9/6/12

Ακόμα ένας γύρος γύρω από τον Ήλιο

Γενικά να εν τα γενέθλια σου εν και σημαίνει τίποτε ουσιώδες, σημαίνει έκαμες ακόμα ένα γυρό γύρω που τον Ήλιο, γυρό που ένα αστέρι πάνω σε ένα πλανήτη. Σημαίνει ολοκλήρωσες αλλό 365(+1) μέρες, όπου μέρα ένα ανθρωπίνως φτιαχτό μέτρο καταγραφής του χρόνου, μονάδα μέτρησης. Και ούτε καν τόσο επιτυχημένο μέτρο καταγραφής του χρόνου αφού κάθε 4 χρόνια πρέπει να το διορθώνουμε με την προσθήκη μιας μέρας. Οπότε ναι, επέρασε αλλό ένα τέτοιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Αν πρέπει να χωρίσω την ζωή μου σε χρονικά διαστήματα τότε μπορώ να πω, ότι τούτο το τελευταίο χρονικό διάστημα, από τις 9/6/2011 μέχρι σήμερα ήταν το καλύτερο χρονικό διάστημα που έζησα, EVER.
Άλλαξα την ζωή μου από την γη μέχρι τον ουρανό.
Ξεκίνησα την διαδρομή πετάγοντας τα βαρίδια που με κρατούσαν στον βυθό και ύστερα έμαθα να ζω στην απουσία τους, και να αντεχω τον εαυτό μου. Η διαδρομή είχε ανέβα και κατέβα αλλά μετά από κάθε ναδίρ είχε πιο ψηλό ζενίθ και κατάλαβα τι είναι να είσαι πραγματικά χαρούμενη κάποιες στιγμές.  Βρέθηκα μόνη μου στην άκρη του γκρεμού και το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να αγναντεύω την θέα, και ενιωσα ευτυχισμένη, να μην μου λείπει κάτι, να μπορώ να πω ότι έχω πραγματικά βρει τον εαυτό μου, αυτόν που χαράμιζα τόσα χρόνια.
Στην άκρη του γκρεμού δεν υπήρχε πισωγύρισμα. Οπότε άνοιξα τα χέρια και πετάξα. Μερικές φορές χαμηλά μερικές φορές υπερβολικά ψηλά, αλλά πετούσα στο αέρα. Και είδα πράματα και θάματα, και γνώρισα κόσμο που εν ήξερα ότι υπήρχε, και κάθισα και μιλησα και εμαθα, και ταξιδεψα, και εγδέρα το μέσα μου για να το αλλάξω, να προκαλώ τον εαυτό μου σε κάθε ανασήκωμα τον φτερών μου. Και εμέθυσα που το πόσο ρομαντικό ατέλιωτο μπορεί να εν τούτο το ταξίδι.
Και έτσι τερματίζοντας τούτο το χρονικό διάστημα μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημενη και γεμάτη από έναν χρόνο που εν ήταν εύκολος αλλά τελικά ήταν υπέροχος!  Το ταξίδι συνεχίζεται με νέες ανακαλύψεις!
Πάμε για ακόμα 365 μέρες γύρω που τον Ήλιο
Ready!
Set (targets)!
Go!

17 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχα χαχαχαχαχα

    Τελικά είχες ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ότι θα μάθαινα σήμερα το ζω(ώ)διό σου! ;)

    Μέρες σου πολλές Kiddo! :)))
    (αφου δεν μετράς πια χρόνια;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kiddo μου χρόνια καλά! εύχομαι τα καλύτερα να έρθουν. πολλές φορές αρνούμαστε να αλλάξουμε τη ζωή μας με το φόβο οτι κάτι θα πάει στραβα και μένουμε κολλημένοι σε μια μέτρια κατάσταση. μπράβο σου που επήρες στο ρίσκο και χαίρομαι που εν το εμετάνιωσες! party hard!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) το να το μετανιώνεις δεν είναι επιλογή, άτε και μετάνιωσες αλλάσσει τπτ?? keep partying mate! :)

      Διαγραφή
  3. χρόνια σου πολλά!!

    πάντα ούριος ο άνεμος στα ταξίθκια σου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ευχαριστώωωωω! μακάρι να εν πάντα ούριος! μα κ ούριος να μεν είναι κάτι εννα κάμουμε να φκούμε πουπάνω!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω happy bday!!!!Καλά να τα περάσεις!!!
    Cheers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά αλλά κυρίως Χρόνια καλά! και Χρόνια ευτυχισμένα!
    ο χρόνος είναι πολύ σχετική έννοια, αλλά μερικές φορές είναι η μόνη σταθερή αξία..
    όπως και να έχει, ελπίζω ο επόμενος γύρος γύρω από τον Ήλιο να είναι ακόμη καλύτερος από αυτόν και ο επόμενός ακόμη καλυτερότερος.. κτλ!!!
    πολλά φιλιάαααα!
    υγ: κερνάς ποτάκι;; σήμερα θέλω να πιωωω (όλο τον Βόσπορο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα καλύτερα έρχονται!! κερνώ κερνώ! εν εμπήκα τόσες μέρες :/

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!! Πάντα ευτυχισμένη με περιπέτειες και ευχάριστες εκπλήξεις! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία ευχή!:) από το στόμα σου και σε κάποιου τ`αυτί! :P

      Διαγραφή
  7. Ω!!! Χρονια Πολλά και καλα!!! Εχουν 2 μέρες διαφορά τα γενέθλια μας (αλλα τζαι κάτι χρονάκια, αλλα εμπειραζει).! Χαβ φαν!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahahah πόσα χρονάκια λες, πολλά? i dont think so! σήμερα δλδ τα bd σου???? να ζήσειςςςςςς! κσι χρόνια πολλάάάάάάάά!! καλά να περνάς εκεί στα ξένα τσιβαέρι μας!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα όι ειμαι 2 μέρες πιο μεγάλη σου!!! Για τα χρονάκια, θα σε παραπέμψω στους "εορτασμούς" δαμε!
      http://drprasinada.blogspot.com/2012/06/30.html

      Ελπιζω να τα επερασες όμορφα! :)

      Διαγραφή