16/8/12

Κι αν είμαι εγωκεντρική?

"Το χειρουργείο θα πάρει κάτι ώρες" είπε μου ο γιατρός σπρώχνοντας τα γυαλιά του πάνω.
Εγώ νευρική εκάθουμουν στην καρέκλα, έτριβα τα δάκτυλα μου το ένα μέσα στο άλλο, το πόδι μου ανεβοκατέβαινε νευρικά.
"Δεν έχω άλλη επιλογή" είπα με ένα μικρό ερωτηματικό στο τέλος, ανεπαίσθητα.
"Ο διαχωρισμός είναι απαραίτητος, άρχισαν και προσβάλλονται τα ζωτικά σου όργανα, είναι κοντά στους πνεύμονες, θα σταματήσεις να αναπνέεις σε λίγο"
"Ορθά, ναι, τα ξαναείπαμε" έσκυψα το κεφάλι, έγυρα πίσω στην καρέκλα και άκουσα τις λεπτομέρειες, την αποθεραπεία.
Ήρθε η μέρα και ήταν λες και έβλεπα την ζωή κάποιας άλλης, απόσταση από τον εαυτό μου, μπήκα στο χειρουργείο. Ξύπνησα την επόμενη μέρα και όλα ήταν μαύρα, ένιωθα μισή, έχασα τα πόδια, τα χέρια, ανάπνεα με δυσκολία. Ξεκίνησα την αποθεραπεία μολις εμπορούσα να κινηθώ. Ώρες ολόκληρες, μέρες, μήνες, έμαθα να αναπνέω χωρίς να πνίγομαι. Ο διαχωρισμός ήταν επιτυχής, τα όργανα άρχισαν να θρέφουν και να λειτουργούν κανονικά, το μυαλό άρχισε να αναπτύσεται μετά τον καυστηριασμό των νευρώνων του παρασιτικού εξογκώματος. Οι μυες γραμμώθηκαν και μπορούσαν να πάω για χορό.

 Άρχισα να βλέπω γύρω μου, με την νέα μου όραση, ανθρώπους ζευγαρωμένους. Άνθρωπους που απομυζούσαν ο ένας τον άλλο, άνθρωποι που από τον ισχυρό δεσμό έχαναν κομμάτια από τα σώματα τους, άνθρωποι ενωμένοι, κοινά πόδια και χέρια, ενωμένα κεφάλια. Ζευγάρια που ο ένας δυνατός ρουφούσε το αίμα του άλλου, σέρνοντας τον εδώ και εκεί. Ένα στόμα, μια φωνή, ένας χαρακτήρας. Το παρελθόν μου. Και ύστερα είδα και τους μόνους τους, ακρωτηριασμένα σώματα, άλλοι με ναρθηκες, άλλοι με πατερίτσες, κάποιοι στους αναπνευστήρες, να περνάς, και να αρπάζονται από πάνω σου, λες και θέλουν να σωθούν, να σωθούν από τι? Από την ζωή τους. Να τρέχουν να ενωθούν στραβά, με τις πληγές τους να τρέχουν πύον, να τις πιέζουν να σμίξουν, και να μένουν ουλές και αποστήματα από παράτερα ενωμένα σώματα.

Έχω αλλεργεία στα νοσοκομεία, και στους μισούς ανθρώπους. Είμαι ολόκληρη.

ΥΓ. το μισό ποστ προέκυψε μετά από μια εξαντλητική συζήτηση

19 σχόλια:

  1. Μόνο οι γιατροί δεν είναι αλλεργικοί και εκείνοι από επιλογή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην πρώτη παράγραφο ήμουν κάπως "Oh God!!! Εν καλά;" αλλά μετά ήρθε η δεύτερη παράγραφος και ξαλάφρωσα. ΑΓΧΩΣΕΣ ΜΕ ΚΟΡΗ!!

    Ένιγουέι, σου το είπα πριν και θα στο ξαναπώ, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις.
    Μπράβο που είσαι ολόκληρη!! Κι εγώ προς τζιαμέ πάω, αν και στο στάδιο μου χρειάζουμε τις πατερίτσες ακόμα, εγώ ΑΡΝΟΥΜΕ να τις χρησιμοποιήσω. Θα γίνω κι εγώ ολόκληρη σαν κι εσένα (^_^)

    Fighting!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahaha, half true actually :) ε θέλεις πατερίτσες φάσεις φάσεις, what to do!!! fighting ne :) xxx

      Διαγραφή
  3. Δεν είσαι τ'άλλο μου μισό, εγώ μισώ ό,τι χωρίζει
    είσαι το άλλο μου εγώ, αυτό που γουργουρίιιιζει!! γρρρρρρ

    Μακριά από μισούς ανθρώπους, απορροφούν υπερβολική ενέργεια μπας και γεμίσουν το κενό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ είμαι ολόκληρος μωρό μου,
    γι' αυτό μπορώ και σ' αγαπώ,
    σαν εαυτό μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρία πουλακια κάθονταν και έπαιζαν μπιρίμπα και μου πετάς ένα κιοφτέ και σου λέω "ευχαριστώ δεν καπνίζω"...:Ρ

    Εμένα είναι όλο από εξαντλητική ... ρακοποσία!
    Χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλε μου αφρικανέ, θες να σου πω τι εννοώ με τα πιο πάνω? ελπίζω να ξέρεις τι σημαίνει είναι "αλληγορία".
      είναι εύκολο να πεις κάποια πράματα με το όνομα τους, είναι πιο όμορφο να δημιουργείς εικόνες, μυρωδιές και αισθήσεις για να χαρακτηρήσεις αυτά τα πράγματα.
      χωρίς ρακοποσία

      Διαγραφή
    2. Σώωωωπααααα, ώστε αλληγορία ήντο, ε? :Ρ

      Σ' ευχαριστώ που μου το ξεκαθάρισες :) :) :)

      Υπάρχει επίσης και το "πείραγμα"...λέμε τώρα! ;)

      Διαγραφή
    3. υπάρχει και το πείργαγμα ναι! εξαρτάται ποιάν Beatrix βρίσκεις για την απάντηση που θα πάρεις ;)

      Διαγραφή
    4. Ωχ!...άμα το αρχίσουμε έτσι να ψάχνουμε ποια Beatrix θα μας κάτσει για την απάντηση...την κάτσαμε την βάρκα!!!
      :)

      Δεν μας φτάνει μια, θα 'χουμε κι άλλες???

      :ΡΡΡ

      Διαγραφή
  6. apistefto poso iperoxa ta etheses ola sti defteri paragrafo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετα που ενα επιτυχημενο relationshipectomy(αν με πιανεις), νομιζω ουλλοι νιωθουν ολοκληροι. Το προβλημα εν αμαν εν πετυχει... τζαι νιωθεις μισος οσπου να βρεθει ο σωστος γιατρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε πιάνω! αν είσαι τυχερός εννά εύρεις γιατρό, αν εύρεις κανένα ασθενή παραπληγικό κλάφτα χαράλαμπε!

      Διαγραφή