9/8/12

The dating process #7 My sorry state

Μέσα στον πανικό που γίνεται στην δουλειά έλαβα πριν καιρό μια πρόσκληση στο facebook από ένα φιλαράκι για πάρτι. Και ήρθε η νύχτα και βρεθήκαμε στο πάρτι! Εγώ απηυδησμένη από το φόρτο εργασίας και το διάβασμα που είχα, χόρευα σαν παρανοϊκή! Χόρευα και έπινα, γελούσα, μιλούσα, έδινα παραγγελιές στον dj, καταπληκτίκ πάρτι!
Την άλλη μέρα λαμβάνω ένα μήνυμα αν είμαι αυτή που φορούσε αυτό και αυτό στο πάρτι, αν ναι να πάμε για ένα ποτό. Από έναν άγνωστο.
"Γιατί δεν μου μίλησες στο πάρτι?" ρωτώ.
"Ε εχόρευες συνέχεια, δε τες pics, είμαι δίπλα σου" απάντησε!
Και όντως ήταν δίπλα μου. Εγώ πρέπει να έπαθα το γνωστό: αποκοπή που το περιβάλλον cause Im having too much fun ρε!
Και εφκήκαμε, και έπιαννε με, έπιαννε τι εννοούσα, και άγχωνεν με, αλλά δεν είχε physical attraction. Μετά είπε μου το φάτσα φόρα, αρέσκεις μου, τραβάς με, είδα σε και άρεσες μου αλλά τωρά που σε γνώρισα θέλω σε ακόμα παραπάνω. Και είπε μου θέλω να σου μιλώ συνέχεια, και είπα του θέλω χώρο και χρόνο. Και είπε μου οκ, αποδεκτό και σεβαστό! Και έκαμεν το, και άφηκεν με να του στείλω εγώ, έστω κι αν άρκησα. Και εχάρηκε, και την άλλη φορά που εφκήκαμε εμιλούσαμεν ως το πρωί. Και εσυμπάθησα τον, με ούλλες τες παραξενιές του, που εν ταιρκάζουν με τες δικές μου. Και άρχισε να γίνεται γλυκός και να στέλλει όμορφα μηνύματα και να εκτιμά την ειλικρίνια μου και την ωμότητα μου.Και να ξέρει τι θέλω να ακούω.Και να θωρώ το όνομα του στο κινητό μου ή στα notifications και να χαμογελώ!
Εμιλούσαμε μια μέρα-σήμερα-στο chat και είπα του ότι θα είμαι out of town με την Πέγκυ, και είπε μου ότι θέλει να την γνωρίσει, και είπε μου θα εν ωραίο για τους δύο μας να τα πάω καλά με τους φίλους σου. Επιάστηκε η ανάσα μου, εκτύπησε η καρδία μου, ένιωσα τον παλμό μου στο στήθος μου, πάνικ αττάκ.
Εν θέλω να την γνωρίσει, εν θέλω να τα πάει καλά με τους φίλους μου.

Is this commitment phobia gamoto gamoto?


33 σχόλια:

  1. Οκ καταλάβω σε Βίκυ μου (έκαμα σου τζιαι υποκοριστικό), ούτε εμένα ήταν να μου αρέσει. Ακόμα εν εκαταλαβετε αν πάτε κάπου τζιαι καλεί σου έτσι. Που την άλλη, καμία φορα οι άντρες πας τον ενθουσιασμό τους περάσουν κάτι έτσι αψυχολογητα... Πες του την αλήθεια, ότι άμα γίνει κάτι τέτοιο ειναι σαν να τζιαι αλλασετε επίπεδο και ακόμα θέλεις εκείνο το χώρο και χρόνο που του είπες στην αρχή. Μάλλον θα εκτιμήσει και την ειλικρινια σου ανάμεσα σε αλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βίκυ :D
      είπα του τα εψές. είπα του maybe later, και είπα του ότι εν μπορώ να σου πω που πάει τούτο το θέμα, και ότι ακόμα εν είμαι σίουρη αν μπορώ να έχω σχέση. he said "respect for being honest" :)

      Διαγραφή
  2. κοιταξε βικυ(παει σου νομιζω δαμεσα)... εν πολλα ομορφο πραμα να εχεις μια σχεση και να τα παεννει καλα με τους φιλους σου. Να φκεννεται ουλλη η παρεα μαζι. Θα ειναι πιο ενδιαφερων τα πραγματα που θα καμνετε. νομιζω να του γνωρισεις φιλους σου. θα βοηθησει και τη δικη σας σχεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εν όμορφο πράμα? όμορφο πράμα είναι να είσαι και μόνος σου και να περνάς πολλά ωραία με τους φίλους σου χωρίς να ανυσηχείς αν θα τα πηαίννει καλά με τους φίλους σου και αν θα αγκριστεί αν σου πει κανένα περίεργο αστείο ένας που τους φίλους σου :P

      Διαγραφή
  3. Απ'ότι καταλαβαίνω σχέση δεν έχετε ακόμα..άρα το αν θα γνωρίσει τους φίλους σου είναι καθαρά θέμα που αφορά μόνο εσένα...ειδικά με άτομο κολλητό σου μπορείς να είσαι όσο εγωίστρια θέλεις..πέρσοναλ οπίνιον..
    Υ.Γ: Το Βίκυ δεν με ενθουσιάζει...Beatrix είσαι..είναι και πιο γαλλέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το Βεατγίκη ίσως; :ρ χαχαχαχ

      Διαγραφή
    2. :D γαλλέ! cool! :D
      ναι ένναιν? εν εγωισμός όμως ή το λογικό? δηλαδή επδ έχει κάποιον π ενδιαφέρεται και μιλούμε, αμέσως πρέπει να του ανοίξω όλες τες πόρτες?

      Διαγραφή
    3. Γιατί απαγορεύεται να είσαι εγωίστρια σε τέτοια θέματα??Ειδικά στις αρχές είναι πολύ λογικό...Να ανοίγεις σιγά σιγά παραθυράκια όπως στις Χριστουγεννιάτικες κάρτες που μετράς τις μέρες που μένουν μέχρι τα Χριστούγεννα..
      Aux revoir Frenchy

      Διαγραφή
  4. Εγώ πιστεύω να του γνωρίσεις όποιο θέλει, όταν εσύ νιώσεις έτοιμη να το κάνεις. Συμφωνώ με την Κολόνα. Κάποτε οι άντρες [90% των φορών] όταν είναι ενθουσιασμένοι ρίχνουν πολλά αψυχολόγητα!
    Δεν είναι φοβία για δέσμευση [νομίζω]. Απλά δεν είσαι έτοιμη ακόμα. Όταν θα είσαι έτοιμη θα το ξέρεις, επειδή δεν θα κάνεις ιδιαίτερες σκέψεις για το πώς και πότε. Καλή τύχη Beatrice [να μεν πω κι εγώ το υποκοριστικό; :P ]!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι...! ούφου βαρκούμαι τούτα τα πράματα :D Καλή τύχη as well!

      Διαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι λίγο scary να γνωρίζεις στους φίλους σου καινούριο γκόμενο/να. Ειδίκα άμα δεν είναι ακόμα καν σχέση σου σημαίνει πως ουσιαστικά δε γνωρίζεις ούτε εσύ για την ώρα πολλά για το συγκεκριμένο άτομο, άρα ίσως θα ήταν καλύτερα να γνωριστείτε εσείς πιο καλά πρώτα. Τζαι επειδή ακριβώς, υπάρχει τούτ’ η άγνοια, εν γι’ αυτό που σε τρομάζει η ιδέα!
    Το ότι οι άντρες συνήθως ενθουσιάζονται πολλά στην αρχή τζαι κάμνουν αψυχολόγητες ενέργειες εν αλήθκεια. Οπόταν για να μη γυρίσει μετά, σε περίπτωση που δεν προχωρήσει το θέμα, τζαι να σου πει «αφού μου γνώρισες τους φίλους σου», καλύτερα να περιμένεις.
    Από την άλλη, αν η φίλη σου η Πέγκυ εν αδελφική φίλη και σε αγαπά και δε σε κρίνει, δε νομίζω να ’ναι τζαι τόσο φοβερό να τον γνωρίσει. Ίσως κιόλας σε βοηθήσει με τη γνώμη της για τη μετέπειτά σου πορεία μαζί του, αν έχεις δισταγμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πιο εγωιστικό που σκέφτουμε έχω λλίες ώρες με την Πέγκυ εννά τες τρώω πας τον καθένα???

      Διαγραφή
  6. συμφωνώ ότι εν δική σου η απόφαση, τζαι προσωπικά ίσως εν νωρίς αν με ρωτάς...

    αλλά που την άλλη ίσως εν καλή η ιδέα του Ανώνυμου 10/8 12.25 μ.μ. για δεύτερη γνώμη... αλλά να τον γνωρίσεις στην κολλητή ίσως, όι στην παρέα σου αν δεν νιώθεις έτοιμη/ εν το θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οτι εν νωρίς εν νωρίς! ούφουυυυυυυυυυυυυ!

      Διαγραφή
  7. Βασικα δεν θελει να φυγεις απο την πολη και σου το εφερε λιγο γυρω-γυρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάναμου ρε που θέλει να γνωρίσει τους φίλους σου. Χαου κιουτ.
    Αλλά ειδικά που την ανάλυση σου στες απαντήσεις των κόμεντς εκατάλαβα το πόϊντ σου.
    Εν πιστέφκω ότι εν κακό να διαχωρίζεις τους φίλους που τα ερωτικά σου. Εξάλλου άμα τους τον γνωρίσεις μετά πως θα τον κατηγορούν ελεύθερα; Αστιεύομαι. Αλλά άμα εν πολλά σημαντικοί για σένα οι φίλοι σου εν λογικό να θέλεις να τους απολαμβάνεις όπως εσυνήθισες. Ναν τζιαμέ τζαι ο γκόμενος εννα πρέπει να του διας τζίνου σημασία έννε;
    Είμαι σίουρη ότι εννα έρτει κάποια φάση που εννα θέλεις που μόνη σου να τους τον γνωρίσεις, οπότε περίμενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτι ελάχιστα που ξέρω κι εγώ για flirting and relationships είναι πως οι άντρες πάντα στην αρχή έχουν πολύ ενθουσιασμό και ρομαντισμό και πάθος, όπου όμως έπειτα κάμνει faint γρήγορα. Διάβασα κάπου ότι επιστήμονες λένε πως αυτή η φάση σε μία σχέση κρατά μόλις τρεις μήνες.

    Προσωπικά έχω κουραστεί με τους άντρες που δεν τους ξέρεις καλά-καλά, έχετε συναντηθεί δύο φορές, και αμέσως σου ξεκινούν τα "Μου αρέσεις πολύ", "Σε θέλω", "Σε αγαπώ" κλπ... Θεωρώ τους πολλά impulsive και γενικά ανθρώπους όπου δεν παίρνουν κάποια πράγματα στα σοβαρά. Σαν την αγάπη.
    Άστον να σε κυνηγήσει! Μεν τον κάμεις να νομίσει πως άμαν σου δώσει χρόνο και χώρο πως εν να είσαι δική του. Ο άνθρωπος εκτιμά πιο πολύ κάτι που έχει δουλέψει σκληρά για να το κερδίσει. Anyway, ο άντρας εν που τη φύση του ο "κυνηγός" και η γυναίκα αυτή που "επιλέγει".

    Δεν ξέρω αν εν και πολλά σπουδαία η συμβουλή μου, πιστεύω εσύ ξέρεις περισσότερα από εμένα. Ελπίζω να βοήθησα...

