11/6/12

Οι περιπέτειες των Beatrix και Peggy #2 Η Νύχτα των πολλαπλών οργασμών

Η Peggy είναι στην ζωή μου on-off! Είναι μια λογική και κυνική νέα γυναίκα που είδε και την άσχημη πλευρά της ζωης και βγήκε νικήτρια. Η Peggy αγαπά και αγαπιέται βαθιά, θέλει καιρό, αλλά όταν την κερδίσεις μένει στην ζωή σου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Η Peggy κάνει κάτι ευφάνταστο στο εξωτερικό και δεν μπορεί να επιστρέψει στο νησί. Η Peggy φορά αστεία ρούχα και τεράστια γυαλιά, έχει ατίθασα μαλιά, γελά δυνατά και πηγαία και είναι μία απόλαυση.
Όταν η Peggy και εγώ βρεθούμε τότε λέμε τα σώψυχα μας, κλαίμε και γελάμε την ίδια ώρα, κάνουμε τα αστεία, σοβαρά και τα σοβαρά αστεία.

#2 Η Νύχτα των πολλαπλών οργασμών

Η Peggy και εγώ έχουμε παράξενους φίλους. Κάποιοι από αυτούς μας κάλεσαν σε ένα γκέη μπαράκι στην πρωτεύουσα. Εγώ είχα ξαναπάει, η Peggy ποτέ αλλά ενθουσιάστηκε στην ιδέα. Φορέσαμε απλά ρούχα, και φλατ παπούτσια και πήγαμε να βρούμε την υπόλοιπη παρέα. Μετά από φιλιά και αγκαλιές και κομπλιμέντα (oh there is nothing better than gay friends) κατά την είσοδο μας στο μπαράκι, καθίσαμε στο μπαρ. Ένας toy-boy μπαρμαν κουνιοτανε στον ρυθμό και μας κοιτούσε που χαζολογούσαμε. Ήρθε στο δεκάλεπτο να παραγγείλουμε.
"Εγώ θέλω κάτι κόκκινο" λέω
"Εγώ θέλω τον οργασμό στο μενού" λέει η Peggy γελώντας.
Η υπόλοιπη παρέα ήθελαν όλοι κάτι μεγάλο. Ο μπάρμαν-κουλ τύπος-άρχισε να κάνει πλάκα. Μας έφερε όλους εκείνα που ζητήσαμε. Το κάτι κόκκινο ήταν καλό, ο οργασμός καταπληκτικ! και τα κάτι μεγάλα ήταν μέτρια, αφού τελικά δεν είναι ΜΟΝΟ το μέγεθος που μετράει! Μετά το τέλος του ποτού μας η υπόλοιπη παρέα μας τραβολογούσε να πάμε clubbing στην Λάρνακα αλλά εμείς είπαμε σθεναρά όχι. Η Peggy ζήτησε ακόμα ένα οργασμό και εγώ κάτι μπλε. Ο μπαρμαν μας μιλούσε και ήταν τόσο απελευθερωτικό το να μιλάς και να γελάς χωρίς να υπάρχει ίχνος φλερτ, να μην προσέχεις τι θα πεις και τι θα κάνεις. Η Peggy παράγγειλε ακόμα ένα οργασμό και τα μάθκια της αρκέψαν να γλαρώνουν. Ο μπάρμαν βγήκε από το μπαρ και χόρευε μαζί της. Όταν πια δεν συμμαζευόταν έκρινα πως ήταν ώρα να φύγουμε. Την πλησίασα και της είπα ότι είναι αργά. Μου είπε πως μαγαπά, και μου είπε πως με εκτιμά και πως είμαι η καλύτερη σε όλο το κόσμο. Και άρπαξε τον μπάρμαν και τον φίλησε. Αυτός γελούσε και καθώς βγαίναμε του φώναξε:
"Ευχαριστώ για τους πολλαπλούς οργασμούς".

18 σχόλια:

  1. χαχαχα οι ιστορίες σου εν τέλειες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατι είναι τονισμενο το ΜΟΝΟ???? ΜΜΜΜΜ??? :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι περιμένεις τώρα? να σου απαντήσω εγώ????

      ;)

      ΑΥΤΟ αποκλείεται! Δεν γίνεται, δεν δύναμαι, λέμε! :))))

      Θα ήτο "ανάρμοστο" από μέρους μου! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. hahahahaha εισαι και τύπος και υπογραμμος!

      Διαγραφή
    3. τώρα με μπέρδεψες...ποιος από τους δύο είναι ο τύπος και ποιος ο υπογραμμός???
      ΜΜΜ???
      ;)

      Διαγραφή
  3. χαχχαχαχα

    you know how to rock...

    πάντα να περνάτε καλά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοοοοοοο!! Καλημέρα νονή! και συ να περνάς καλά! να rock, να pop, να ζειμπέκικο, όλα τα κάνουμε :D

      Διαγραφή
    2. το νονή εν με τη γαλλική προφορά ή έφυεν ο τόνος; :ρ χαχαχαχαχ

      όλα εκτός που τα λάτιν... δυστυχώς...
      τζαι έχω την εντύπωση ότι πιανει παραπάνω κοριτσάκια που τα υπόλοιπα είδη... :/ χαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    3. άπταιστα τα γαλλικά μου ε???? :D σωστή εντύπωση έχεις, πιάννει πολλά κοριτσάκια, να πάεις μακένζυ να δεις τι γίνεται κάθε Κυριακή! εν καιρός σου νομίζω να shake it :D

      Διαγραφή
    4. είσαι κι εσύ Ρουβίτσα??? αχαχαχαχαχαχα

      Ναί, Νόνη, πιάνει πολλλλλλά ;)

      Διαγραφή
    5. ότι μας κάνει να περνούμε καλά my coloured friend!

      Διαγραφή
    6. ΚΙΟΥ!!!...την ατυχία μου μέσα...:ΡΡΡ

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχα μια χαράααααααα περάσατε με τη Πέγκυ βλέπω. Σοβαρά πρέπει να είσhε πολύ πλάκα η νύχτα σας τζιαι ακούεται πολλά κουλ τυπάκι τούτη η Πέγκυ! Πάντα τέτοια. =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι το πιο κουλ τυπάκι η Πέγκυ, όπως ακριβώς το είπες! :)

      Διαγραφή
  5. Peggy θεά
    Συμφωνώ για γκέι φίλους - είναι ιδανικοί για αποθέωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή