10/9/12

Προτάσεις αντιμετώπισης της κοινωνικής εξάρτησης στο match making/αδιακρισίας

Τα πιο κάτω παραδείγματα έχουν χρησιμοποιηθεί με επιτυχία

Υπόμνημα:
ΑΑ: Άκυρος άνθρωπος
ΕΑ: Εργένης άνθρωπος (mostly applied to women)
ΓΕΑ: Γονιός εργένη ανθρώπου

ΑΑ: Μα έτσι κοπέλλα/κοπέλλι ήνταλως και είσαι μόνη/ος σου?
ΕΑ: Τι να σου πω, νομίζω βρωμούν οι μασχάλες μου.

ΑΑ: Ξέρω ένα παιδί να σου γνωρίσω, πολλά καλό.
ΕΑ: Καλοί πολλοί, πόσην την έχει?

ΑΑ: Μα πε μας τίποτε για σένα, ο Τριφύλλιος εν κλητήρας στην Κοινότητα Αρεδιού
ΕΑ: Πονω την κοιλιά μου έχει ούλλη μέρα κάμνω διάρροια.

ΑΑ: Μα πε μας τίποτε για σένα, ο Τριφύλλιος εν κλητήρας στην Κοινότητα Αρεδιού
ΕΑ: Μια φορά που επήα να γοράσω σερβιέττες, εγώ πιάνω κείνες με τα φτερά, εν ξέρω εσείς τι χρησιμοποιήτε, όποιοι χρησιμοποιήτε that is, αλλά εγώ βάλλω κείνες με τα φτερά επειδή εν μηνίσκουν οι άλλες, και αν φύει που την θέση της γίνεσαι ολογιαίματη, άσε που ξιμαρίζεις καρέκλες, αυτοκίνητα, άσε ρεζιλίκια, γι` αυτό βάλλω κείνες με τα φτερά. Ένηγουέη, μια φορά που επήα να αγοράσω σερβιέτες, εν είχε με τα φτερά στο σάιζ που ήθελα, ούτε τες πολλά μεγάλες, ούτε τες μικρές, το νόρμαλ σάιζ, και τι να σου πω, εγύρισεν μου άσχημα πελλέ μου.

ΑΑ: Μα πε μας τίποτε για σένα, ο Τριφύλλιος εν κλητήρας στην Κοινότητα Αρεδιού
ΕΑ:Νομίζω μόλις είδα περίοδο (σηκώνεσε και γυρίζεις τον κώλο σου) φαίνεται τίποτε?

ΑΑ: Μα πε μας τίποτε για σένα, ο Τριφύλλιος εν κλητήρας στην Κοινότητα Αρεδιού
ΕΑ: Εκαθυστέρησα στο ραντεβού μου για ΠΑΠ τεστ.

ΑΑ: Μα τι έχεις σήμερα και εν μιλάς (σε γκόμενο που την ππέφτει ευθαρσώς και ηλιθίως)
ΕΑ: Καρκίνο

ΑΑ: Εσύ ελεύθερη?
ΕΑ: Ναι
ΑΑ: Εν πειράζει μάνα μου
ΕΑ: Εν πειράζει ναι, εννά το αντέξω, δαμέ άντεξα ότι έχω μη-ιάσιμη αρρώστια.

ΑΑ: Εσύ ελεύθερη?
ΕΑ: Ναι, αποφυλακίστηκα πριν κανένα χρόνο

ΑΑ: Εσύ ελεύθερη?
ΕΑ: Ναι
ΑΑ: Ε υπομονή, κάποιος εννά βρεθεί
ΕΑ: Κάποιος εννά στραβωθεί πάνω μου η αλήθκεια

ΑΑ: Εσύ ελεύθερη?
ΕΑ: Ναι
ΑΑ: Ε υπομονή, κάποιος εννά βρεθεί
ΕΑ: Λάλε καλά?!

ΑΑ: Εσύ ελεύθερη?
ΕΑ: Ναι
ΑΑ: Ε υπομονή, κάποιος εννά βρεθεί
ΕΑ: Όι λαομό

ΓΕΑ: Άλλοι παντρέφκουν, άλλοι κρατούν εγγόνια, εμείς...
ΕΑ: Θέλεις εγγόνι?
ΓΕΑ: Ε ναι
ΕΑ: Δώσμου 9 μήνες, πόυσhια πάω.

ΑΑ: Η Beatrix εν καλή κορού, όμορφη, έξυπνη, περιουσία, προίκα, νοικοκυρά, κοινωνική.
ΕΑ: Η γλώσσα μου εν μεγάλη, φτύννω άμα μιλώ, ου σόρρυ (σκουπίζοντας το φτύμμα)

ΑΑ: Η Beatrix εν καλή κορού, όμορφη, έξυπνη, περιουσία, προίκα, νοικοκυρά, κοινωνική.
ΕΑ: (Ρέξιμο)

ΑΑ: Η Beatrix εν καλή κορού, όμορφη, έξυπνη, περιουσία, προίκα, νοικοκυρά, κοινωνική.
ΕΑ: Μα ποιά ενμπουντούτη η Beatrix ολάν? Ούλλη την ώρα φωνάζουν μου το όνομα της





28 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ;) γελάς! ε τι να κάνω, αφού προκαλούν!

      Διαγραφή
    2. εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις δεν απαντάω καν! ρίχνω το θανατηφόρο βλέμμα μου που κλείνει στόματα! βέβαια, να πω ότι μου πήρε χρόνια να το τελειοποιήσω.. επίσης το γεγονός ότι πίνω ψυχοφάρμακα και γυαλίζει το μάτι βοηθάει τα μάλα στην προκειμένη περιπτωση!

      Διαγραφή
    3. τι να λέμε! είσαι ο φόβος και ο τρόμος,εγώ δεν μπορώ να σιωπώ, ζω για το ύφος που περνουν όταν σύρεις έτσι ατάκες

      Διαγραφή
  2. Οι πως έν εκτιμώ τα υπόλιποιπα σου blog entries, αλλα τούτο είναι μακράν το πιο τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. respect!!! μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ κάποια που τούτα έννε;
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω μετά το 'όι λαομόν' να ξεκαθαρίζεις περί πνευματικών δικαιωμάτων τζιαι να κάμνεις attribute στον Ινβίχτο, διώντας τζιαι το link :D

    Πάντως το ρέξιμο αν εσυνοδεύκετουν με ξισταύλισμα τζιαι τοποθέτηση του δαχτύλου στο στόμα, νομίζω εννα έπαιζεν καταλυτικό ρόλο στον τερματισμό τούντων κουβεντών.

    Keep trollin', kiddo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πίστεψε με coming from me ρεξιμο is good enough για να blow their mind :D

      Διαγραφή
  5. (Α)Καλά ρε πιστεύεις πως ο Τριφύλιος που το Αρεδιού ξέρει τι εστί η μη-ιάσιμη ασθένεια??
    (Β)Συμφωνώ με τον Twisted. Πνευματικά δικαιώματα για το Όι λαομό πρέπει να παραχωρηθούν στον Invictus.
    (Γ)Τελικά με γονιούς δεν έχεις και πολλή επαφή.
    και
    (Δ)Πόσο τον θέλεις :p

    Νομίζω η Vanilla πρέπει να σου στείλει λίγα από τα ψυχοφάρμακα της, γιατί είσαι και εσύ πελλόπλασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A. παίζει να μεν?
      Β. ε εν είπα οι λαομον, είπα οι λαομο, έχει διαφορά.
      Γ. εν το βλέπω να έχω με κανενα επαφή.
      Δ. Δεν αντρέπεσε ρε να με ρωτάς έτσι πράματα? φατσάρω σου έτσι παλιοκορούα, αλήτη.

      Διαγραφή
    2. Ε παίζει να μεν Βεατρίκη...ατε τώρα για ενα τελικό ν.....όσο για της κατηγορίες σου περί αλητείας σου εχω να σε πω ότι εδώ και δύο μερες είμαι οικογενειάρχης...θενκιου :p

      Διαγραφή
    3. λάλε καλα!?! μα τι οικογενειάρχης, για γάμο ήξερα, έχουμε και κανένα άλλο θέμα?!

      Διαγραφή
  6. Κόρη? Μεν μας κόφκετε την προξενητίστικη μας φόρα!

    Πάντως του Νόνη εν μεγάλη.
    Σε κότζιαμου αμερικάνικη πρεσβεία φτάνει ακούεις τζαι σου.
    :-ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ατε καμινγκ φρομ γιου εννά κάμω υπομονή και να ξεροκαταπιώ-την πρώτη φορά :P μετά εννά αρκεψουν να βρωμούν οι μασχάλες μου όσο κι αν εν το σάιζ

      Διαγραφή
    2. συγχώρα την Βεατγίκη τζαι θέλει πολλά να με αρμάσει... :ρ χαχαχαχ

      τζαι μεν λαλείς ψέματα ρε Καισί, εν φτάνει ως την πρεσβεία, ως το μετόχι έφτασε μετά βίας... :$

      υ.γ. μεν αγχώνεσαι τζαι οι δικές μου βρωμούν... μπουαχαχαχαχαχα... :/

      Διαγραφή
  7. ανπαίζαμπλ. Εφύρτηκα, ειδικά με τις πιο "μπλακ" ατάκες. Ρισπέκτ

    τον Τριφύλλιο να τον κρατήσεις (στο μπλογκ τουλάχιστον). Φαίνεται μου ότι έσιει μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουφ! μέλλον πολλύ ο τριφύλλιος τι να λέμε τώρα :P

      Διαγραφή
  8. ΜUH: Μητέρα Ululant Hoodwink
    UΗ: Ululant Hoodwink
    Aθ: Άκυρη θεία

    MUΗ: Αχ τζαι να χαμεν ενα μιτσί μωρό να το προσέχουμε τζαι να παίζουμε μαζί του
    UH: ... πάντα μου ήθελα μικρό αδελφάκι

    Αθ: Να σου γνωρίσουμεν την Ευτερπούλαν... εν πολλά καλή κορούα
    UΗ: (βγάζοντας την γλώσσα του έξω και αφήνοντας να τρέξει σάλιο)... καλό!... εν τζαι φαντάζομαι να θέλει γάμους τζαι πελλάρες, εννεν?

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. alternative response στο πρώτο:
      UH: να πάω να κλέψω κανένα που το Mall?

      hhehehehe :D

      Διαγραφή
  9. το πιο ωραιο post της ημερας (και εδιαβασα καμποσα σημερα) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκέφτομαι σοβαρά να υιοθετήσω μερικές που τις ατάκες - σε ευχαριστώ!
    Έχεις και άλλες παρόμιες για άκυρους που σου την πέφτουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. exei polles, alla evala tes pio orees, p en xriazounte k epejigimatika sxolia!

      Διαγραφή