26/11/12

Time Out #10 Η κ.Κούλλα

Για πολλούς και διάφορους λόγους αποφάσισα να μάθω μια ξένη γλώσσα. Ψέματα. Άκουσα στο ράδιο ότι άμα μιλάς 3 ξένες γλώσσες κάτι γίνεται με το εγκεφαλο σου και εν πιο μικρή η πιθανότητα να εμφανιστεί το Αλτσχάιμερ. Εμπεριστατωμένη έρευνα, όι πελλάρες! (*sarcasm duuuuh!) Anyway είπα να μάθω ακόμα μια γλώσσα, να προσθέσουμε ακόμα ένα πράμα στο βιογραφικό.

Πάμε που λαλείτε στην τάξη είχε κάτι άλλους τjιαμέ, εγώ με τα ρούχα της δουλειάς, formal και τακούνια και make up. Και μια άλλη κορού που με θώρεν με ππιριλλωτά μάθκια, φοιτήτρια. Καθούμαστε μες την τάξη, εγώ σαν καλό geek έκατσα μπροστά μπροστά. Η φοιτήτρια δίπλα μου. Άρκεψε η καθηγήτρια η γλώσσα τούτη εν έτσι, και έτσι και αλλιώς. Ακούαμε τι είχε να μας πει. Μπαίνει μέσα, καθώς εμίλαν η δασκάλα μας, η ξάδερφη του Φλωρινιώτη-πέρκει να μεν ξέρεις τον Φλωρινιώτη? Πόσην ποιότητα και συ?

-Ηλικία: πάνω που 65, μαλλί Αντρούλλας Βασιλείου χρώματος άσπρο βαμμένο με χρωμοσαμπουάν ώστε να μωβίζει ελαφρώς. Γυαλλούδιν γεροντέξ με χρυσό σκελετόν. Φόρμες-ναι ναι φόρμες-βελουδέ μωβ σκούρο πεθαμενί. Είχαν και στρασάκια ασημένια. Παπουτσόυδιν αθλητικό μαύρο και τσαντού μαύρη μεγάλη. Έκαμα περίπου 2 λεπτά να αφομιώσω την εικόνα.

"Αγάπη μου ήρταααααα, άρκησαααααα?" λαλεί της καθηγήτριας.
"Γεια σας, είστε η κ.Κούλλα?" απαντά η καημένη μες στο shock.
"Ναι μάνα μου, που κάθουμε?"
Και άρκεψε την κουβέντα, όι αρκησε η κόρη της-δουλεύκει στην τράπεζα, έχουν πολλή δουλειά τωρά τελευταία-μα γιατί άραγε?-εν ήρτε να πιάει το μωρό, εκαρτέραν τον γαμπρό της, και μετά η άλλη της η κόρη, εν δασκάλα-ναι ναι μια τραπεζικός μια δασκάλα-ε μηνίσκει μαζί τους αλλά ήταν να πάει για καφέ, εν εμπορούσε να της πει να μεν πάει για να προσέχει το μωρό, ελευθερη κορούα να μηνίσκει σπίτι? Άρκεψαν οι καπνοί και εσχηματίζουνταν μες στο κεφάλι μου.
"Ντάξει κ. Κούλλα εξεκινήσαμε με την εισαγωγή"
"Ναι μάνα μου" έφκαλε το τετράδιο της η κ.Κούλλα και εκούντησε τα γυαλιά της πάνω. 
Η φοιτήτρια δίπλα μου εμιλούσε με ύφος 1000 καρδιναλίων για το τι κάμνει, του στυλ "επέρασα κάτι που με εκφράζει και κρατώ τον Θεό που τα αρτσhίθκια" και μετά εγώ ισοπέδωσα την του στυλ "σπούδαζε και εννά φάεις τjιαισου καλά". Εν μπορώ άμα μου σπουδάζουν κάτι του στυλ "αφαιρετική νοημοσύνη του παράλληλου σύμπαντος" επειδή τους εκφράζει και μετά σhίζουνται για τους άνεργους πτυχιούχους! 
Μετά έπρεπε να πω και γω τι στο καλό κάμνω-και άτε εξήγα τωρά της κ.Κούλλας και της εκφραστικής. Άσε που η κ.Κούλλα είχε και απορίες. Για να σε δω να εξηγάς της κ.Κούλλας τι εστί βερίκοκο. 
Άρκεψε η δασκάλα και έγραφε μας λεξούες, και εθκιαβάζαμε τες. 
"Αααααααααα, μα τούτη θυμίζει ελληνικά" η κ.Κούλλα αναφώνισε
"Ναι κ.Κούλλα, έχουν όλες οι γλώσσες κοινές λέξεις, εν ένα παράδειγμα για να σας δείξω τούτο το γεγονός"
"Ααααααααα, μα τούτη σημαίνει έτσι?"
"Όχι κ.Κούλλα, απλά εθύμισε σας εκείνη την ελληνική λέξη" 
"Μα είσαι σίουρη?" ρωτά η κ.Κούλλα
-ναι κ.Κούλλα, έκαμε λάθος η καθηγήτρια, έχεις δίκαιο-εμάχουμουν μες τον νου μου.
"Μα και τούτη η λέξη εν έτσι που σημαίνει και στα αγγλικά"
"Ναι κ.Κούλλα"
"Μα κοίταξε ρε παιδί μου, εν εντυπωσιακό"x 1000000 φορές.
Δεν εσταυρώσαμε μιση πρόταση και να μεν κάμει comment απείρου κάλλους η κ.Κούλλα. 
Η καθηγήτρια να δυσπιρκά, κούτσα κούτσα επροχωρούσαμε. Την ώρα που κάτι μας εξήγαν για την προφορά κάτι γραμμάτων ακούεις ντρίγκι ντρίγκι. Ούλλοι αχάπαροι. Η κ.Κούλλα να θωρεί γυρώ γυρώ και μετά να αντινάσσεται. 
"Απαναία μου και εν το δικό μου αλόπως". Φκάλλει την τσέντα και γυρεύκει το κινητό το οποίο παίζει ακατάπαυστα. Σταματά να παίζει η κ.Κούλλα βρίσκει το, πιάννει πίσω, εν ο γαμπρός, λαλεί του τι ετάισε το μωρό, γελούσιν λλίο και 7 μαλάκες καρτερούν να τελιώσει. Κλείει το τηλέφωνο. 
"Ε το μωρό εν τρώει, διά του και εν τρωεί, αφού έφαε το φαί της γιαγιάς εννά τους καταδεκτεί κείνους?" λαλεί ούλλο περηφάνια και εγώ σκέφτουμε: "ΤΙ ΜΕ ΚΟΦΤΕΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ? ΤΙ ΜΕ ΚΟΦΤΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΠΕΛΛΟΥΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙ ΣΟΥ?"
Συνεχίζουμεν ακόμα λλίο και εμένα τα νεύρα μου ένναιν καλά, ερκούμαστε δαμέ για ένα σκοπό, η κ.Κούλλα γαμά τους νόμους και τα συντάγματα και σικκηρτώ.
"Ααααααα" αναφωνεί στην αρχή ακόμα ενός βαθυστόχαστου και ουσιώδους σχολίου. 
Ανεβαίνω με το τακούνι πας το θρανίο, προσεκτικά φορούμε και φούστα του ταγέρ μεν ανοίξει το σχίσμα. Το σπαθί μου κρέμμετε στο πλάι και λυγίζω τα γόνατα. Βάζω το άλλο τακούνι το στήθος της και την σπρώχνω πίσω. 
"Μεν με αναγκάσεις να λερώσω το ταγέρ μου και τις φορμούδες σου" λέω της. "Έχεις ακόμα μια ευκαιρεία". 
Ξανακάθουμε πίσω προσεκτικά και τραβώ μια τούφα που τα μαλλιά μου που εκόλλησε πας το κοκκινάδι. 
Κάμνω εύκολα φίλους!


44 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα! πότε εν το επόμενο μάθημα. Πάω
    στοίχημα εν το γλιτώνεις το μακελειό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να πρέπει να πεθάνει τελικά? λες να μεν το αντέξω?

      Διαγραφή
  2. Νομίζω πως την επόμενη φορά μπορούν να συμβούν τα εξής:
    - Η κ. Κούλα να φορά πανοπλία
    - Η κ. Κούλα να μην έρθει
    - Το επόμενο ποστάκι σου να μας το γράφεις από την φυλακή!

    χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα να δω την κ.Κούλλα με πανοπλιά και ΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

      Διαγραφή
  3. εκαρτερουν ποτε ηταν να φκει το σπαθι. σκεφτομαι αν εκεινοι οι πτυχιουχοι που τους έκανε καποιος άλλος τη διατριβή τους επί πληρωμή έχουν το ιδιο τουπέ ...τι ρωτώ έτσι είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι άνετα, ή αν εσπουδάσαν βοηθός οδοντιατρείου ασπούμε! επίσης πτυχιούχοι

      Διαγραφή
    2. δεν γνωριζετε ότι οι γριες διαλεγουν βελουδινες φορμες με bling bling? και το μωβ εν το χρωμα τους;

      Διαγραφή
    3. προετοιμάζοντε για τον στέφανον? :P

      Διαγραφή
  4. Τούτες οι φόρμες οι βελουδέ, οποιουδήποτε χρώματος, όποια και να τις φορά, με εκνευρίζει.

    Το "πεθαμενί" έφυρε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει και το όνομα έχει και την χάρη το πεθαμενί, επέθανε σε :P

      Διαγραφή
  5. hahahahahha!!! Εν γιαυτο που εσταματησα να πιεννω επιμορφωτικά. Οι γεροι που θελουν σημασια!

    Εχμ, ποτουτες τις "πεθαμενι ανοικτο" βελουδο φορμες εχω τζιαι εγω! (επιασα τες μεσα στο χαος του πραϊμαρκ καποτε!) :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας πάει σμιλί ολάντ! εν ανάγκη να μου μάθει γλώσσα? ας πάει οτιδήποτε άλλο, ακτιβ, να περνά και καλά, ίντα μου έρκετε στην γλώσσα?

      Διαγραφή
    2. νο κκομεντ για τες φορμες, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε

      Διαγραφή
  6. sigoura tis formes tis egorase tis pou to lidl.
    tziai go gureuko veloude formes na agoraso,alla pio skoures na men fainounte oi tatses (ena tes foro mes sto spiti gia proxeires.)
    k h daskala prepei na etaraxan ta neura ths enen?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εταράξαν ναι όπως και τα δικά μας. μα γιατί να τες φορείς βελουδέ και στρασάκια? ΓΙατιΙιιΙΙΙιιιιι????

      Διαγραφή
  7. Άπαικτη η κα Κούλα, ούλλος ο κόσμος εν δικός της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xaxaxaxaxxaxaaxxaxaxaxaxaaxaxxaxaxaxaxaxxax!!!!!!!!!!!!!a perimene en eteliwsa! xaxaxaxxaxaaxxaxaxaxxaaxaxaxaxaxaxaaxaxxaaxxaaxxaaxxaaxaxaxaxaxxaaxaxaaxaxaxaaxaxaxxaxx! ok eteliwsa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://www.youtube.com/watch?v=Eobuu-IexvI
    αυτο. απλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. En adianoito na men anikses to stoma sou kai na eipes opos to grafeis pio pano. ''Koulla, eimaste dame gia ena skopo, eilikrina, prepei na stamatiseis na milas sinexia'' oute pio llia oute pio polla. En gematos o topos traoullous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ξεκινησα κι εγω νεα γλωσσα την προηγουμενη βδομαδα. για πες, τι μαθαινεις; για την κα Κουλλα ενα εχω να προτεινω: ιδιαιτερα μαθηματα.αν οντως θες να μαθεις και η καθηγητρια να σου δινει τη σημασια που χρειαζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. türkçe!

      εσύ?

      πιάννω τα εύκολα γενικά, τώρα να δούμε αν τελικά χρειαστεί! ή απλά να εκτελέσω την κούλλα να πνάσουμε ;)

      Διαγραφή
    2. Ου κορη turkce εκαμνα τζιαι εγω στο πανεπιστημιο. Εν πολλα ενδιαφερουσα γλωσσα.

      Benim adim cypriopoul. Senin adim beatrix!

      Διαγραφή
    3. ναι, εν αρκετά εύκολα so far!

      Διαγραφή
    4. ki emena einai i 3i mou glossa kai nomiza oti 8a arxiso na berdevomai alla oxi telika. xekinisa ispanika logo dulias kai mexri stigmis ta vrisko panefkola. to 8ema einai oti mexri to flevari prepei na ta milao kala opote exw valei pano tis turbines...

      Διαγραφή
  12. εδκιαβασα το 4 φορες τζιε ειμαι χαμε φυρμενη!!!!!!!!!!!!!!!!!που;ποτε;θελω να ερτω!!!!!!!!!!!εχωρισα πριν λιγο καιρο μετα που χρονια σχεση τζιε ειμαι συνεχεια κλαμενη.θελω να ερτω μαζι σου,να γινουμε δυπλανες,τζιε να θωρω τζιε να ακουω κ.κουλλααααααααααααα.γλωσσα εθθελω να μαθω.......ενναμε φρονιμη......να γελουμεν ομως επιτρεπετε;νασε καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχώρισες πριν λλίο καιρό μετά που χρόνια σχέση?? κοπέλλα μου καλωσόρισες, ήρτες στο κατάλληλο blog-τυχαία!-η ζωή σου αρκέφκει τωρά girl! εν λλιο ψυχοπλακωτικό όσπου να το ξεπεράσεις αλλά ένα 90% its all fun! enjoy ur break up και inbox me οτι θέλεις!

      Διαγραφή
  13. εισε και εσυ καμενη οπως φαινετε!ναι που θα παει;θα το προσπερασω...σε ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ma en tziai thelo na exoun strasakia pano,thelo ena zeukari formes gia oles tis ores.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε οκ then! στρασακια-free rocks! αν και εγω εν μπορώ να φορώ φόρμες!

      Διαγραφή
  15. Στο επομενο μαθημα αεις την ππαλαν εσσω γιατι εν κριμα το ταγερ να το... ποντισεις με γαιματα :D

    Παρε ενα... φιμωτρο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχω τα βιβλία που το πανεπιστήμιο εχουν τζαι dvd μέσα να σου τα δωκω να γλυτώσουμεν την κουλοσφαγην ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο λαλα! μα άρεσε σας η κ.κούλλα και θέλετε να την σώσετε! :D

      Διαγραφή
  17. Αν τζαι τούτη η κ. Κούλλα ακούεται που τες γιαγιάδες που ταϊζουν τα μωρά τζαι που τα αυκιά, πες της σε παρακαλώ αντί να σας σπάζει τα νεύρα σας προσπαθώντας να μάθει κάτι που δεν πρόκειται ποτέ, δεν λένε αδίκα μάθε γέρο γράμματα, αν θέλει ποσκόλιο να την καλώ σπίτι μου να προσέχει τες μιτσιές να πάω για καφέ. είναι μια λύση με την οποία βγαίνουμε όλοι κερδισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ooo! πολύ καλό το σχέδιο! εννα το προτείνω :)

      Διαγραφή
  18. ε μα τζΑΙ εσυ εν εσιεις καθόλου υπομονή...κοινώς βλαγγα του βου..
    ουτε τακτ...πιανει σε το τακα τακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όι και δεν έχω! όι και δεν έχω! τόσην ώρα που εμάσhιετουν πιριιιι πιριιιι πιριιιι!

      Διαγραφή
  19. το μπακραουντ εν ασορτι με το ποστ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν ασορτί με τα παραπάνω ποστς! ο καλή μου τάτσα u r new here ha?

      Διαγραφή