    Όσο για τα commitment phobia που λες, πάλι προσωπικά θα το πάρω, εγώ δεν θα τον σύστηνα στην καλή μου φίλη αν δεν ήταν κάτι σοβαρό για εμένα. Δηλαδή, αν όντως δεν νιώθεις κανένα συναίσθημα ρομαντισμού για εκείνον, με το να τον πάρεις να γνωρίσει τη κολλητή σου, τζίνος θα πάρει πιο πολύ θάρρος και ελπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ασπούμεν, ακόμα δεν γνωριζούμαστε καλά καλά! thnx που μου έγραψες τούτα, καμία συμβουλή δεν είμαι ασήμαντη! :)

      Διαγραφή
  10. Εγω εν θα ασχοληθω με το θεμα(αν τζαι ναι, το να λαλεις οτι εσιεις λιο χρονο με την Πεγκυ τζαι εν θελεις να τον σπαταλας με τον καθενα, φκαλει λλιο commitment phobia τζαι ισως να σου αρεσκει παραπανω να εισαι single αν δεν εν ο πριγκιπασ που ονειρευτικες το commitment(oops,ασχολήθηκα!)) αλλα θα επικεντροθω σε κατι αλλο...
    ΒΙΚΥ???????? Που το Beatrix (killer, εκδικιτρια κλπ) στο Βικυ?? No offence στις Βικες αλλα απαραδεχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oops u got it right :)
      shhhh, το βίκυ εν ο δούρειος ίππος μου, γίνουμε συμπαθητική και ύστερα μπαίνω μέσα και πέρνω κεφάλια, just play along jack :P

      Διαγραφή
    2. Ιακωβε μου, Καπετανιε μου ΕΣΥ εν για την καλμαρω λλλιο που τη λαλω Βίκυ.

      Διαγραφή
    3. Αν ξεκινησουμε να κοφκουμε ονόματα, υποθέτω οτι το δικο σου θα γίνει.... κολό??? :)
      Αλλα άτε, επειδή εν ιερός ο σκοπός αφήνω σε!

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχαχαχαχαχα! έμπνευση ο jack η ώρα 12¨40 προ μεσημβρίας

      Διαγραφή
    5. Τετοια ώρα τετοια λόγια!

      Διαγραφή
  11. Και μια που είσαι ακόμα ξυπνια...

    Αι γυναικαι δεν ξέρουν τι θέλουν και δεν θα ησυχάσουν μέχρι να το αποκτήσουν!

    Θρασύβουλας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξανοιξε να δεις, δαμέ κάθομαι κι έχω κατεβάσει ένα μπουκάλι καλή ρακή, με χαλασμένο αμάξι, σ´ ένα ησυχαστηριο στην δυτική Κρήτη , μετά απο μια συζήτηση που μ´ άλλαξε τα φώτα, αφουγκράζοντας την θάλασσα στο βάθος και ξανοίγοντας τ´ άστρα...

    Φκάλε συμπέρασμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) είδες και τίποτε τες Περσείδες?
      Και εγώ είμαι μετά από μια συζήτηση που μ'αλλαξε τα φώτα και δεν μπορώ να κοιμηθώ! ρε! μπας κ ήσουν εσύ? :P

      υγ. πο πο ζήλεια μου για το ησυχαστηριο στην δυτική κρήτηηηη!

      Διαγραφή
  13. Εγω ένα ήμουν σίγουρα, θα το είχες καταλάβει! Ούτε εσύ ησανε για θα σε πεταγα στο πέλαος! :ΡΡΡ

    Το χαλασμένο αμάξι να μην υπήρχε κ χαλάλι σου η ζήλεια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν είναι όντως ο άθρωπος σου, τότε εν έσιει τσανς να σου κάμνει μούτρα γιατί είπε του έτσι ή άλλωπως ο ένας τζι ο άλλος μες την παρέα. Αν είναι ο άθρωπος για σένα τότε κατά πάσα πιθανότητα δε θα κάθεται να ασχολείται με τούτες τις μικροπρέπειες. Εξάλλου, τούτα εκάμναμεν τα που ήμασταν 15, έσιει κόσμο που ακόμα ασχολείται; Παρ'το χαλαρά, πάρ'το όπως νιώθεις, αλλά εγώ μυρίζουμαι το καλόν το πράμαν (εν τζιαι έκλασεν κανένας έννεν;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έσhιει πολλύ κόσμο που ασχολείται, ντουκ ντουκ ντουκ-(το κεφάλι μου στο γραφείο) anw time will tell i guess για το καλόν το πράμαν :)

      Διαγραφή