30/7/12

Συνέντευξερ με την Ποστ



Έκαμνα την δύσκολη της Πρασινάδας, μα έχω δουλειά, μα έχω διάβασμα, μα εν πυρά, μα εννα έχω ώρα να θκιαβάσω το μπλογκ?!?!? Ύστερα έβαλε και το ρεμάιντερ τjιαι λαλώ "άτε να δοκιμάσουμε"!
Και μετά μπουμ-να συνεντευξιαστώ με την Ποστ! "Απαναϊα μου" λαλώ "τι να της πεις τωρά"! Γράφει καιρό, μα τι τσιαττιστά, τι ιστορίες, τι δεν έχει εκείνο το μπλογκ μέσα. Επέρασα ώρες να πηγαίνω σε παλιότερες αναρτησεις που το κουμπούι επειδή δεν έχει στο πλάι χρονολογική διάταξη να τα βρίσκεις!
Και στο μπλογκ τα βρίσκεις όλα, πολλή δόση χιούμορ, αυτοσαρκασμού, καταλαβαίνεις ότι είναι άτομο ξηγημένο και λογικό, νοσταλγία για την Κύπρο αλλά και αγάπη για την Κρυοχώρα. Και ελάτρεψα την Μεγαλομήτωρ η οποία ούτε χαρακτήρας σε σειρά να ήταν! Και εκεί που φίρνεσαι με τις περιπέτειες της Post, πετάσσει και ένα γλυκό, ή ρομαντικό, ή κοινωνικο χαρακτήρα κείμενο και προσγειώνει σε ευχάριστα.
Είδα ύστερα ότι περνά και quarter life crisis! ΟΟΟΟοοοο, τυχαίο?? Δεν νομίζω! Και αρέσκει της ο Daniel Craig-ευτυχώς παραπάνω αρέσκει της ο Clooney!
Γενικά ήταν ευκαιρεία να θκιανεφτώ σε ένα πολύ ωραίο μπλογκ το οποίο αντανακλά ένα πολύ ωραίο άνθρωπο!
Keep Blogging Post!


1. Γιατί το λέμε post babylon to eblogimeno??? Γιατί τον λέμε Σιαολίν?
Χμμμ, καλή ερώτηση! εθκιάλεξα το postbabylon  σαν ψευδόνυμο επειδή εκφράζει με. Σκέφτου το ελληνικά: "μεταβαβυλώνιος", μετά την βαβυλωνία (πύργος της Βαβέλ και τα σχετικά) επικρατούσεν γλωσσική συγχιση. Ε τούτη επικρατεί τζιαι στον νου μου, αφού μιλώ μιαν φάουσαν γλώσσες, αλλά καμίαν τέλεια.
σνίφ
Ποστμπάμπυλον φάση δηλαδής.
Το εblogημένο είναι συνώνυμον του «ωραίου», του ευπρόσδεχτου τζιαι του κούλ, γιατί όι; Εμπνευστηκα που μιαν καλογρια ενος μοναστηρκου έξω που την Λευκωσία που όποτε της έπερνεν κάτι η Μεγαλομήτωρ, ξέρεις, κανέναν σιάμαλι, κανέναν γλύκισμαν άννοιεν το ασημόχαρτον τζιαι έφκαλλεν μιαν αγαλιάζουσαν κραυγη ενθουσιασμού:  «ΕΕΕΕΥΛΟΓΗΜΕΕΕΕΕΕΕΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!»
Ο Σιαολίν... άλλως Σιάολος. Όπως τους βουδιστές μοναχούς Σιαολίν; που άμαν λάχει παρετούν το μεντιτέισιον για να σου φέξουν μιαν μες τα ριζοφκια; Ε, ετσι. Ο Σιαολίν που λαλείς έκαμνεν μιαν πολεμικήν τέχνη ονόματι Shaolin Kung Fu Wing Chin Chuan, η κάτι έτσι τελοσπάντων όσπου τζιαι έλυσεν τους τένωντες του τζιαι εξέκινησεν να κάμνει πτωταθλητισμόν στο πλεηστέησιον. Παρόλον που στην ουσίαν εν συνταξιούχος Σιαολίν, ακόμα χαρακτηρίζεται που την φιλοσοφίαν αυτήν κάμνωντας αρτσιακκισμούς του στύλ: "πονώ πολλά την κκελλέν μου αλλα εν θα πκιω ππανατολ! Θα κάμω σιαολίν!" Κατι που στην ουσίαν σημαίνει θα σφιχτώ να το αντεξώ ώστι να μου περάσει τζιαι στο ενδιαμεσον θα επαναλαμβάννω το μάντρα "πονώ την κκελλεν μου - πονώ την κκελλεν μου-πονώ την κκελλεν μου" ωστι να λύσω τα νευρα της ποστμπάμπυλον. Γκετ δη αηντία;
2. Γιατί είσαι στην Κρυοχώρα? Είναι πιο εύκολο να είσαι στην ξενιτιά ή πιο δύσκολο?
ερμ, ενι ξερω. Ετσι ήρταν τα πράματα. Ηρτα να σπουδάσω τζιαι έμεινα. Πιστεύκω τζιαι ότι δαμέ "εμεγάλωσα", αφού ήρτα 17 χρονών. Το αστείον εν ότι πριν να φύω να σπουδάσω οι φίλες μου στο σχολείον ελάλουσαν ότι εν θα έρτω πίσω. Πόθθεν το εξέραν; ενιξέρω. Για μενα εν πκιο έυκολο, αφού κάμνω τον τρόπον ζωης που θεωρώ πκιο σωστό. Δηλαδή χωρίς κοινωνικό εξαναγκάσμον τζιαι με πκιο λλίην καταναλωτική πίεση. ζιω πολλά πκιο απλά. Τζιαι τούτον αρέσκει μου. Αρέσκει που έσιει δαιφάνεια τζιαι δημοκρατία. Τζιαι που ούλλα λειτουργούν.
Δύσκολον εν το ότι ότι τζιαι να κάμεις εν ξενιθκια ρε παιδίν μου, τζιαι εν εσιεις τους δικούς σου κοντά. Πεθυμω την οικογένεια πολλά, ειδικά την ευρύτερη οικογένεια, θκειούες τζιαι ανήψια, που συνάουνται πολλα συχνά αλλά εγω εν είμαι τζιαμέ, καλούς τζιαι αγαπημένους φίλους, τον ήλιον.... τα καλά της τζοιλιάς μου, τα αγρέλια, τα στρουθούθκια, το κεφαλάκιν, τα γλυτζιά, φρούτα τζιαι λαχανικά αληθινά, όι ψευτικα, τα σάντουιτσ του Γιαπανά, ξέρεις....
3. Τι ανάγκη σου καλύφκει το μπλόγκ, εχτός από το να μιλάς και να γράφεις  κυπριακά?
Εμ, αρέσκει μου η επικοινωνία με άλλους Κυπραίους είτε εγχώριους είτε ξενιτεμένους. Εν λλίον κοννέξσιον με την πατρίδαν. Αρέσκει μου επίσης που έσιει κόσμον πολλά εξηγημένον, φιλοσοφημένον τζιαι άνετον. (που καταχωνιάζουνται  τούτοι ούλλοι άμαν πάω Κύπρον εννα σπάσω! Μόνον Κύπριπες τζιαι Κυπρίπισσες βρίσκω ιν ππέρσον).
Αλλα άρκεψα το πρώτα πρώτα για να γράφω Κυπριακά, τζιαι να κουντήσω τζιαι γω λλίον παραπάνω την «διάλεχτον» στο επίπεδον της γλώσσας, αφου θεωρώ ότι πληρεί τα γλωσσολογικά κριτήρια. Εν στα πολιτκά που κουτσουφλά/βάλλουν της κλάππαν. (κατίσιη μας που τον Αντίχριστον αν το θκιεβάσει)

4. Ο εαυτός σου στο μπλογκ είναι και
αυτός στην ζωή σου ή είναι μια περσόνα ή ένα κομμάτι σου που αποκαλύπτεται μόνο online?
Όι, ότι γράφω είμαι. Είμαι ακριβώς το ίδιον πλάσμαν. Καποιος που με ξέρει αν ιθκιεβάσει το μπλογκ μου θα καταλάβει αμέσως ποια είμαι.
Καλάν σίουρα που το μπλογκ εν θα τα καταλάβεις ούλλες τες πτυχές της αβύσσου που εχω για ψυσιήν. Αλλά εν είμαι άλλη περσόνα όι. Ετσι παναύριν είμαι τζιαι που τ’αλήθκεια.
Σόρυ που έν εχω εναν μυστηρίον πραγματικόν εαυτόν να αποκαλύψω. Πηλε΄μου κανένα σκάνδαλον...  Κάποιαν διαστροφή...
Α, πίννω την, ισχύει; χαχαχαχαχαχαχα

5. Αν ήσουν στην άκρη του ηφαιστείου, οι
ιθαγενείς είχαν τα κοντάρια τους στραμμένα πάνω σου, εσύ δεμενη χειροπόδαρα και ο μόνος τρόπος να σωθείς ήταν να διαλέξεις μεταξύ του  Daniel Craig και του George Clooney ποιόν θα  διάλεγες? (να πούμε και καμιά μαλακία!)
Μα τον Κλούνη φυσικά. Ναι ναι εν πολλά χοτ τζιαι αρέσκει μου που βελτιώννεται. Πκιο νέος ήταν σλάημη εν μου άρεσκεν. Αλλα εν τέλει ο γέρος πετεινός έσιει ζούμιν α!

6. Πώς πάει το quarter life crisis? Σε ποιά φάση είσαι?
Ειμαι στην τελευταίαν φασην νομίζω. Πάω να το ξεπεράσω! Γιέη!

7. Πάμε πίσω τρία χρόνια, τι συμβουλή θα
σου έδινες?Ερμ... ‘ενι ξέρωΤα τελευτάια 3 χρόνια εν έκαμα κανέναν τραγικό λάθοςΠρίν 10 ασπούμεν θα είχα διάφορες συμβουλες.

Ευχαριστώ Ποστ για τις πολύ ωραίες απαντήσεις!!
Ατε cheers και ας εν και με πορτοκάλι και κανέλα!
 Και γειά σου Πρασινάδα με τις ιδέες σου! 



16 σχόλια:

  1. Oh wow, η πρώτη σου ερώτηση, ειλικρινά ήταν κάτι που κι εγώ διερωτόμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απολαυστική οπως πάντα η Ποστ μας τζαι στην ερωτηση 2 με εκφράζει ΑΠΟΛΥΤΑ! :) Πααααρα πολλά επιτυχημένες οι ερωτήσεις σου ρε Beatrix!!!!!Cheers back to you! :))) Και εις άλλα με υγεια που λαλουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα ήξερα το ότι με την Ποστ είμαστεν αδελφές ψυχές.
    Τζιόρτζι Κλούνιιιιιιι ααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το 1 είχα το και εγώ απορία! το 2 με καλύπτει πλήρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ ρε ποστ, η απάντηση της 2ρης ρε παιδί μου...
    πόση νοσταλγία για το "εκτός" αλλά και για το "εντός" άμα είμαι εκτός....

    πάντως πιστεύκω το, μια μέρα εν ένας γιαπανάς που θα σας φέρει ούλλους πίσω.
    χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απολαυστικότατη συνέντευξη! Ωραίες ερωτήσεις εξεκλέψαν υπέροχες απαντήσεις. Και είχα και εγώ απορία για το postbabylon! Μπράβο κορούδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κόρη Κίντο, μα τωρά επήρα χαπάριν ότι τες έβαλες!
    Ευχαριστώ για τες ευστοχες ερωτήσεις ντήαρ!

    Ελα σου πω, άμαν λαλώ κανέλλα, θέλω την πας το πορτοκάλλιν α, όι πας τα σιειλη του ποτηρκού!

    Cheers mate!


    οι άλλες σουσουράδες:
    Κόρες μα όι να μου μεινίσκετε με τες απορίες! Ρωτάτε τζιαι φέκκιου για τα καλά σας λόγια.
    Ατε μάνα μου τζιαι μιαν καλήν τύχην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. All the breast που λαλούμεν :D
      Γεια σου ρε ποστμπάμπυλον! Γύρε έναν κόρτλεϊπε να πιούμεν στην υγεία σου :)

      Διαγραφή
    2. ε άτε! εν μου περνά με την κανέλλα, πιε με το λεμόνι και κανεί!

      Διαγραφή
  8. τελικά είχαμε όλοι την πρώτη απορία :-)))

    έτσι όπως περιγράφεις την Κρυοχώρα με βλέπω να σου ζητώ σύντομα φιλοξενία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλα καλη η συνεντευξη (εβαρεθηκα να το γραφω σημερα τουτο αλλα εννοω το 100%)!

    Γεια σου ρε Ποστ με τα ωραια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελύσετε τζαι τες απορίες μας για το όνομα του μπλογκ.
    Τζείνο που μ' αρέσκει στην Ποστ πολλά εν το παιχνίδι που κάμνει με τες λέξεις συνήθως στους τίτλους των αναρτήσεων της.

    Όντως, ωραία συνέντευξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απολαυστικότατη συνέντευξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή