17/7/12

Time Out #2 On my way to Athens!

Και που λέτε έτσι πρωί πρωί εβρέθηκα στο αεροδρόμιο της Λάρνακας για ένα ταξιδάκι για other than pleasure λογους στην Αθήνα! Έκαμα που την νύχτα το web check in και επέρασα μπροστά από όλους να αφήσω την αποσκευή μου, μεν δεις κάτι βλέμματα παιδί μου δολοφονικά οι συνταξιδιώτες μου, ερουθουνίζαν να τους προσέξω, εν εκάμναν στην άκρια να περάσω, του στυλ ""Είσαι έξυπνη εσύ και προσπερνάς μας?"
"Ναι ρε! είμαι έξυπνη, κάθουμε 3 λεπτά και κάμνω το σπίτι μου, και δεν καρτερώ σαν τον μαλακα στην σειρά ΑΣΠΟΥΜΕ!"
Αφού αφήνω την βαλίτσα μου-από θαύμα δεν έφαα καμιά χαμέ με τόσο μάτι πάνω μου-προχωρώ να μπω μέσα και ΤΙ ΑΝΤΙΚΡΥΖΩ! Ένα έργο τέχνης, κυπριακότατο βεβαίως. Τα αισθητήρια μου όργανα αρκέψαν τον χορό του Ζαλόγγου που την μαζεμένη τέχνη έτσι αναπάντεχα στο LCA International. Επειδή μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις (άρα 3 ίσον με 3000, μάντα γαλαντόμα είμαι α!) voila:

Εικόνα 1: Από κοντά το έκθεμα. Μετά την έκθεση του στο LCA International θα μεταφερθεί στο Λούβρο.

Εικόνα 2: Λίγα λόγια για τον καλλιτέχνη. Μη επιβεβαιωμένες φήμες λεν ότι είναι επίτιμος διδάκτορας στην Σχολή Καλών Τεχνών Τοσκάνης, Παρισιού και Βιέννης.

Εικόνα 3: Άποψη από μακρυά, σε αυτή φαίνεται πόσο προσθέτει στην όλη αισθητική του χώρου. Εν φαίνουνται είχε δεξιά και αριστερά φυρμένους-δεν αντέξαν το μεγαλείο.


Με τα λόγια δεν θα μπορούσα να περιγράψω το μεγαλείο αυτής της κακογουστιάς (ακόμα σηκώνουνται οι τρίχες μου).
Anyway  περνώ μέσα και φτάνω στον έλεγχο των αποσκευών και του metal detector. Καταπληκτικές φανταστικές εργαζόμενες του LCA International στέκονται με πολύ καλή διάθεση και σου λένε ευγενικότατα να βάλεις τα πραγματάκια σου στο καλάθι το μπλε. Μυρίζει λεμονανθούς και γιασεμί η ατμόσφαιρα, μικρές νεράιδες χορέυουν γύρω μας και το χαμόγελο των εργαζομένων αστράφτει.
"Φκάλε τα παπούτσια σου"
"Συγνώμη τι?" απαντώ επειδή εψιλοέχασκα
Νευριάζει και θωρεί με με ένα ύφος δολοφονικό σικκιτρισμένο
"Φκάλε τα παπούτσια σου, έχει τακκούνι"
"Οκ " λαλώ, εφοήθηκα, μπορεί να με βρίσκαν με κανένα τακούνι στον οισοφάγο, έδωσα και το σπαθί μου στο check in άσε.
"Θα μου δώσετε κάτι να φορέσω?"
"Τι να φορέσεις?" άρκεψε και έπαιζε το μμάτι της.
"Ε εννά πατώ χαμέ?"
"Εν έσhιει τίποτε να σου δώκω"
Μετά ακολούθησε μια συζήτηση του τύπου "εν τα φκάλλω, εννά τα φκάλεις" με εμένα να υποχωρώ.
Περνώ και που το metal detector, το οποίο παίζει εννοείται και καθώς έφτανα σε πολύ intimate καταστάσεις με μιαν που τες αστυνομικίνες που πριν 3 δευτερόλεπτα εχαχάνιζε και έδερνε έναν άλλο αστυνομικό που της εκόλλαν στο LCA International, με το μολυβούι το μαύρο που έτρεξε που την μια μεριά και κάτι μαλλιά ξανιστά, ρωτώ την:
"Καλά μα γιατί εν έχετε κανένα κάλυμμα για τα πόθκια και πρέπει να περπατώ ξυπόλυτη?"
"Έχουμε" λαλεί μου μετά το χούφτωμα σε όλα τα μέρη του σώματος-seriously πρέπει να το απαγορεύσουν τούτο το πράμα.
"Αφού ερώτησα και είπαν μου εν έχετε"
"Ε έπρεπε να μου πεις εμένα"
Επυριλλώσαν τα μάθκια μου και επετάχτηκε η φλέβα στο μέτωπο μου-εν με ξέρετε, αμαν πεταχτεί κείνη η φλέβα εν πολλά φοιτσιάρικο.
"ΚΑΛΑΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ ΠΟΥ ΤΟΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΡΚΑ. ΑΦΟΥ ΕΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΤΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΕΙΝΗ Η ΠΑΛΑΒΗ ΟΤΙ ΕΝ ΕΧΕΤΕ"
Ήρτε ο υπέυθυνος και είπεν μου οι άλλοι εν υπάλληλοι του LCA International ενώ τούτοι εν αστυνομικοί που τα καλά-no comment-και ότι εν μπορεί να μεταφέρει το παράπονο μου επειδή δεν είναι αρμόδιος. Γαμώ τες αρμοδιότητες σας δηλαδή.
Εχτύπησε το γκόγκ μες το μυαλό μου και εγίναν όλα κόκκινα της φωτιάς της πυρκαγιάς. Έπήρα την θέση του δράκου, του βόα (που εν της μόδας) και του σhιύλλου όλες σε μία και i killed bill, τον μη-αρμόδιο, την αστυνομικίνα, κείνον που εχαϊρεντίζετουν η αστυνομικίνα πριν μου αρκέψει τα χουφτώματα και την παλαβή που μου είπε να φκάλω τα παπούτσια μου. Τους άλλους άφηκα τους να ζήσουν μπας και μεταφέρει κανένας το παράπονο μου!

