28/10/12

The dating process #9 Μίλησε μου, μίλησε μου, δεν σε φίλησα ποτέ μου

Σε μιαν έξοδο εγνώρισα έναν τύπο είχε μια φάτσα το κάτι άλλο, πονηρόφατσα, πειραχτήρικη, τσακκίρικη, πώς να το εξηγήσω? (τόσα βράδια μόνη και δεν έρχεσαι-δεν με σκέφτεσαι?) Εν μου έδωκε ιδιαίτερη σημασία όλη νύχτα, μεν σου πω έριξε μου 2-3 ματιές και μετά έφτυννε με, εγώ επήρα το προσωπικά να μεν υποκύψει στο φλερτ μου ο παρέας, αγκρίστηκα και εγύρισα που την άλλη. Και την δεύτερη νύχτα που ήμασταν σε κoινή παρέα, ήρτε μετά τη δουλειά και εφόρεν ένα πουκαμισούι θαλασσί πειρασμός my friend αλλά εγώ ούτε που του είπα γεια για να μάθει να μου κάμνει τον καμπόσο. Να τον δεις εφόρησε την διάθεση του την άτακτη και εθώρεν με-εγώ cool και απόμακρη. Anw ήταν μόλις ξαπόστειλα τον #5 και είπα να μεν φερθώ ξανά έτσι. 

Μετά πάω σπίτι, τσααααααααααααααακ friend request. Άτε Beatrix κάμε accept. Ελέγχομεν το relationship status: single. Μια χαράάάάά. Τσααααααααααακ μήνυμα. Και πο ποοοο τι καλή που είσαι, και πο ποοοοο μ΄αρέσει το ταττού σου-και να γυρέυει στο internet την σημασία του, και πο ποοοοοοο δεν το πιστεύω ότι είσαι σινγκλ-γι΄αυτό δεν σου μιλούσα-ishte ρε. Μπουρουμπουρουμπουρουμπουρου. Και μετά ξεκινούν τα καλημέρα όμορφη, καληνύχτα κοριτσάκι (εμένα ρε? εμένα κοριτσάκι ρε?) Ένηγουέη ο τύπος το είχε το λέγειν αλλά είχε και το ψάξιμο του. Είπα να του δείξω ότι δεν είμαι σαν τα άλλα κοριτσάκια, να κόψει τες ατάκες και να αφήσουμε τα παιχνίδια κατα μέρους. Βγαίνουμε μια, βγαίνουμε δυο δεν τα βρίσκουμε, εγώ του δείχνω, αυτός τις συνηθισμένες τακτικές, ε αστα διάλα ρε.

Περνούν οι μέρες, εγώ ξενερουά, δεν απαντώ στα μηνύματά του. 
"Δεν ξέρω τι σου έχω κάνει αλλά δεν θα σε ξαναενοχλήσω" 
Πφφφφφφφφφφφφφφτ. Κάτσε εξήγα, δεν μου έχεις κάνει κάτι, είμαι έτσι, σου το έδειξα, έχεις δίκαιο, μπορεί να σε ξεπαγώσω αν με αφήσεις, δεν θέλω να ξεπαγώσω, δώσε μου μιαν ευκαιρεία, θα δεις αξίζω, ταιριάζουμε, δεν περνούμε καλά μαζί? ναι συγνώμη απλά έτσι έγινε, και γω φοβάμαι, και εσύ φοβάσε, ας προσπαθήσουμε και θα δεις θα τα βρούμε. Μπουρουμπουρουμπουρουμπουρου.

"Θα έρθω να σε πιάσω με το αυτοκίνητο μου, ραντεβού"

Και έρχετε με το αυτοκίνητο, και το πουκαμισούι το θαλασσί-σκέφτουμε μέσα μου ρε μπας και έκανα λάθος-και βρεθούμαστε στην παραλία και κατεβάζει από το καπό δύο τσάντες. Και πάμε στη θάλασσα και βγάζει χαλάκια και στρώνει, και κεράκια, και μουσική, και φαγητό και κρασί, και ποτήρια. Και εγώ να χαχανίζω σαν αποβλακωμένο. Και να καθόμαστε και να τρώμε και να πίνουμε, και cheers και να με βλέπει μες τα μάτια και να κοντεύω κοντά του και να χαμογελά, και να σκέφτομαι αυτό είναι πολύ ωραίο, αυτό θα μπορούσα να το συνηθίσω-νταξ αυτό είναι και λίγο corny και λίγο σαπουνοπερέ, αλλά αλήθκεια ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ BEATRIX ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.

Περνά η ώρα, καρτερώ καρτερώ καρτερώ πότε εννα πέσει το ευλοημένο το φιλί, ρε τωρά ρε ύστερα. Ε ενύσταξα, πάμε? Παμε λαλεί μου. Ρε να σηκώνουμε δίπλα του να περνώ τα χέρια μου πας τον λαιμό του και να μου χαϊδεύει το μπράτσο μου σκέττα νέττα. Μαζεύκουμε τα ππουρτού μας και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο. Επιστρέφουμεν, φέρνει με σπίτι μου-άτε καληνύχτα, καληνύχτα, σκέττα νέττα. Εμείναμεν με θκυο σhιειλη καμένα. 

Τα γέριμα και τα σκοτεινά, ίντα άντρας κάμνει τόση προσπάθεια και εν σε βουττά αν μη τι άλλο να σε φιλήσει ΟΛΑΝΤ!  

Ε γιου γκεσς ράιτ, εν εξαναφκήκαμεν-ξενερουά η Beatrix.

ΥΓ. Καβαλιέρος is still here (!?!?!?!), this is an old story-hellooooooooo!

27 σχόλια:

  1. ε εδιάβαζα και εγώ και λαλώ ατς θα πέσει το φιλί..ξενέρωμα! παραίτα και αν είναι να σπάσεις εν αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουυυυ εννοείτε, εν έχω έτσι υπομονή, άμαν ο άλλος παίζει έτσι σημαίνει he is not honest, ξhιου ξhιου ξhιου!

      Διαγραφή
  2. Φταίω τωρα που σκεφτουμαι το ασμα "Το πουκαμισο το θάλασσι"....τζαι μετα ενα ποιητικό ρεφερενς "Για ενα πουκάμισο θαλασσί, για ενα ντέιτ....";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν φταιιις! και γω κείνο το τραγούδι εσκέφτουμουν :D το ποιητικό εν όλο δικό σου, θεικό!

      Διαγραφή
  3. ο κουμπάρος με το θαλασσί εν πλαιρ τάχα μου τζε μιας τζε επίες να τον ψιλοφτίσεις επίε να σου δείξει ποιος είναι! Εν να σε αφήκει να καβουρδιστείς όσπου να το λυσάς τζίνο το φιλί!!! Τέτοια έκαμε τζε ο πρώην τζε επερνιέτουν τάχα μου για γόης!! nekat0meni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τάχα μου! καλά τα λες, εν καβουρδίζομε εγώ ρε φίλε!

      Διαγραφή
  4. ahaahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
    το σχολιο μου σαν εθκιαβαζα θα ηταν "καλα, τελη οκτωβριου τζιε επηετε διπλα που την θαλασσα;;; τι θκιαολο στν κυπρο πλεον;;"
    εξηασα τζιε τον Καβαλιερο. anw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν πειράζει, έτσι όπως πάμε εννα τον ξιάσω και γω :P

      Διαγραφή
  5. Ένας άντρας που στήνει ολόκληρο ραντεβού υπερπαραγωγή και είναι άνω των 25, επίτηδες σε φιλά. Προφανώς το σχέδιο του απέτυχε. Σαν να έχεις μαγνήτη με τους "παίχτες"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαγνήτη εν νομίζω, ξερό κεφάλι παίζει! τι να καμομεν αρεσκόμεθα στα παιχνίδια! φταίω? φταίω!

      Διαγραφή
  6. kori; ma sovaromilas;;;etsi yperparagwgi jai en eppese fili;;;fuck the duck ena prama!!!kyrie eleison!!i am astonished! wow! katse na evrw jai alla na pw jai na ksanagrapsw! alla ti ksenerasssssss re koumpare!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι, σοβαρομιλώ! τωρά είμαστε και φίλοι ιμμισh! εγώ να δεις ίντα astonished ήμουν, επήα σπίτι έκατσα πας το κρεβάτι και εσκέφτουμουν μα που τα καλά? μα που τα καλα? μα που τα καλα?

      Διαγραφή
    2. oi en to ekseparasa akoma!!apanaia mou ti na kamw;;;ma pou ta kala;;ma pou ta kala;;;;ma seriously;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  7. ενδιαφέρον ιστορία. παίρνω σημειώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάντα σημειώσεις? how to screw up a date?

      Διαγραφή
    2. "ενδιαφέρουσα" ιστορία. Μπορεί να σου έφυγε, αλλά δκιαβάζουν μας τζιαι μωρά που δεν τα μορφώνουν πλέον στα σχολεία....έτσι είπα να το επισημάνω...

      Διαγραφή
    3. oh my dear god-και μορφώνουνται στο δικό μου μπλόγκ??! ΠΑΕΙ ΕΣΤΡΑΏΣΑΜΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ-θα μας πιαν ούλλους οι τούρτjιοι ;)

      Διαγραφή
    4. αναγνωρίζω 1)το λάθος μου και 2) ότι δε μ αρέσει να με διορθώνετε.

      οι τουρτζοι ειναι εκει στην Ομορφίτα και κατηφορίζουν b-trix

      Διαγραφή
  8. Ξενέρωσα από την ώρα που είπες ότι έβγαλε κεράκια και χαλάκια και κρασάκια. Μα να με εκνευρίζει τούτη η φάση;!

    Είπε σου καμιάν ατάκα να γελάσετε τουλάχιστον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahaha γεια σου ρε κολόνα-ατάκες πολλές έχει καιρό όμως! ήταν player με τα ούλλα του!

      Διαγραφή
  9. Ου ηντα με νευριαζουν τουτοι οι τυποι α! Μπιν δεαρ, νταν δατ. Την εκανα με ελαφρα πηδηματακια.
    Σιγα μην κατσεις να σκασεις με τον καθε ξενερωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι ρε παιδί μου, εγώ την έκαμα με τριπλούν-ούτε καν ενοιάστηκα να το κρύψω :P

      Διαγραφή
    2. pe ta kori Cypriopoula! Beatrix lalw sou en eimai kala! ma pou ta kala;;ma pou ta kala;;;;;re ampas jai itan gay! i bi! i bye bye;;;

      Διαγραφή
    3. ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΗ εισαι θεά-το bye bye εν το σίουρο, other than that φτάννουν στα αυτιά μου φήμες τρομερές-ότι και καλά κάμνει πολλύ σεχ-και πολλά player-τάχα γαμά κ ρέσσει. που την μια άτε ήντα να τα λαλούν οι γκόμενες αν δεν ισχύουν? αλλά πάλε όπου ακούς πολλά κεράσια που λαλούσιν ένα πράμαν

      Διαγραφή
  10. Εν κανει που σε... σεβαστηκε :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ χαχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε λαλείς ναν γι αυτό? σέβεται με α? φτου γμτ επαρεξήγησα τον άνθρωπο

      Διαγραφή