25/9/12

Ευθύνεται η Γρούτα για την ανάρτηση τούτη

Βάλλω στην άκρη την σπάθα, κάθουμε στο σκαμνί μπροστά που τον καθρέφτη. Κλείνω τα μάτια μου, παρακαλώ, παρακαλώ μες τον νου μου. Η ευχή μου είναι μία και είναι ξεκάθαρη. Ανοίγω τα μάτια και περιμένω. Αρχίζω και την σχηματίζω με τα χείλη μου, ψυθιριστά, μία, μία η λέξη από το στόμα μου.
"Έλα, έλα, έλα, θέλω βοήθεια, έλα, έλα".
Και τότε άστραψε μέσα στο δωμάτιο, έκλεισα τα μάτια και έβαλα τα χέρια μου να προστατευτώ ενστικτωδώς. Και την είδα απέναντι μου, γλυκιά και ροδαλή, εμύριζε φρεσκοψημένα μπισκόττα. 
"Εφώναξες με Beatrix?"
"Νούννννννννααααααααααααα" είπα και εβούττησα πάνω της, προσπαθώντας να μεν τσαλακκώσω τα νεραϊδένια φτερά της. 
"Ε σιγά κόρη μου, σιγά" έκαμνε ότι εν ήθελε αγκαλιά.
"Ευτυχώς που ήρτες Νούνννννννααααααα μου"
"Μα τι έγινε και εφύρτηκες?" θωρεί με μισοχαμογελώντας.
"Εν έχω τίποτε να φορήσω, έπιασα βραβείο, θέλω να φορήσω κάτι ουάο, κάτι να blow their minds, πώς να εμφανιστώ έτσι στο red carpet"
"Ναι η αλήθκεια είσαι ολογιαίματη, εν ήβρες ακόμα απορρυπαντικό να φκάλλει το αίμα?"
"Όι, εν ξέρω, εν απελπισία, και εν μπορώ συνέχεια να τα παίρνω στο καθαριστήριο, εν πολλά λεφτά"
"Έχει και κρίση....ένηγουέη, μα ήντα βραβείο?"
"Ε, έδωκε μου το η Γρούτα? έ το"

"Η ποιά?"
"Η Γρούτα, έχει blog"
"Λάλε καλα?!"
"Γιες, μόνο σε μένα το έδωκε επειδή είμαι ουάο και ανπέζαπλ" (εν έχουμε τον πινόκιο σε τούτο το στόρυ σο εν μεγαλώνει η μύτη μου) "ε και πρέπει να το παραλάβω και να φκάλω λόγο"
"Έχεις τίποτε στο μυαλό σου?"
"Εννοείται, τούτο, το απόλυτο φόρεμα"
Με μια κίνηση του ραβδιού εβρέθηκα να το φορώ, μες σην άμαξα, καμπόσους υπηρέτες, εναν πρίγκηπα, κάτι άλογα. Άσε είπαμεν να αφήκουμεν το σπαθί και εφκάλαμε και το σhιοινί και το παλλούκι.
Εκάθουμουν και επερίμενα να φωνάξουν το όνομα μου, έκαμα την εκπληκτη όταν το άκουσα εφκήκα τjιπάνω.

"Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη. Όταν ήμουν παιδί και είχα φανταστικό φίλο (1) πάντα μου έλεγε ότι θα πετυχω την καταξίωση στην ζωή μου. Γράφοντας στο μπλογκ ξεμπλοκκάρω την παράνοια μες τον νου μου (2). Έχει που τα χτες που επαναλαμβάνω τον λόγο τούτο ακόμα και στο παραμιλητό στον ύπνο μου (3). Και τωρά που ήρτεν η ώρα να τον πω εννοείται εξίασα επειδή έχω μνήμη χρυσόψαρου (4). Εννοείται πως τα χέρια μου εν πάντα γεμάτα τελειούες και σταυρούθκια για να θυμηθώ ότι κάτι πρέπει να κάμω (5). Θέλω να ευχαριστήσω την Γρούτα που μου έδωσε την ευκαιρεία να φορέσω τούτο το φουστάνι που το έχω καμό  που την πρώτη φορά που το είδα (6) Και τελικά θέλω να ευχαριστήσω τον σκύλο μου που εν ένα λέσhι τους σhιύλλους, μάγκας και αναίσθητος (7)."
Βουρητή έφυα, πριν μεταμορφωθώ από ανεράδα με το φουστάνι σε εκδικήτρια ολογιαίματη με το σπαθί. 

Και παραδίδω την σκυτάλη/βραβείο:
Ινα, Αενιμα, Βανίλια, ΤΤ, Μαρσέλλα, Μαθητούδι, Mr. White, Μαριλού, Αφρικανος, Κολόνα

όποιοι θέλουν αποδεχουντε το!

Υποχρεώσεις του βραβείου:

Α. Να αναφέρω τον μπλογκερ που μου το χάρισε
Β. Να αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου
Γ. Να χαρίσω το βραβείο σε 10 μπλογκερς

13 σχόλια:

  1. Δεν πειράζει ν' αργήσω λίγο...ε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα, ήντα κοπέλλιν είσαι!

    Your dog sounds like a cat :)

    Ευχαριστώ που με σκέφτηκες, kiddo, αλλά έπαιξα το πιο παλιά το παιχνίδι τζιαι νομίζω εν θα το ξανακάμω. This is the post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στεκομαι τζαι χειροκροτω σε! Θωρεις με? Εμε δαμαι... ουου
    (παραπανω για το φουστανι, παρα για τον λογο :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oscar de la renda μάνα μου! εν θα αξιωθώ ποττέ να το φορήσω, εν η ψυσhιή μου καμένη!

      Διαγραφή
  4. Άψογη! Ευχαριστω για την πρόσκληση. Θα το κάνω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα είσαι πολύ καλή σε αυτό το ποστ...λες να βρέξει? Κανένα χιόνι?? Should i be worried?? Για το δώρο θα απαντήσω σύντομα :p

    P.S: Ο σκύλος σου πρέπει να γνωρίσει τον δικό μου...τουλάχιστον να πεθάνει ο ένας τον άλλο μπας και ηρεμήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε πέρκει βρέξει, εν μπορώ άλλο, θέλω να φορήσω φθινοπωρινά ρούχα :P εν η επίδραση του oscar de la renta και εγλύκανα ;)

      PS. hahaha έχεις και συ ένα δαίμονα για σκύλο?? υπομονή, άμα κοιμάτε εν πολλά sweet ο δικός μου-ΜΟΝΟ

      Διαγραφή