12/8/12

The dating process #8 (Dont) kiiiiiis me beneath the milky twilight

Intro: 16 χρονών απομόνωσε με ο πρώην άντρας της ζωής μου,  ήμασταν 2 μιτσhιοί που εκρατούσαν σhιερκές και εκάτσαμε σε κάτι σκαλιά. Εθώρεν με μες τα μμάθκια και γυρίζει και λαλεί μου "κάτι έσhιεις δαμέ" (δαμέ=κάτω που το στόμα) και έτσι εσυνέβηκε το πρώτο μας φιλί.

Few months ago:

Με την φίλη μου την Πέγκυ εσεριανίζαμε σε διάφορα μπαράκια στην Πρωτεύουσα και μιαν καλήν ημέρα που τάχα μου και καλά εν έχει άλλους τόπους είπαμε να πάμε και στην Εδω Λεμεσός! Εδω Λεμεσός! Εγώ έχω καλή σχέση με τη Λεμεσό, αρέσκει μου πολλά έστω αν και μόλις γνωρίσεις Λεμεσhιανό/η το πρώτο πράμα εν να σου πουν ότι εν έχει θαλασσα στη Λευκωσία (ΛΑΛΕ ΚΑΛΑ?!) και ότι η πιο ωραία πόλη εν η δική τους! Μετά εν νόρμαλ άνθρωποι και πολλά φαν!

#8 (Dont) kiiiiiis me  beneath the milky twilight

Και έτσι εβρεθήκαμε με τα ψηλοτάκκουνα μας μες το club. Και σούστου και να σουστείς, πιέ να πιούμεν, γέλα και να γελάσεις. Μες το club εντωμεταξύ πανικός, όι να σβήνουν τα φώτα και να αφτουν κάτι πυρσοί-health and safety panic attack-όι να φκαίνει ο μπαρμαν-ΓΙΑΜ να χορεύκει πας το μπαρ, όι να ταράσσουν κάτι φώτα, όι έρκετουν το αλικόπτερο και εκατεβαίναν οι γκόμενες της coacola-οκ επαράκαμα το.
Ένηγουέη ήρτε ένα παιδί ψηλό ψηλό ψηλό, εππέφταν τα βλέματα του στιλ "θωρείς με που σε θωρώ" εγώ επετάριζα τα μμάθκια μου αθώα "θωρώ σε που με θωρείς αλλά εν και είμαι και καμιά νηστική ασπούμεν" (και καλά-έππεσεν τ'αρφάλιν μας). Στα πολλά πολλά ήρτεν ο θαραλλέος. "Μα είσαι Λευκωσιάτισσα?" (αρέσκουμεν τους πολλά-είμαστε σαν κάτι εξωτικό άι θίνκ). "Χάρηκα για την γνωριμία, πρέπει να φύω, ελπίζω να τα ξαναπούμε" επέταξα την μπηχτή που εσκέφτηκε η Πέγκυ. "Ε αν μου δώσεις το τηλέφωνο σου εννά τα ξαναπούμε".
Εφκήκαμε μια, δυο, τρεις, τέσσερις φορές, φάε και να φάεις επουζίασαμεν. Μια νύχτα μοιραία επήρεν με στο αυτοκίνητο μου, εκόντεψε μου έτσι μες τα μούτρα, εγώ έπαιζα πελλό ότι εν νόρμαλ να εν μες τα μούτρα σου ένα άτομο, ασπούμε συμβαίνει συχνά. Εγελούσαμε και εμιλούσαμε και λαλεί μου:
"Μα κάτι έσhιεις δαμέ" και έγυρε μπροστά
ΝΤΟΟΟΟΟΟΟΟΙΝΓΚ
"Μα πού?" λαλώ μες την αναισθησία, "την προηγούμενη φορά που κάτι είχα τjιαμέ έκατσα 10 χρόνια" εξεστόμισα. Εφύρτηκα που την μαλακία που έσυρα, ο φτωχός εθώρεν με που εχαχάνιζα και το καλύτερο που εσκέφτηκε ηταν να υποκριθεί ότι εν έγινε τίποτε. Εβούττισε μες το στόμα μου εγώ να γελώ, κείνος να επιμένει, να πνίουμε, να τον κουντώ, κείνος να με σφίγγει, εμένα να με πιάνει νευρικό γέλιο, η γλώσσα του να καθαρίζει τα δόντια μου, εμένα να τρέχουν τα μμάθκια μου και τελικά να υποκύπτει και να παρετά.

Ε εν τον εξαναείδα!

ΥΓ. έχει θάλασσα η Λευκωσία, Μακένζυ και Πρωταρά. τι εννοείς ένναιν Λευκωσία?

22 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι καλα εκαμνε το παλουκάρ´ ;)

    Χαχαχα

    "μα νομίζω ότι κάτι έχεις στη κεφαλή σου!" ΖΝΤΟΟΟΟΙΙΙΙΙΙΝΓΚΚΚΚ

    :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ο 16χρονος ειπεν την cheesy ατακα, πάει τζι έρκεται...αλλα ο άλλος;;;;;;;; Μεν πεις τιποτε παρα να πεις ετσι ατάκα! (οξα ήταν 16χρονος τζαι μας το κρύβεις;;; :ΡΡΡΡ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το point μου ακριβώς! 16+10 που ήταν! Ακόμα να το γυρίσω στο νηπιαγωγείο :P

      Διαγραφή
  3. Γιατί πρέπει ντε και καλά να πρέπει να πούμε ατάκα εγώ δεν το καταλαβαίνω...αφού αν δεν το κατέχεις το άθλημα γίνεσαι ρόμπα ξεκούμπωτη που λένε και οι Ελλαδίτες...Άρα?? Μπί γιορσέλφ κάνε την κίνηση εντ δάτς όλ σhι ρόουτ...

    Όσο για τους Λεμεσιανούς, έχω μια θεωρία σχετικά με το ιώδιο που εισπνέουν τόσα χρόνια...λογικό δεν είναι να τους άφησε κάποιες ιδιαιτερότητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε γω το καταλαβαίνω, μα για να κάθουμε να μπαίνεις μες τα μούτρα μου σημαίνει κάμε την δουλειά σου και κανεί!

      αν κρίνω που την άφιξη του κοντίδη-ελπίζω να το είδες-σίουρα κάτι τους άφηκε! :P

      Διαγραφή
  4. Εγω γιατι το βρίσκω χαριτωμένο? αλλά το ίδιο το φιλί έτσι όπως το περιγράφεις εν ηταν καλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ εν μπορώ να το εύρω χαριτωμένο με τίποτε! ε και άμαν εν χαριτωμένο δεν τρελλαίνομαι to tell u the truth

      Διαγραφή
  5. Εεεεε, εν εξαναπία Λεμεσό... Τι να πάω, αφού έχει η Λευκωσία κοτζάμ παραλίες όπως είπες :P
    Που τα λεγόμενα σας εν επολλοκατάλαβα, πως εν οι Λεμεσιανοί δηλαδή, ήντα "ιδιαιτερότητες" έχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν εξαναπίες λεμεσόοοοοο? σάστου και σε 5 λεπτά πιάνω σε και πάμε! :P

      Διαγραφή
  6. "το καλύτερο που εσκέφτηκε ηταν να υποκριθεί ότι εν έγινε τίποτε."

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχα εν αλήθκεια έχουμε ένα θέμα με την πόλη μας, πάντα εννα σου πούμε πως εν ο καλύτερος τόπος μέστην Κύπρο, όι για να το πούμε απλώς, πιστεύκουμεν το που τα αλήθκεια.
    Ο γκόμενος ήταν λιο άκυρος αλλά επέρασες ωραία στη Λεμεσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε την αμαρτία μου να την πω, κάθε φορά περνώ ωραία στην λεμεσό! κάθε σαββατοκυρίακο :P

      Διαγραφή
  8. Έσιει η Λευκωσία παραλίες! Ο Πύρκος τζιαι ο Πωμός εν επαρχία Λευκωσίας! Σόου δέαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω ενα πολλά καλόν παιδί να σου γνωρίσω πάντως α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή