21/6/12

The dating process #6 "Up" (for fuck's sake)

Είχα πει σε προηγούμενο ποστ ότι όταν νιώσεις single τα βλέπεις όλα. Τώρα τι σημαίνει νιώθω single? Σημαίνει ότι εν νιώθεις ενοχές αν σου πει κάποιος κανένα κομπλιμέντο, γελάς, χαχανίζεις και συνεχίζεις την μέρα σου (πολλές οι παρενέργειες από την πολύχρονη σχέση) Στην Κύπρο το να σου πει κομπλιμέντο, να γελάσεις και να χαχανίσεις οι άντρες βλέπουν το διαφορετικά, θεωρούν που την στιγμή που εκάμαν το βήμα να σου πουν το κομπλιμέντο ετέλιωσε, είσαι ένα βήμα πριν την διάταση των προσαγωγών. Ένηγουεη, μεν το αναλύσουμε το θέμα.

#6 Up (for fuck's sake)


Τον #6 ήξερα τον καιρό. Ήξερα τον που ένα καφέ που επήεννα συχνά. Ήξερα την αδερφή του, ήξερα ένα φίλο του. Εμήνισκε το βλέμμα του λλίο παραπάνω πάνω μου που το κανονικό. Εδιάτασσε τον μπαρίστα να με κεράσει τον καφέ. Εφάτσαρε ξένος, όχι κύπριος (αλλά τελικά εφκήκε τέλια κυπραίος).
Κουβέντα την μια ποιά είμαι, κουβέντα την άλλη τι κάμνω, κουβέντα στην κουβέντα "μα έτσι κοπέλλα εν φορεί δακτυλίδι?"
"Εν σήμα κατατεθέν το δακτυλίδι?" ρωτώ το ζοντόβολο.
"Ε, αν δεν φορείς είτε είσαι μόνη σου είτε γυρέφκεσε"
Επροσβαλτήκαν οι αισθήσεις μου και ερουθούνισα θυμωσιάρικα.
"Καλά, καλά τjιερνώσου το τjιαι τούτο μεν θυμώνεις" είπε και αμέσως άλλαξε η φάτσα του.
Ήβρε και το τηλέφωνο μου μέσω της δουλείας, πιιιιιι έβαλα σου τα φτερά εγώ και επέτουν ποτζιεί ποδά μες το δωμάτιο, η Peggy εφώναζε "κάτσε κάτω κόρη μου"
Κλασσική ως είμαι, θέλω να με φλερτάρει ο άλλος, να μου πει να πάμε έξω, να μου στείλει μήνυμα, και να του ανάψω το φως.
Έστειλε, έκατσα λλίο που το φτεροκόπημα να απαντήσω. Να βρεθούμε και πότε θα ξαναπάω Λεμεσό, θα πάει με την δουλειά λλίες μέρες αν είμαι και γω να κανονίσουμε, και δώστου να φακκώ γυρούς με τα φτερούθκια.
"Καλά 10 λεπτά απόσταση εν ανάγκη να βρεθείτε Λεμεσό" είπε η Peggy αλλά τα αυτιά μου εβουλλωσαν που την εναλλαγή πιέσεως κατά τις πτήσεις μου και εν άκουσα καλά.
Αννοίω και το facebook μου και θωρώ και το friend request, accept, accept, accept.
Θωρώ το profile του και αρκέφκω να κοιτώ τες λεπτομέρειες. Είχε μια λέξη έτσι κάτω που τον εργοδότη, πάνω που το about. Σολλεπτό, σολλεπτό, σολλεπτό να δω
married
MARRIED
MARRIED
MARRIED
Και είχε το και ποσταρισμένο κανονικά, να το θωρώ, και στέλλει μου τσουπ! μήνυμα, τελικά αν θα κανονίσουμε Λεμεσό. Εν απάντησα. Έστειλε μου άλλες δύο φορές έπαιξα πελλό. Είδα την αρφή του τυχαία "Μα έγινε τίποτε με τον #6" ρωτά, "Όι, Όι" λαλώ της, άτε τι να της πεις. "Εν του μιλάς είπε μου και λαλώ μπας και επαρεξηγηθήκετε, θέλαμε να σου πούμε και για συνεργασία, αλλά εν του απαντάς".
Ασσιχτίρισα έτσι που μέσα μου, να χάσουμε και τα επαγγελματικά για τες μαλακίες του παντρεμένου?
"Πε του εν έχει πρόβλημα, όποτε θέλει να με πιάσει για συνεργασία"
Σε κάτι ώρες στέλλει ο παρέας
"Hey!"
"Hey whats up?" απαντώ.
"my everything is up ;)" στέλλει μου και επήε η συνεργασία του κώλου. 

