21/8/12

Time Out #3 Ο Ηρώδης στο ΙΚΕΑ


Είχαμε (ιμμίσh) την ιδέα να πάμε στο ΙΚΕΑ να φάμε μεσημεριανό, ετράβησε η όρεξη μας κείνα τα στιλ μπιφτέκια (χωρίς κρέας) από λαχανικά που σερβίρουν με τον σολωμό. Η ώρα μία ΝΤΑΝ είμασταν στο εστιατόριο.
Είχε μια σειρά από περίπου 1345879242813203 άτομα που επεριμέναν να πιάσουν το πιάτο τους και να πληρώσουν, βαβούρα, τα τραπέζια ήταν όλα χτιτjιον, και φυσικά άμαν φτάσεις και μπεις μες το ΙΚΕΑ εν έχει easy way out-πρέπει να δώκεις τον γυρό όλο.
"Οκ" είπα "πάμε στο Mall"
"Άτεεεεε ελιμπίστηκα τα" είπε η παρέα.
Έκατσα σε ένα τραπέζι να φυλάω τες καρέκλες από τα αρπαχτικά γύρω μου και επήαν οι άλλοι να φερουν το φαγητό. Οικογένειες εμπαίνναν, εφκαίνναν. Παιδιά όλων των ηλικιών, με όλα τα ντεσιμπέλ εύκαιρα. Μανάδες στα όρια, πατεράδες με αγριεμένα μάτια, ππέφτει πολλύ ξύλο στο ΙΚΕΑ.
Δίπλα μου εκάτσαν μια οικογένεια με τρεις γιούδες. Πέρκει να είχασιν 1 χρόνο διαφορά ο καθένας, μικρές τάξεις του δημοτικού. Η μάμμα έβαλε τους να κάτσουν, ο ένας ήταν χωρίς φανέλα, ο άλλος ήταν άτακτος, η μάμμα τους συνέχεια ελάλεν του "κάτσε", "φάε", "μεν τα πετάσσεις χαμέ", "θέλεις τα κεφτεδάκια σου?", "το κέτσαπ, σhιωνόννεις το κέτσαπ γιε μου". Απέναντι εκάθετουν μια άλλη οικογένεια, δύο παιδάκια. Ο ένας, δύο χρονών με το ζόρι, επέτασσε τα παιχνίδια του, έπιννε νερό και έφτυννε τους το, ο παπάς με το κουστούμι εγέλαν, η μάμμα ήταν στα όρια της, υποθέτω έχει τους ούλλη μέρα. Δύο ζευγάρια συνταξιούχοι εμάχουνταν να εύρουν τραπέζι, ερωτήσαν τον κόσμο όόοόλο αν θέλουν τες καρέκλες τους, εθυμώνουνταν που όλοι τες εθέλαν. Είδαν με που εκάθουμουν μόνη μου.
"Θέλεις τες καρέκλες?" είπε μου η μια φουτουνιασμένη
"Ναι, θέλω τες"
"Όλες?"
"Ναι όλες"
"Εν κρατημένες δηλαδή"
"Θεωρείται ότι σας λέω ψέματα?"
"Όι, όι" είπε μου νευριασμένα.
Εσηκώστηκα σε μια φάση να δω που στο καλό ήταν η παρέα, επέρασε πάνω που μισή ώρα που εκάθουμουν και εθώρουν γυρώ μου, τα αυτιά μου εβουίζαν, και εν έχω πολλή αντοχή με τα ανήλικα εάν δεν έχουμε συγγένεια. Όσπου να γυρίσω θωρώ μια γεναίκα να τραβά τες καρέκλες μου.
"Συγνώμη θέλω τες καρέκλες"
"Όλες?"
"Ναι, όλες"
"Ενόμισα έφυες"
"Ήταν να αφήσω τες τσάντες και να φύω?" λέω με τσιριχτή φωνή.
Ένας μιτσής επήεννε και έρκετουν με ένα χυμό κόκκινο. Ο μιτσής απέναντι έσυρε το νερό του και άνοιξε το μπιμπερό χαμέ έκαμεν μια λάντα, επερνούσαν που πάνω οι άλλοι, εγίνε ο τόπος χτιτjιον, ήρτεν η καθαρίστρια μες τα νεύρα. Ο άλλος ο μιτσής έβαλλε κέτσαπ πάνω στον τίτσιρο αδερφό του, η μάμμα εν εθώρεν. Εσηκώστηκεν η μάμμα μόλις τους είδε, ο παπάς εφώναζε, "τι έκαμες τjιαμέ?", η μάμμα άρπαξε τον που το χέρι, αντίναξεν του ένα πάτσο, έπιασεν τον άλλο να πάει να τον πλύννει, ο μιτσής με τον χυμό εβούραν, όπως επέρναν, εκούντησε τον η μάμμα του τίτσιρου, επάτησε μες τα σφουγγαρισμένα, έππεσε χαμέ, εσπούρτισε ο χυμός μες τα χέρια του, και επίτισε πάνω στο φουστάνι μου το άσπρο, άρκεψε έκλαιε. Επετάχτηκε η φλέβα μου, τραβώ το σπαθί μου και σηκώνουμε ίσhια πάνω.
"BEATRIX" εφώναξε μου η παρέα έγκαιρα, που ήρτε με τους δίσκους.
Εγύρισα και είδα τους, και εκάλμαρα.
Γονατίζω αργά στον μιτσή, στηριζόμενη στο σπαθί μου, που με εθώρεν έντρομος.
"Ξέρεις τον Ηρώδη?" λαλώ του και άρκεψε να κλαίει.
Αρπάξαν τον και εφύαν.

