14/7/12

Πήρα κοκκινα γιαλιά φίλε μου!

Εσκέφτουμουν παλιά την ζωή μου σαν γραμμή. Αρχή-μέση-τέλος, ευθεία γραμμή. Μία πορεία που ότι και να γίνει την ακολουθείς. Μετά αρχίσαν να διαφένονται τα σταυροδρόμια, τα διχάλια και οι εναλλαγές του τοπίου. Οπότε από μονοδιάστατη στον άξονα του χ έγινε δισδιάστη περιλαμβάνοντας και τον άξονα του ψ. Και μετά από την ανακάλυψη της δέυτερης διάστασης αρχίσαν οι καμπύλες και οι εφαπτομένες, οι ελλείψεις (κατόπιν διόρθωσης του φίλου μου του Jack!) και οι υπερβολές. Στη συνέχεια εχτός που δεξιά και αριστερά η γραμμή άρχισε να κινείται πάνω κάτω, πάνω και πιο πάνω, μεγάλη κλίση ή και μικρή, κάτω και άβυσσος! ανακάλυψα και την τρίτη διάσταση-του άξονα z.

Μ`αρέσει να σκέφτομαι την ζωή μου να έχει αρχή και απροδιόριστο τέλος. Επίσης την σκέφτομαι σαν τον δρόμο του roller coaster όπου εγώ με άλματα, και προσεχτικά βήματα ισορροπώ σαν αθλήτρια της ρυθμικής. Την σκέφτομαι σαν το screen saver του υπολογιστή, εκείνο το 3D pipes του Windows. Άμαν βάλεις και την επιλογή multiple βλέπεις και τις ζωές των άλλων που σε περιβάλλουν. Κλείνω τα μάτια και σκέφτουμε τες γραμμές που μπλέκουνται σφιχτά με την δική μου, άλλες που απλά διασταυρώνουνται, κάποιες ξεμπλέκονται και οδηγούνται με κλίση μακριά από την δική μου.

Μετά σκέφτουμε μια γραμμή-μάλλον μπλε, μπορεί και άλλο χρώμα αλλά προτιμώ μπλε-που κάπου βολοδέρνει εκεί έξω, σε κάποια απομακρυσμένα πλέγματα και κάποια μέρα θα διασταυρωθεί με τη δική μου, και μετά θα μπλεχτεί με τη δική μου ως το τέλος. Μπορεί να είναι μπλεγμένη με κάποιαν άλλη γραμμή-λαθεμένα-μπορεί να βιώνει ένα ελάχιστο στην καμπύλη ή ένα εξαιρετικό μέγιστο, μπορεί να είναι απλά στην επόμενη στροφή μου. Μπορεί να έχει ήδη διασταυρωθεί, μπορεί να περιμένει σε παράλληλη διάταξη να κάνω εγώ την στροφή επιτέλους όταν θα είναι η ώρα που πρέπει. Μπορεί σε ένα σπίτι φιλικό, μπορεί σε κάποιο πάρτυ, μπορεί στον χορό, μπορεί όπου να ναι, μπορεί και πιο μετά!




 υγ. Ακούγοντας το τραγούδι αυτό μες το αυτοκίνητο σε έναν αγροτικό δρόμο που βλέπεις από μακρυά την Λεμεσό και φωνάζοντας τα λόγια δυνατά! Κάθε λέξη θα μπορούσε να είναι δική μου!

20 σχόλια:

  1. :) Ωωω τι ωραίο ποστ.
    Συμφωνώ τζαι 'γω, ενεν ένα φλατ πράμα η ζωη, εν πάνω τζαι κάτω τζαι δεξιά τζαι αριστερά τζαι γενικά κινήται προς ούλλες τις κατευθύνσεις έτσι ώστε να μεν βαρκέσαι ποττέ. Τζαι αν αρκέψεις να ζεις την ζωη σου λες τζαι εν μια φλατ γραμμή τότε χάνεις την ζωη σου, το θέμα είναι να ζεις έντονα τζαι να αντιλαμβάνεσαι πόσο απόλυτα μοναδικη εν η κάθε στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πόσο χάνουντε οι στιγμές στο έτσι αν δεν τες κυνηγάς! :) όπως κι αν είναι τελικά η ζωή μια ένει!

      Διαγραφή
  2. Μ´ άρεσε το μπλε χρώμα:) και μ´ άρεσε που "ξέρεις" που είναι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια ώρα απάντηση... Ε, μάλλον την ψάχνεις;)

      Διαγραφή
    2. pfffft! είχα μόλις τελειώσει το διάβασμα για την δουλειά, έχω deadline την τρίτη, οπότε ούτε έψαχνα ούτε βρήκα,lame weekend

      Διαγραφή
  3. όμορφο ποστ! και πάλι! :)
    κι εγω πρόσφατα ανακάλυψα τον άξονα του z!

    υγ: ένα τραγούδι χίλιες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμ......τώρα μου έρχεται ένα πονηρό σχόλιο, προερχόμενο απο την φυσική βεβαίως...ελπίζω να ξέρετε πως συμβολιζεται ο άξονας των Ζ στην φυσική...ε? ;)

      Διαγραφή
    2. ρε βρώμικο μυαλό αυτό με τα δάκτυλα λες??? :D

      Διαγραφή
    3. τς τς τς τς..!! εμείς είμαστε αθώα μικρά κοριτσάκια! :Ρ

      Διαγραφή
    4. Ναι...κααααλααα Βανίλα! :Ρ

      Χαίρομαι που ξέρετε ... Φυσική, πάντως! Χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Αρέσκει μου που χρησιμοιποιας γεωμετρία!
    ΑΛΛΑ "αρχίσαν οι καμπύλες και οι εφαπτομένες, οι εκλίψεις και οι υπερβολές" μαλλων εννοεις ελλειψεις. Οι εκλίψεις νομίζω εν τζίνο που καλύφκει το φεγγάρι τον ήλιο! ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιές εκλίψεις τι εννοείς?? έκαμες λάθος ;) cheers jack!

      Διαγραφή
    2. Με κοκκινο κιολας??? Nice! ;)

      Διαγραφή
    3. και αφιέρωση! άτε ποιός στην χαρη σου!

      Διαγραφή
    4. I'm honoured my dear!

      Διαγραφή
  5. εγώ επέρασα να πω ότι το τραγουδούιν τούτο εν που τα αγαπημένα μου...τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλοδεχούμενο το πέρασμα σου! και μενάααααα! Τέλος!

      Διαγραφή