3/9/12

Time Out #4 Τοπική Αγοραφοβία

Ουδείς μπορεί να διαλέξει την οικογένεια του, και ουδείς μπορεί να επιλέξει να μην σχετίζεται με την οικογένεια του επειδή δεν πολυταιριάζουν τα lifestyles, αφού περνούμεν καλά! Έπιασε με περιχαρής η ξαδέρφη να πάμε όλες οι ξαδέρφες να γλεντήσουμε..............στην Blinkers-μεν πεις τίποτε α!
Εσάστηκα, εστρολιάστηκα, άνοιξα τες κάσhιες με τα παπούτσια και βρήκα κάτι κίτρινα σάνταλα-θεϊκά-που έφερα που το Λάντον, ενθουσιασμός η  Beatix-μιλώ στο τρίτο πρόσωπο σαν τον ΠτΔ-πάει μου το κίτρινο. Έφτασα μόνη μου στο κέντρο διασκεδάσεως, έχω ένα θέμα με τον έλεγχο της εξόδου μου, θέλω να νιώθω ότι φεύκω όποτε θέλω, οπότε πάω μόνη μου, φεύκω μόνη μου.
Ανοίγουν μου την πόρτα κάτι παιδιά με τα μπράτσα, κοντοκουρεμένα με την σφιχτή την φανελούδα του στιλ-δε τους μύες μου κόρη. Μόλις άνοιξεν η πόρτα έδωκε έξω ένα ττόζιν τσιγαρίλας. Και εγώ καπνίζω αλλά το θεωρώ ένδειξη μεγαλειώδους γαουροσύνης να ππουφφουρίζεις μες ένα κλειστό χώρο. Εντομεταξύ να παίζει κατά την είσοδο μου ένα άσμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση, ειδικά το ινδιάνικο όργανο στο 0:43 που ακούετε στο background it was the something else I tell you.


Βρήκα την παρέα μου, όλες έτοιμες για τρελό γλέντι, εφορούσαν typical φουστανούθκια, στενά, κοντά, μονόχρωμα, μαλλούρες να ανεμίζουν και τάκκουνους της Lady Gaga, ήντα να κάμουμεν, εγώ αγαπώ τες και αποδέχουμε τες όπως ένει. Εβάλαν μου ποτό, εκάμαμε cheers και αρκέψαμε χορό. Κάτι κόμματοι εσούζουνταν πας τα τραπέζια, εθώρες τα βρατjιά τους. Είχε μια, εμπερδεύτηκε η φτωχή και ενόμιζε ότι εχόρευκε στο καμπαρέ. Να της ππέφτει και καλά το παντελόνι, που είτε ούλλα τα ρούχα της ήταν άπλυτα και έπιασε το παντελόνι της εν αδερφής της της πασhιαντρούλλας, είτε έκαμε πρόσφατα εγχείρηση δακτυλίδι και επειδή ήταν ακριβή εν έχει λεφτά να πιάσει καινούρια ρούχα, αλλιώς εν εξηγείτε το γιατί εφόρεν 15 σάιζες πιο μεγάλο παντελόνι, εχτός κι αν έπρεπε να ππέφτει για να φαίνεται το πρόστυχο, το μαύρο το εσώρουχό της. Είχε μια παρέα κορούδες περίπου 18 χρονών πρέπει να κατεβήκαν που τίποτε χωρκά πας τα βουνά-sorry για τους βουνίσιους-o χριστός και η παναγία και οι δωδεκα αποστόλοι, που στανάθεμα τα ήβρασιν, μαύρα, παγιεττέ, εφαίνουνταν οι τjιοιλιές τους, οι ζαμπάρτες τους, οι κουτάλες τους, άσε. Είχε και κάτι "μωρά" που εκάθουνταν πας το stage-όποιος επήε blinkers ξέρει, εθωρούσαν με και εκάμνανμουν Άη Κκόντακτ-εν ξέρω πότε γιορτάζει. Αληταρια και άγιος ο θεός. Εν και είμαι και καμιά high class Λευκωσιατισσα, τρώω και το κεφαλάκι μου και την τσαμαρέλλα και ξέρω νάμπονη κουέλλα και ήνταλως να κάμνω χαλλούμια και ψωμιά αλλά έτσι χωρκατο-shock εν εξανάπαθα.
Μετά εχορέψαμεν καμπόσο, οι χώρκατοι επισκαλιούσαν μας και εγλύφαν τα σhιείλη τους, εγώ εξερνούσα εσωτερικά. Ύστερα εμπήκαν ποτjιείνα τα τραγούδια που με πόνο τραγουδάς αντινάσσοντας το χέρι σου στον ουρανό σχεδόν ιεροσυλικά ρωτώντας τον θεο, τον χριστό, τους δώδεκα αποστόλους και τον Άη Κκόντακτ τι έχεις φταίξει στην ζωή και εκεράτωσε σε η Μαρικκού που τα Λεύκαρα που ήταν πουτάνα στην ψυχή.
Και μετά άρκεψε και επιδρούσε η βότκα. Εμπήκαν τα ζεϊπέκκικα, οι χωριατοπαίδες ακρέψαν και εστριφογυρίζαν αλήτικα με το τσιαρούιν στην άκρια του χειλιού, αλάνικα που λέμε. Και ο ένας ο μαλάκας αντινάσσει μιαν του ποτηρκού μου και ππέφτει το ποτήρι με την βότκα-κρανμπερι χαμέ και σπάζει ΠΑΣ ΤΟ ΣΑΝΤΑΛΟ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ. Εδεθήκαν τα μηνίγγια μου french braid, ετρέμαν τα χέρια μου να ανοιξω το τσαντάκι να φκάλω το αναδιπλωμένο μου σπαθί.  Έγινε χτιτjιόν, είδα τον μες τα μάθκια επετάχτηκε η φλέβα πας το μέτωπο μου και επήα τουαλέτες να σώσω το παπούτσι. Έρκουμε πίσω, ήρτε ολόγελος να μου πει αν εκαθάρισε, και ΕΝ ΚΑΝΕΊ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΙΜΑΡΙΣΕ ΕΚΟΛΛΑΝ ΜΟΥ ΚΙΟΛΑΣ, μιλούμε ο άνθρωπος εν έχει συναίσθηση του κινδύνου. Μετά ήρταν και οι άλλοι οι χωρκατοφίλοι του, ετραβούσαν μας να χορέψουμε, εγώ με πετρωμένο χαμόγελο ελάλουν όι. Τράβα, τράβα, τράβα έπαθα τοπική αγοραφοβία, εγυρίζαν ούλλα μπροστά μου, επιάστηκε η ανάσα μου, ακούω την ξαδέρφη μου να λαλεί:
"Καλά κολλάς μου με το πουκάμισο σου ανοιχτό? Εχει chance να σου κάτσω?" (σόι πάει το βασίλειο)
Τα χρώματα εχαθήκαν, εβουίζαν τα αυτιά μου, προσπάθησα να τραβήσω το σπαθί μου αλλά ετράβαν με ο χώρκατος να χορέψουμε.
Και είπα μέσα μου "ΌΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ, θα ζήσω! δεν θα αφήσω τα κόκκαλα μου στην blinkers."
Εγώ και τα σάνταλα μου είμαστε και οι δύο σώοι και αβλαβείς-μόνο τσικνώνουμεν τσιάρα. 


39 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα!Δεν πήγες ξανά εκεί προφανώς. Έχει τη χάρη της μετά από την κατανάλωση κάμποσου αλκοόλ, τουλάχιστον εκεί ο κόσμος διασκεδάζει εν αντιθέση με πολλούς άλλους τόπους. Την επομένη φορά, αν υπάρξει, το πολιτισμικό σοκ δε θα είναι μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. eixe diaskedasi i alithkia, απλα ήταν το ένα σοκ μετά το άλλο κ εκρασιαρε λλιο ο νουσ μου

      Διαγραφή
  2. αφου ηξερες που θα εδιουσες παλι, εσου τζαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Γιατί ήσουν αδιόρθωτη,
      συνεχώς τα ίδια κάνεις,
      αδιόρθωτη,
      κόντεψες να με πεθάνεις"

      Διαγραφή
  3. Καλά εγω έχω να πάω Blinkers που πριν μετακομίσει, αλλά οι περιγραφη σου εν παίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν πάρα πολλά χρόνια ( πρεπει να ήσουν μωρο!) ήταν Μακεδονιτισσα απέναντι που τον Ξιναρή πας την γωνια. Οι πιο μεγάλοι θα το θυμούνται.

      Διαγραφή
  4. μεγάλο άσμα...

    ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...

    τζαι είπα σου, φόρηνε κλειστά παπούτσια άμα πάεις σε έτσι τόπους... :ρ
    http://www.youtube.com/watch?v=a3aFv8IQb4s&feature=related

    ένηξερουν πόθεν τους ήρτεν τους χώρκατους... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. heheheheheeh, είπες μου μα παίζω πελλό, βασικά εν για να φτάσω στα άκρα να αρκέψω να πετσοκόφκω, εν επίτηδες :D

      Διαγραφή
  5. Aτε που εν σου άρεσε δλδ? Να ρωτήσω κάτι αν ο πουκαμισάς είσεν κλειστό το πουκάμισο του πόσες ήταν οι πιθανότητες του να πηδήξει εκείνη τη νύκτα? nekat0meni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @nekat0meni Φαντάζομαι θα είσιε πιθανότητες σε αναλογία με τα κουμπιά του πουκαμίσου του.

      @Beatrix Kiddo Πε μου, υπήρχεν τζαι κανένας με μουστακούδιν που το ε(συ)γύριζεν τσας με το σιέριν του;

      Διαγραφή
    2. @nekatomeni
      ε μα ξέρω, εν το νομίζω ήταν τέλια γέριμος.

      @heat
      είσhε πολλούς, ήταν ένα blast!

      Διαγραφή
  6. καλά ρε....Πάολα??? Για την Blinkers δεν έχω τίποτα να πω..μόνο το όνομα είναι σχετικά καλό...το έζησες κι αυτό...πάλι καλά που δεν θρηνήσαμε θύματα...για τα σάνταλα εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ατε που εν σαρέσκει η Πάολα-oh dear god :P

      Διαγραφή
    2. Με να την βλέπω, με να με βλέπει...
      Με να την ακούω, με να με ακούει...

      Προτιμώ να είμαι τζαι τυφλός τζαι κουφός σιόρ...

      Διαγραφή
    3. nai nai, allou afta, σε όλους αρέσει η Πάολα-ultimate white trash, το βίντεο του "να μ`αφήσεις ήσυχη θέλω" είδες το?

      Διαγραφή
    4. Μα τζίνης?? Εγώ αφήνω την ήσυχη αν παρετήσει να τραγουδά :p
      Όι δεν έτυχε και κατά πάσα πιθανότητα δεν νομίζω να τύχει..πολύ σουξεδάκι??

      Διαγραφή
    5. O M G! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ! the trashier the funnier, and this is hilarious

      http://youtu.be/qiDzhaFgoXA

      Διαγραφή
  7. xaxa! etsi opws ta les einai stin blinkers! i alitheia omws einai oti ekei tha diaskedaseis anemela! mono k mono me ta kollimata pu ppeftoun, perna i wra:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάντως την αγαπάς πολύ την ευρύτερη οικογένεια, εύγε Βίκυ μου!
    Ηρωίδα με παράσημα! (Σου κάνω και στρατιωτικό χαιρετισμό τωρά, αλλά εν με βλέπεις- φαντάστου με) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. more like these:
      http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQE3Az7KgYz8Yo1Of5GUIybFUA-rUd9IHle9nk_8YxGh1M4dISxVA&t=1

      Διαγραφή
    2. ΑΜΑΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙΑ!!!! ΘΕΛΩ ΤΑ!!!
      Σε έτσι χρώμα έχω και μία satchel bag - που τις καλύτερες αγορές μου. Εν ειλικρινά γλυκό χρώμα και μπορεί να κάνεις άνετα πολλούς συνδυασμούς.

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mporw aneta na fantastw ti skini..idiws tzini me to santalo p ksimarizei...o xaros m....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. o xaros s kai o dikos tous, ixan agio, maybe Άης Κκόντακτ ο προστάτης του φλερτ!

      Διαγραφή
  12. Άη Κκόντακτ-εν ξέρω πότε γιορτάζει. hahaha seriously??:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όποτε ήταν μια τυπικη έξοδος στην Λευκωσίa! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμμμ, το κκόμεντ σου οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είσαι λεμεσιανός?!?!?!

      Διαγραφή
  14. Not exactly! Αλλα αφήνω το καράβι μου στην Λεμεσό όποτε ερκουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ok now u lost me, karavia vgikan sti steria kai piasane ta oriiii!

      Διαγραφή
    2. Ε τι? Καπετάνιος χωρις καράβι γίνεται?

      Διαγραφή
    3. lol, έτσι πε μου, μερικές φορές είμαι λλίο μαννή και εν τα πιάννω αμέσως :D

      Διαγραφή