25/12/12

Καλες Διακοπές Πρασινάδα-σορρυ γκάις no christmas for me :)

Και έτσι για να το κάμω επιτέλους και άρκησα!

Πρασινάδα it was a lovely game we played! Θα σου περνά πολλά αν γίνεις καθηγήτρια!
Σου εύχομαι καλή υπομονή στην Κύπρο και καλούς συμβιβασμούς. Τες παραπάνω ώρες αξίζουν οι θυσίες για τον τόπο σου!

Καλές Διακοπές

Τούτο εν ένα βίντεο που έβλεπα συχνά όταν ήμουν εχτός και έπιαννε με το home sick, επίσης έδειξα το ούτε και γω σε πόσους ξένους πρήζοντας τους.
Και διώ σου το δώρο να το θωρείς άμαν σικκηρτάς!




8 σχόλια:

  1. xronia sou polla jai as men ta giortazeis!!!!giortazoumen ta emeis gia sena :) filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γιατι δε γιορταζουμε σ αυτο το μπλογκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά τζαι σε ευχαριστώ πολύ Μπεατρίξ! Ό,τι καλυτερο τζαι σε σένα! :)))

    Υ.Γ. Χου κέαρς αν εν Χμας ή αν πιστευκουμε ή όχι.. (τζαι εμένα ποσώς με ενδιαφέρει το θρησκευτικό παρτ).Απλά εν οικογενειακές στιγμές τζαι εν τούτο που μετρά....οκέι τζαι το φαί! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πρασιναδα εχει απολυτο δικαιο.ιδιως για το φαγητο!ομως beadrix μου θα σου πω και κατι...η χαρα για τις οποιες γιορτες δεν ειναι αυτοβουλη.πρεπει να βγαιννει αβιαστα απο μεσα μας.και για να βγει και να τις ζησουμε, πρεπει οπως σου ειπα ξανα,η ψυχη μας να ειναι αναλαφρη.να μην εχει κανενα βαρος και καμια σκια.και τοτε θα δεις πως οι οποιες γιορτες θα ειναι παντα καλοδεχουμενες.ουτε εγω φετος γιορτασα.εχω ενα βαρος στην ψυχη που με σκοτωνει...χρονια καλα!

      Διαγραφή