ps H απάντηση μου η αληθινή ήταν "Εν τjιαιν κουτουρού που εμπήκαμε στο μνημόνιο κύριε μου, εν μπορείτε να μεταφέρετε ένα παράπονο εν είσαστε αρμόδιος, εν τούτα που μας εφάαν"


21 σχόλια:

  1. Το έργο τέχνης φκάλει μάτι πάντως. Τουλάχιστον περασες καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) το εργο τέχνης μην ξεράσω! εγώ μια χαρά, πολλή δουλειά, εν επρόλαβα να κάμω όσα ήθελα αλλά πάλε πιάνεις το θετικό vibe που την Αθήνα! έχει ένα κάτι κείνη η πόλη!

      Διαγραφή
  2. Ω μάι Γκοντ δηλαδή!!! Ελεος! Εγω εχω νευρα με την Σάιπρους Εάργουεις τζαι ειπα δεν θα την ξαναχρησιμοποιήσω γιατι το θρασος τζαι η αγένεια εχουν τζαι ενα οριο!

    Η τελευταία φορα που επια Αθήνα ηταν πριν 4 χρονια...τζαι για μένα εσhει κατι τόσο ξεχωριστό τζεινη η πολή.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) Καλά για την Cyprus Airways πρέπει να γράψουμε τόμους νομίζω, όλοι έχουν μια καλή ιστορία να πουν με ξεχωριστή γυαλάδα στο μάτι!
    Να χρησιμοποιείς ολυμπιακή όπου μπορεις, ανεβάσαν πολλά το επίπεδο!

    Έχει τόπους η Αθήνα που απλά χαμογελάς που είσαι εκεί! What more too ask!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χτυπά το γκονγκ, κοντινό πλάνο στα μάθκια, φκάλεις την σπάθα τζαι αρκεύκει το χορευτικό...

    έξοχα έξοχα... :ρ

    εσπούδασα Αθήνα, οπόταν η πόλις αυτή είναι κάτι ιδιαίτερο για μένα... :)

    υ.γ. πάντως έδειξες μεγάλη καλοσύνη που εν τους εσκότωσες τζαι τζίνους στο check-in που σε ετρώαν με τα μάθκια τους.. :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tarantino my friend, Tarantino!
      και εγώ εσπούδασα Αθήνα και πάντα έχω κείνο το συναίσθημα ότι είμαι σπίτι μου μακρυά από το σπίτι μου τζιαμέ!

      Είμαι καλοσυναtη καταβάθος-blink blink *.*

      Διαγραφή
    2. ναι, εν κάπως ιδιόρυθμο, περίεργο συναίσθημα...

      εε... ποιος μπορεί να αντισταθεί σε τζίνα τα γαλάζια/ καστανά/ άσπρα μάθκια... ;ρ χαχαχαχ

      Διαγραφή
  5. αααα, ώστε έτσι? επέρασες από τα μέρη μας ιγκόγκνιτο,ε?

    καλάαααααα, θα το πάρω εγώ το σπαθί και θα δεις εσύ μετά ίντα 'χεις να πάθεις! και δεν θ' αρκέψει τίποτις τότε να σε σώσει!!!

    χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιγκόγκνιτο? τύπος ιγκουάνα μηπως??? (kiddinggggg-or not?)
      επέρασα ναι! νομίζω έχεις καταλάβει λάθος το αρκέψει(=αρχίζει)

      φίλε μου το σπαθί μου δεν υπακούει αλλού! :P

      Διαγραφή
    2. είπαμε, θέλω μεταφραστή! :ΡΡΡ

      χαχαχαχαχαχα

      επειδή έχεις σπαθί, νομίζεις ότι εγώ δεν έχω τίποτα???

      2 έχω ήδη...και φαίνονται! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    3. yeap! It's elementary, my dear! ;) xaxaxaxaxaxa

      Διαγραφή
  6. τούτο με τα παπούτσια εν το καταλάβω, εν περνούν που τζείνο το μηχάνημα τα πόδια μας;!

    ακόμα μια αθηνόπληκτη εδώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τάχα θα κρύψεις κάτι μες το τακκούνι! ναρκωτικά ή κάτι!

      Έλα η παρέα της Αθήνας!!! :)

      Διαγραφή
  7. Μεν το ψάχνεις τζαι εν έσσει λογική. ούτε γιατί φκάλλουμε τα παπούτσια μας ούτε για το χάλι στο αεροδρόμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) εννοείται!! Μάνα περιμένω τα 5-1 και 5-2 καΙ έμεινα έτσι! εν μπορώ να κάμω αξιολόγηση των ανδρών στην ζωή μου με το gap που μου ανέφερες :P

      Διαγραφή
  8. Οταν ξαναπαεις στο αεροδρομιο, ρωτα για τον μεγιστοτεραστιο υπαλληλο της Cyprus Airways, ο οποιος σφηνωσε με το αυτοκινητο κατω απο το αεροπλάνο (Σκεψου το γινεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!! ma pote?? exei dokumenta? :D to skeftomai to skeftoume ma pos to kalo ginete?!?!

      Διαγραφή