22 σχόλια:

  1. Τωρά, αν σου πω ότι "ΙΚΕΑ-χυμός-ρόκολος-άσπρο-ρούχο-δολοφονικές-τάσεις" φάση ετυχέν μου κι εμένα, εν να με πιστέψεις;
    Καταλαβαίνω σε Ηρώδησσα μου...
    Με την δική μου οικογένεια πάμε στο ΙΚΕΑ ώρες που εν πατά κανένας τζιαμέ: 10~11 ή 16~18
    Η ησυχία, η καθαριότητα, η ηρεμία, η αόρατη ουρά, οι όφκερες καρέκλες...αχ, εν απόλαυση έτσι μάνα μου, απόλαυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Btw, το ρούχο καθαρίζεται όξα εκαταστράφηκεν;

      Διαγραφή
    2. εννα σε πιστέψω ναι, έτσι χαμος που γίνεται τjιμέσα άνετα! εννα δείξει για το ρούχο, επήε καθαριστήριο! λαλείς να κόψω και γω να πάω έτσι ώρα? αρέσκει μου το ικεα να σου πω την αλήθκεια αλλά αμάναμου μανα μου άμα έχει κόσμο

      Διαγραφή
  2. Giati eprepe i parea na ertei egkera? Ethela some action :D mporeis na kameis alternative ending?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθκεια!

      Διαγραφή
    2. να τον σουβλισω τον μιτσή να τελιώνουμε? να μάθουν και οι άλλοι να σιωπούν :P

      Διαγραφή
  3. μα γιατί όλοι παν στο ΙΚΕΑ να φαν?Τόσοι τόποι ίσα στο ΙΚΕΑ?!τζε εμένα νευριάζουν με τα παιδάκια, ειδικά το καινούργιο βερσιον των κυπριόπουλων!Δεν εμπορούσαν να είναι πιο κακομαθημένα! Το γραφείο ευημερείας κοιτάζει τέτοιες περιπτώσεις? Ξέρεις γονείς που εν κουμαντάρουν τα μωρά τους?!nekat0meni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. εν φτηνό, 2. εν καλό το φαί του! ναι κα΄ποια κυπριόπουλλα εν υποφέρουνται ρε, θωρείς κατι ξένικα μωρά με κλαίουν με γκρινιάζουν, καθουνται τρων το φαί τους γελούν μιλούν, οι δικοί μας άλλο που ένα άππωμα λες και είναι το θαύμα επι γης

      Διαγραφή
  4. Μόνο από την περιγραφή, μου δημιουργήθηκε πονοκέφαλος.

    Πόσο με εκνευρίζει η βαβούρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα να δεις, τώρα ξέρεις να αποφεύγεις το ικεα έτσι ώρεσ :D

      Διαγραφή
  5. Μόνο από τον τίτλο κατάλαβα πως ο Ηρώδης είσουν εσύ...Στο ΙΚΕΑ δεν κάνει να έρχεστε τέτοιες ώρες...δεν ήξερες, δεν ρώταγες...έπρεπε να ειδοποιήσεις ότι έρχεσαι να μην χάσω τέτοιο θέαμα...Φύλαξε το σπαθί σου αλλά κράτα το ακονισμένο για την επόμενη μάχη. Ας ελπίσουμε πως τότε δεν θα σε διακόψει κανείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτου ρε, εν ήξερα που να ρωτήσω! είσαι στο ικέα?? χαράς το κουράγιο!!! μα τι αιμοβόρικο κοινο έχω εγώ! :D

      Διαγραφή
  6. Κάποια έμαθε να κάνει avatar την φωτό της...;)

    Μπιράβο, μπιράβο! :Ρ

    Όσο για τα άλλα...τι να πω?...καλά να πάθεις ένα πράγμα που δεν ήξευρες δεν ρώταγες? ;)
    χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω τρια ξαδελφακια σε ηλικιες κατω των 5 και τα τρια. οσο και αν τα αγαπω ειναι διαολοι μεταμορφωμενοι. εχω παρει την αδεια απο τη μανα τους να τρωνε καμια στο κωλι οταν την αξιζουν, οποτε με πειθει να το παιξω μπειμπι σιττερ.
    παντως καλα να παθεις κι εσυ. η ωρα 1 στο ικεα τι ηθελες; προτεινω μετά τις 3 που ειναι παραδεισος. εγω τρωω μπιφτεκι γαριδας. το αγαπω. θα παντρευτουμε και θα μεινουμε για παντα μαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξύλο βγήκε από τον παραδεισο :D
      μπιφτέκι γαριδααααας? πρέπει να παω δηλαδή ξανα να το δοκιμάσω? omg
      κι εγώ κουμπάρα :D

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχαχαα!!!!! Σίουρα πάντως έπεισες με να μεν κάτσω ποττέ στο ΙΚΕΑ για φαϊ! Να σε προσλάβουν για μάρκετινγκ καλέ μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχαχαχαχαχαχ εφυρες μες...εκαμες τον με το λαομα τον μιτση! αχαχαχχα! εισαι απιθανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή