paranoia, toutos o rithmos, touto to stressarisma?

      Διαγραφή
    3. Μα δεν έσιει!
      Δε τα πουλιά, δε τους κάττους, δε τους σιύλλους που δε φακκούν πεννιά, τζιαι μια χαρά περνούν. Εν βάλλουν έννοιες στον εαυτόν τους. Μπορεί να μεν έχουν καν την έννοια του "βαρκούμαι" ή "εν έσιει νόημα η ζωή μου". Εμείς τα κατα τ'αλλα πιο έξυπνα όντα, γιατί κάπου να το χάννουμε;
      Σκέφτου κάτι διαφορετικό, σκέφτου ούλλες τις πιθανές επιλογές που μπορείς να κάμεις με το πτυχίο σου.
      Τζιαι ψάξε τζιαι για καμιά άλλη δουλειά ή σκέφτου κάτι εντελώς διαφορετικό κάτι καινούριο. Εν χάννεις τίποτε αν δοκιμάσεις.
      Μεν αφήνεις τα χρόνια να περνούν έτσι. Αφού ξέρεις ότι εννα το μετανιώσεις ύστερα.

      Διαγραφή
  9. omg o kathenas lalei oti thelei. ksero oti etsi ginete sinithos. Alla ennen anagki na sxoliazoun oulloi oulla. ffs I m tired of this shit kai anaferomai sta comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή