18/6/12

Ένα κομμάτι "αγκαλιάς"

Ήταν μια νύχτα ζεστή και υγρή. Τα μαλλιά μου εκολλούσαν στο μέτωπο μου. Φώτα γυρώ μου και μουσικές. Κόσμος μπροστά μου να κινείται χωρίς αίσθηση, χωρίς περιορισμούς, χαμόγελα. Όλοι άνθρωποι της ζωής μου. Όλοι άνθρωποι παρέα μου, τέμνονται για λίγες στιγμές οι καμπύλες της ζωής μας, μερικές φορές 2, μερικές φορές 3 ή 4, μερικές φορές 30 γραμμές μαζί, τέμνονται ή εφάπτονται.
Εστέκουμουν πάνω στο σκαλί και όπως πολλές άλλες φορές, μπορώ να αποστασιοποιηθώ από το περιβάλλον μου, από το παρόν μου. Να φκω που την κατάσταση, να σβήσει η μουσική, να γίνω ξένη, να γίνω κάποια που παρατηρεί. Εθώρουν τους που εγελούσαν, που εμιλούσαν, που με θωρούσαν, που εχορέφκαν, που αγκαλιάζουνταν και εφιλιούνταν. Εθώρουν τους που εκινούνταν μες στο χώρο, οι λάμπες εφωτίζαν τους απαλά. Εγυαλλίζαν ούλλοι που την υγρασία και την πυρά. Εθώρουν τους που ελάμπαν, που είχαν ούλλοι μιαν αύρα χρυσή. Εχάρηκα που ήρταν, που εφέραν την διάθεση τους, που εφέραν τούτη την αγάπη(?!) τούτο το συναίσθημα, που εμπήκαν στον κόπο να ρτουν, που εμπήκαν στον κόπο να οργανωθούν, που εμπήκαν στον κόπο να γράψουν 3 γραμμές που σημαίνουν "Μείνε στην ζωή μας". Που έστω κι αν η ζωή μας τέμνεται ή εφάπτεται λίγες στιγμές σε βάθος χρόνου, κείνες οι στιγμές εν αρκετές για να ξεφύγω, για να πνάσει το μυαλό μου και να νιώσω άνθρωπος.
Αφού αποδεκτείς την μοναξιά σου, εν όμορφο να σου δείχνουν ότι έστω και έτσι οι ανθρώποι αγαπούν σε, έστω κι αν είναι όπως ξέρουν. 'Εστω κι αν δεν μπαίνουν μέσα σου, μες τον νου σου, μες το είναι σου, διούν σου ένα κομμάτι "αγκαλιάς".

17 σχόλια:

  1. Πολλές φορές δεν χρειάζεται να μπουν, δεν σου είναι απαραίτητο!...αρκεί να είναι εκεί! :)))

    Είσαι τυχερή που τους έχεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λαλεί πουλί...;)

      θα λαλήσω κι εγώ μου φαίνεται! :) :) :)

      Διαγραφή
    2. Όχι πάντως του αστροναύτης! :ΡΡΡ

      Απλά προσπαθω να καταλάβω τα λεγόμενα αλλα...δεν, πολλές φορές! ;)

      Μην αγχού πάντως γι αυτο! :)

      Διαγραφή
  2. Φίλοι.. Υπέρτατο αγαθό. Χαίρομαι που το απολαμβάνεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :)

    υ.γ. υγρασία τζαι πυρά ακούω... μακένζυ σκέφτουμαι... ήβρα το; :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οιιιιιι! η συγκεκριμένη νύχτα είναι ΛΕυκωσία, πουτζιείνες τες λλίες που κάμνει υγρασία! αλλά μακένζυ rules dude! φέτος εν επήα πρωταρά ακόμα, no point, εν πιο fun η Λάρνακα ;)

      Διαγραφή
  4. Αρέσκει μου που γίνεσαι παρατηρητής και μας μεταφέρεις τις στιγμές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επολλύναν οι αναρτήσεις τελευταίως όσον αφορά τες φιλίες. Εννα πρέπει να αρκέψω να ανησυχώ μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, επαράγινε το κακό εν αλήθκεια, λαλείς ναν η πυρά? χαλαρώνουν τα μυαλά

      Διαγραφή
  6. εμένα γιατι ο νους μου πήγε στο κακό όταν διάβασα αυτή την ανάρτηση;
    δεν πάω καλά μάλλον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαρτάται τι εννοείς κακό! αν το να είσαι περιτρυγιρισμένη από ανθρώπους που λίγο έχουν να κάνουν με το ψυχισμό σου και απλά γελάς και περνάς ωραία και καταπληκτικά είναι κακό για σένα τότε γι αυτό! εμένα με χαλαρώνει και με ξεκουράζει!

      Διαγραφή
  7. efan mas i igrasia tis lefkosias en gegonos.. Ego eimai llio xameni sto thema tis filias.. fantazoume perno tin ilikia pou oulloi akolouthoun ton dromo tous. Eimai siouri oti an tous xreiasto en tziame gia mena. Mporei na ftaiei kai i apostasi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή