13/7/12

Οι περιπέτειες των Beatrix και Peggy #3 Το άτομο μου

H Peggy είναι το άτομο μου! Όπως είπε και η Meredith στην Christina. H Peggy δεν χρειάζεται να με καταλάβει, δεν χρειάζεται να ξέρει γιατί κάνω κάτι, με στηρίζει. Στο έτσι, πλάτες, ώμους, χέρια, βάζει ότι χρειάζεται. Ξεσηκώνεται καμιά φορά όταν πιστεύει ότι κάτι δεν με τιμά, να μου πει να κόψω τες μαλακίες. Ξέρει να σιωπά όταν πρέπει. Ξέρει ότι είμαστε γενικά πολύ διαφορετικά άτομα, αλλά στον πυρήνα ίδια. Της μιλώ όταν έχει ξυπνήσει και εγώ ετοιμάζομαι να σχολάσω, της μιλώ όταν ετοιμάζομαι να κοιμηθώ και εκείνη πάει σπίτι ή είναι ακόμα γραφείο. Η Peggy μένει πολύ μακριά. H Peggy ξέρει να μην με παρηγορεί όταν κλαίω, αλλά να το εκλογικεύει.

Την τελευταία φορά που ήρθε η Peggy στην Λευκωσία πήγαμε για καφέ-μαζεύτηκαμε η τετράδα των σπουδών-χωρίς τους συζύγους οι έχοντες-από τα σπάνια. Και ήμασταν ξανά 20-21 χρονών, γελοία άτομα σχεδόν 30 να γελούν. Μοιραστήκαμε και πάλι οι τέσσερις το φαγητό μας, όπως παλιά. Έφυγαν τα "αγόρια" και εμείς τρυπώσαμε με το αυτοκίνητο σε ένα parking και αλλάξαμε ρούχα χαχανίζοντας. Βάλαμε τα τακούνια και βαφτήκαμε στο καθρεφτάκι. Σταθήκαμε στο μπαρ παρακολουθώντας τον λατρεμένο μας να τραγουδά σε λίγα μέτρα απόσταση. Μας κέρασαν ποτά δύο κανακάρηδες. Η Peggy χαμογέλασε την έβλεπαν σαλιαρίζοντας-the pretty brainiac she is. Χορεύαμε και γελούσαμε. Αγγαλιαζόμασταν και τραγουδούσαμε. Και έπινα, έπινε, έπινα, έπινα, έπινα, έπινε.
Παραπατούσα και με περιμάζεψε. Βγήκαμε τρεκλίζοντας και τραγουδούσαμε το άσμα που μας άρεσε πάντα πιο πολύ. Της έδωσα τα κλειδιά και τραγουδούσα το "baby you can drive my car-yes im gonna be a star" σε χορευτική παντομίμα.
"Πρόσεχε ρε υπέρλαμπρο άστρο" είπε μου αλλά εν έφτασε, έππεσα πάνω σε ένα αυτοκίνητο.Τα μάθκια μου ετρέχαν που το γέλιο.
Εμπήκαμε κακήν κακώς μες το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το σπίτι.
"Σταμάτα και εννά τα φκάλω ούλλα" εφώναξα και εφκήκε αμέσως που τον δρόμο. Ανοίγω την πόρτα, περιμένω περιμένω περιμένω τίποτε.
"Θέλεις βοήθεια?" λέει και γελα "μια γροθιά στο στομάχι να ξεράσεις μιαν και έξω?"
Εγελούσαμε και εμιλούσαμε, παρκαρισμένες στην άκρια του δρόμου.
Αρέσκει μου που είμαι μόνη μου-και μένα, εν θέλω να περνούν έτσι τα χρόνια-μακάρι να είμασταν στην ίδια χώρα-εν μπορώ να συμβιβαστώ ακόμα με κανέναν-ευχαριστώ για όλα-ευχαριστώ και εγώ. Εν θα ξεχάσω τότε που χώρισα-ούτε τότε που χώρισα εγώ. Μάνα μου μάνα μου και είπε μου έτσι και είπα του γιουβέτσι-ΕΙΠΕ ΣΟΥ ΕΤΣΙ? OMG-ναι, εν καλο?-ε μα ξέρω? Κάτι παπούτσια μπλε-κόρη μου μπλε και συ-ε ξεκόλλα επιτέλους με το μπλε εν της μόδας. Στην eurovision? Ναι ναι θυμάσε, ναι που εκάμναμε την χορογραφία και αντίναξες μου την και ετρέχαν τα γιαίματα-θέλω να πάω για χορό τωρά-ναι βαστούν σε τα πόθκια σου για χορό τάχα? -Σύντομη (μπορεί και εκτενής) αναφορά στον Harry Potter- Ποιός Edward παιδί μου ξενέρωτος-σαν τον Eric εν έχει. Να κάτσουμε να δούμε το OC επεθύμησα-που ώρα να θωρούμε με τες ώρες κολλητά επεισόδια ρε κορίτσι-δαμέ εν είμαστε καν στην ίδια ήπειρο. Και πόσο κόλλημα με τον Barney-ilike-true story? legendary!
Και εσταμάτησε το περιπολικό.
"Τι κάμνετε δαμέ κοπέλλες?"
"Θέλει να κάμει εμετό-τίποτε εν γίνεται, ούτε δέχετε να την ππουνιάρω"
Ο αστυνομικός εγέλασε, μετά εμένα ήρτε μου και έπνασα. Εφύαμε και επήαμε σπίτι-σπίτι μου.
Και την ώρα που εξαπλώσαμε και έπαιρνε με ο ύπνος....
"Εννά πάμε Κούβα για το στοίχημα ένναιν?"
"Ναι, αλλά μάλλον εννά χάσω
"Εν έσhιει chance"




6 σχόλια:

  1. Για όσους εν πιστεύκουν στις φιλίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφιερωμένο! :) κείνοι που εν πιστεύκουν στες φιλίες συνήθως ή εν έχουν ή εν μπορούν να δώσουν τίποτε

      Διαγραφή
    2. Ή 'φίλοι' τους συνέχεια απογοητέφκουν τους.

      Διαγραφή
    3. αν οι φίλοι απογοητεύκουν σε εσύ τι κάνεις? ενημερώνεις τους ή κόφκεις την φιλία-ρίχνεις το επίπεδο της σχέσης και γίνεται άλλη μια "φιλία" από εκείνες που βλέπω συνέχεια?
      Πας να πεις "ρε φίλε μου τούτο επείραξε με"?

      Διαγραφή
  2. Μα οι φιλίες εν το πιο ωραίο κομμάτι της ζωης βρισκω εγώ.
    Εγώ πάντως εύχουμαι σας να πάτε Κουβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Εννα πάμεεεεεεε! Που θα φκει το στοιχημα εννα πάμε!

      Διαγραφή