25 σχόλια:

  1. Στα μέσα υποψιάστηκα ότι ήταν παντρεμένος :P. Υπομονή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έπιασες νωρίς τα hinds εσύ! :P εγώ έχω ακόμα ψουμιά να φάω :D

      Διαγραφή
  2. Είδες τι μπορεί να σου κάνει το ΦΒ? ;)


    (ελλάλησα να καταλάβω μια ολιά ίντα γράφεις...αλλά το παλέφκω! ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια χαρά το παλέφκεις! θέλεις καμιά λέξη να μεταφράσω?? έτσι για εμπλουτισμό των γνώσεων αν μη τι άλλο! ;)

      Διαγραφή
    2. Πολλές αλλα θα είναι μεγάλη λίστα! ;)

      Διαγραφή
  3. Όταν υπάρχουν τέτοιοι ηλίθιοι, πως μπορεί το πλάσμα να εμπιστευτεί πλέον κάποιον και να μπει σε σχέση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To point μου ακριβώς!!!! Ανώνυμε φίλε ή κλείεις τα μάθκια σου και λαλείς πέρκει δεν γίνει, ή μινίσκεις με τα μάθκια σου ανοιχτά να κυνηγάς πιθανά φαντάσματα!

      Διαγραφή
  4. Εν χρήσιμο το fb αστεία αστεία. Σώζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που τα καλά όμως! μα μιλούμε τέλια ξεκάθαρα τα πράματα! εν εφοήθηκε αν το πω κανενού? αν δείξω τα μηνύματα ασπούμε??

      Διαγραφή
  5. "Ε, αν δεν φορείς είτε είσαι μόνη σου είτε γυρέφκεσε" Τι κάφρος θεε μου! Που τζαμε να καταλάβεις τι ζωον είναι!!!! Εγώ ήταν αν έστελε της γυναίκας του στο φουμπου...Πες του κοπρου σου να σταματήσει να με ενοχλά! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!nekat0meni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahahahah, και ύστερα να μεν πιστεύκει κείνη, να φκω εγώ ότι θέλω να τον εκδικηθώ, να τα καλύψει όπως όπως κείνος, άσε, αφού τον επήρε ας τον χαίρετε! τι να της κάμω! να νεκατώνω ρε νεκατομένη?? :P

      Διαγραφή
  6. μαλάκες παντού και πάντα! και παντώς τύπου! και κυρίως παντώς καιρού!
    they are everywhere I tell you!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκάμαν κατάληψη βανίλια μου :D like the zombies, η συντέλεια του κόσμου έρχεται :P

      Διαγραφή
  7. Σαν το ΦΒ εν έχει! Το καλύτερο πράμα για wannabe-ντετέκτιβς.
    Εν λαλείς μάνα μου, καλά που το έμαθες νωρίς πριν γίνει καμία παρεξήγηση και παρεξηγηθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουυυυυυ κόρη τζι εσύ!
    "My everything is up" εννοεί ο άνθρωπος ότι η καινούρια ιστοσελίδα που ετοίμασε με τίτλο "Everything" είναι επιτέλους online τζαι θέλει να συνεργαστείτε για τα περεταίρω! τς τς τς τς τς
    Μα τί εύκολα που παρεξηγείτε σιόρ... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΑΛΕΙΣ? να το παρεξήγησα?? και να έχασα το κελεπούρι? shit

      Διαγραφή
  9. Κανονικη ψυχρολουσια δηλαδη...
    Εν πειραζει. Καλυττερα! Εσκεφτηκες να εισχεν αλλαξει το στατους του σε σινγκλ? Να σε περιπαιζει για κανενα 6μηνο ή τζαι παραπανω τζαι μετα να το ανακαλυφκες οτι εν παντρεμενος? :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ έχασα το πώς συνδέεται το καφριλίκκι ("είτε γυρέφκεσαι") με το φτερούγισμα τζιαι τον ενθουσιασμό...

    έμαθες τι ήταν η συνεργασία που σε εθέλαν και για την οποίαν επροηγήθηκεν τόσο μάρκετιγκ; αν όι, έχω μιαν υποψία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν μες τζιείνα που επιλέγεις να αγνοήσεις το καφριλλίκι για τα μάθκια του τα πλάνα :P
      ήντα υποψία? εγώ ξέρω τι με εθέλαν, εν συγκεκριμένη η δουλειά μου.

      Διαγραφή