11/5/12

The dating process #4-"Αχ και να ‘χαν βρει μωρό μου μία μηχανή του χρόνου"

Βρέθηκα μια νύχτα σε μια μπυραρία από αυτές που μαζεύεται η παρέα μου και τα λέμε. Κάποιες φορές μαζευόμαστε πολλοί και ο ένας φέρνει τον άλλο και τελικά γινόμαστε πολλές παρέες μαζί. Μια νύχτα τέτοια, που συνάχτηκε κόσμος και κοσμάκης και καθώς τελείωνα την μπύρα μου ήρθε ένας άντρας ψηλός καλοφτιαγμένος με γκρίζους κροτάφους και κοκκάλενα γυαλιά (shit he sounds handsomer than he is) στο μπαρ. Στην αρχή απέναντι, στη συνέχεια δίπλα και μετά πάνω μου.

 #4-"Αχ και να ‘χαν βρει μωρό μου μία μηχανή του χρόνου"

-"Χαίρεται", μου είπε με την μπάσα φωνή του
- ("ποιός χαίρεται?" θέλω πάντα να ρωτήσω αλλά σκάζω) "Χαλόου", απάντησα κέαρφρι!
-"Ποιό είναι το όνομα σου?"
-"Beatrix!"
-"Γειά σου, Beatrix, εγώ είμαι ο Φλωράς "
-"Χαίρω πολύ" είπα χαμογελώντας και στράγγισα την μπύρα μου
-"Τα κορίτσια πίνουν τόση μπύρα?"
-"Ποιά κορίτσια?" δεν άντεξα και ρώτησα χαμογελώντας (alternative response 1: τα κορίτσια ξενυχτάνε μόνα ή δυο δυο, alternative response 2: κορίτσια ατσίδες, αγόρια κατσαρίδες, κορίτσια κανόνια, αγόρια μακαρόνια)
-"πο, πο τι φωτεινό χαμόγελο εν τούτο" είπε και έκανε πως έκλεινε τα μάτια του στο φως
-"χα, χα, λολ" είπα και έμεινα να τον κοιτάζω
-"λοιπόν Beatrix, θέλω να μάθω κι` άλλα για το κορίτσι με το φωτεινό χαμόγελο"
Κοίταξα γύρω μου, τα φώτα τρεμόπαιξαν απαλά αλλά δεν έδωσα σημασία.
-"ε σιγά το δεύτε λάβεται φως" του είπα επειδή αυτό το φωτεινό χαμόγελο thing άρχισε να μου δίνει στα νεύρα.
-"Tι σε συγκινεί στην καθημερινότητα σου Beatrix?"
Γύρω άρχισε να σίεται το έδαφος ελαφρά, τα χρώματα ξέφτιζαν, ένα ελαφρύ αεράκι φυσούσε.
-"Γενικά εμένα με ενδιαφέρουν οι πνευματικές συγκινήσεις και το έχω σαν αρχή και κουλτούρα, και πιστοποιώ ότι και εσύ ανθρωπος με ποιότητα είσαι"
-"Θα` θελα να ανοίξουμε ένα παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ μας δεσποινίς μου"
Όλα έγιναν αποχρώσεις του γκρίζου, το σκηνικό θύμιζε ταινία παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Με κοίταξα στον καθρέφτη απέναντι.
-"Θα ήθελα αν συνηγορείς να βγούμε ένα απόγευμα, θέλω να μάθω περισσότερα για σένα"
Τον κοίταξα έντρομη, πάντα ονειρευόμουν ένα ταξίδι στον χρόνο, αλλά όχι έτσι, όχι έτσι.
-"Πού ζεις?" με ρώτησε
-"Στο 2012" φώναξα πανικόβλητη "στο 2012, εσύ πού ζεις?"
Άρχισε να γελά, και το φόρεμα που φορούσα αλά Μέριλιν άρχισε να σηκώνεται επικίνδυνα γύρω μου, στρόβιλος μπήκε στην μπυραρία και όλο το γκρίζο που με περιέβαλλε άρχισε να λιώνει και να στάζει. Ο στρόβιλος ήρθε προς το μέρος μου σπάζοντας ότι έβρισκε μπροστά του . Με ρούφηξε και καθώς ήμουν μέσα του είδα να περνά η Αλίκη Βιουγιουκλάκη χαστουκισμένη, η Μάρω Κοντού με την καταπληκτική κουπ, η Τζένη Καρέζη χορεύοντας και κοιτάζοντας με τσακίρικα, και όλες μου φώναζαν "φωτεινό χαμόγελο" και με κοροϊδευαν. Και τότε άρχισα να ουρλιάζω "Μ`αρέσει το σήμερααααα" Και τότε όλα γύρω μου εγίναν σhιονούι της τηλεόρασης και με ένα εκκωφαντικό κρότο προσγειώθηκα στο stool του μπαρ.
Κοίταξα γύρω μου τα χρώματα και ηρέμησα.
"Ήρθες φωτεινοτάτη?" με ρώτησε ο Φλωράς
Και τότε άρχισα να τρέχω


27 σχόλια:

  1. "που ζεις;;" "στο 2012" χαχαχαχαχα!!!!

    Προτείνω του Φλωρά το επιθετο του να εν Ξενερωτίδης. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παίζει να ήταν! :) ήταν το κάτι άλλο, που να το έβλεπες και face to face!

      Διαγραφή
  2. κατι τέτοια ποστ βγαίνουν στη δημοσιότητα και το δύστυχο αρσενικό αυτοευνουχίζεται προς αποφυγήν περισσότερης ταλαιπωριας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι επιλογές μου δλδ είναι είτε να μιλά σαν το παππού μου ή να είναι αυτο-ευνούχος?

      Διαγραφή
  3. Παντως κατάφερες και μου θυμισες τη σκηνη με τη Βουγιουκλακη και τον Παπαμιχαηλ στο χτυποκαρδια στα θρανία, στη σκηνη που παει σπιτι της να την εξετασει. Καλος ο ελληνικος κινηματογραφος αλλά μόνο σαν ανάμνηση, εσύ συνέχισε να ζεις στο 2012 και άσε τον φλωρά στον κόσμο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahaha, και γω λατρεύω τες παλιές ελληνικές ταινίες αλλά μετά που τούτο βλέπω τες με άλλο μάτι!

      Διαγραφή
  4. xa xa xa...je tora toutos episteuke en na ri3ei gkomena etsi??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. yeap yeap! ειδικά το συνηγορείς εδιέλυσε με, ήταν το τελευταίο, επδ γενικά ήταν συμπαθής, αλλά ρε άνθρωπε μου, μεν μου ζητάς ραντεβού με την λέξη ΣΥΝΗΓΟΡΕΙΣ!

      Διαγραφή
  6. ε ρε, τι κυκλοφορεί εκεί έξω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) τρελλά γλέντια vanilla μου! εγώ συνηγορώ, εσύ συνηγορείς δεσποινίς? :D

      Διαγραφή
    2. συνηγορώ! συνηγορώ! :Ρ

      Διαγραφή
  7. Αχαχαχαχαχαχαχαχ μα που τα καλά;;;;;;;;;;;
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ προσωπικά ΣΟΚΑΡΟΜΑΙ που έχει πλάσματα που φλερτάρουν σε τούτη τη χώρα. Εν εγώ που φταίω;; Εν οι τόποι που πάω;;; Εννα σε γελάσω.
    Μάνα μου κόρη το μοναδικό πράμα που ήθελε ήταν να "ανοίξετε ένα παράθυρο επικοινωνίας" εν τζαι ζητά πολλά...χαχαχα
    Τωρά σοβαρά...σαννα τζαι είσαι λίο ιδιοτροπούα;; Εννοώ συμφωνώ πως όντως εμίλαν σαμπως τζαι ζει σε άλλους τζαιρούς αλλά αμαν σου άρεσκε παρολ'αυτά εν θα ταν κακό να έφκαινες τουλάχιστον μια φορά μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρέσκει μου πολλά που μου το φέρνεις που γυρώ και με καλό τρόπο ότι είμαι ιδιότροπη :D κοίτα στην αρχή ήμουν του στυλ όλοι έχουν μια ευκαιρεία, έχει καιρό που πάει το dating process, ε μετά που 2-3 φορές μαθαίνεις ότι συνήθως αν δεν σου κάμει κλικ που την αρχή εν θα σου κάμει ποττέ. Αγάπητε ανώνυμε που στο καλό κυκλοφορείς? έχει και ξενέρωτα μέρη η αλήθκεια, άλλαξε παραστάσεις, γνώρισε άλλο κόσμο!

      Διαγραφή
  9. ...καθενας, οπως του ερχεται :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα..ετσι ειναι ο αυτοσχεδιασμος..ερχεται και φευγει... :P

      Διαγραφή
  10. καλά τα υπόλοιπα...αλλά και "πιστοποιώ"?!?!?!?! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω λάβει και πιστοποίηση κατά το διεθνές πρότυπο ISO!

      Διαγραφή
  11. ...και με σφρα-γιδα γνησιότητας;
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή