22/4/12

Time Out #1 Γιάννης Κότσιρας Live

#1-Γιάννης Κότσιρας Live


 Τον Κότσιρα τον λατρεύω από τότε που κυκλοφόρησε το τσιγάρο, ήμουν 12 χρονών και τραγουδούσα "Στο τσιγάρο που κρατώ,στον ένα μου Θεό,να μη δώσει να ξημερωθώ. Στο κορμί αυτό το αγγελικό, στο στόμα που φιλώ, έτσι μια ζωή θα σ' αγαπώ" και δώστου κλάμα και καημό. Σαν κείνους τους μιτσhιούς που φκαίνουν και χορέφκουν ζεϊπέκκικο-θεέ μου τη δεύτερη φορα που θα ρθω για να ζήσω μπλα μπλα μπλα-και ακόμα εν αρκέψαν την πρώτη (φορά). Ένηγουέη είχα θέμα, και όταν ήρτε τότε στην Κύπρο έπρησα την μάμμα μου να με πάρει, και επήρε με, και εβίωσα που κοντά την ενέργεια που φκάλλει τούτος ο άνθρωπος. Οπότε μόλις άκουσα ότι ε-ε-ερκεται πάλε εκινητοποιήθηκα. Άρκεψα τα τηλέφωνα αν θέλει κανένας να` ρτει. Εννοείται που το άγχος μεν πω το όνομα λάθος ερώτησα τους παραπάνω αν θέλουν να έρτουν στον κότσιρο, εννοείται, εννοείται.


Και ήρθε η ώρα και εβρέθηκα 4 μέτρα μακριά να κάθουμε και να αφήνουμε στην μουσική και να έχω ένα ύφος αποβλακωμένο. Και η ηρεμία και η γλυκύτητα του μουσικού να εκλύεται που πάνω του σαν υγρό που κατακλύζει τα πάντα και να κάθουμε τζιαμέ και να δέχουμε τούτη την ενέργεια του. Και να νιώθω την πληρότητα που νιώθω μόνο άμα ακούω ζωντανή μουσική που ανθρώπους που πραγματικά αγαπούν τούτο που κάμνουν και νιώθουν το και μεταδίδουν το.
"....τζιαι να μου λαλεί ότι έκαμα κυτταρίτιδα, λες και κείνη εν έσhιει ασπούμε, εννά το σκεφτώ πολλά αν θα της ξαναπώ να πάμε ψώνια..."
Γενικά έχω θέμα, άμα πάω να ακούσω μουσική, να παρακολουθήσω ένα θέατρο, ένα σινεμά ή γενικά οτιδήποτε έχει να κάμει με κάποιον άνθρωπο που στέκεται και προσπαθεί να σου δώσει ένα κομμάτι που την ψυχή του, ΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΟΥΝ, ΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΕΝΙΚΑ. Αλλά οκ κάμνω υπομονή.
"...εφκήκαμε και εν μου επλήρωσε τον λογαριασμό, εμοιράσαμεν τον, εγώ να σου πω την αλήθκεια εξενέρωσα, εν εσhιει άντρες σωστούς πλέον..."
Νιώθω ότι είναι έλλειψη σεβασμού πρώτα προς τον καλλιτέχνη, και μετά προς τους υπόλοιπους που θέλουν να ακούσουν και εν επήαν απλά σε ένα μέρος, επήαν για να πάρουν κάτι που κείνον τον άνθρωπο που στέκεται πας την σκηνή. Γυρίζω ευγενικά και λαλώ της πιο κοντινής μου, σε απόσταση περίπου 30cm η τjιεφαλή της που την δική μου ότι θέλουμε να ακούσουμε και αν γίνεται να φκάλουν φάουσα. Και απολογείται. Και στα 15 sec ξαναρκέφκουν γαμώ τον καπιλέ της γαμώ. Υπομονή, υπομονή, υπομονή. Ξαναλαλώ τους, και γυρίζει και λαλεί μου
"Μα εν και γίνεται να μεν μιλούμε καθόλου" ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ? ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ?
"Είπετε μας ήδη μια φορά και εζητήσαμε συγνώμη" ΠΟΥ ΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΣΟ ΣΗΙΕΣΙΜΟ, ΗΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.
"Τραβάτε λλίο πιο μπροστα και εν θα μας ακούτε" ΠΡΩΤΟΝ ΕΝ ΕΣΗΙΕΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ, ΑΝ ΕΠΡΟΣΕΞΕΣ ΗΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΣΕΙΡΗΝΑ Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΑΚΟΥΕΤΕ ΣΕ 10 ΜΙΛΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.
Εσυνεχίσαν απτόητες να λαλούν κοντόφθαλμες, ανούσιες μαλακίες ενώ ο Κότσιρας έλαμπε μπροστά μας.
Ετέλιωσε ο άνθρωπος, έφυε που την σκηνή και ακούω την μια "Να φωνάξουμε κι`άλλο κι`άλλο κι`άλλο". Και αρκέψαν τα τσόκκαρα παλαμάκια και εζητούσαν κι άλλο.
Και εσηκώστηκα, ετράβησα το σπαθί μου που το είχα κρεμμασμένο στην πλάτη μου. Εγύρισα και αποκεφάλισα τες και τες τέσσερις, επητολοούσαν τα γαίματα.







17 σχόλια:

  1. xa xa pou to tzero pu anakali4a to blog sou apolavano se!eshis xazin polin...!Tze ego vrisko to xeneroua ama en misa misa idios ama fkeneis me antra!Ene 8ema isotitas ta gerima, en 8ema ipotismou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. awwww! love the compliment! :) ιπποτισμός, ξε-ιπποτισμός τι με έκοφτε εμένα δεν ξέρω! Και εξαρτάται και που τον άντρα, αν έχει άλλες αρετές συχωρώ του λλίο τσιγκουνιλλίκκι :P

      Διαγραφή
  2. χαχαχα έτσι μπράβο. Εγώ μεινίσκω στα shhh και shhh και εν τολμώ να τους την πω όπως τους πρέπει. Εν γεμάτος αμπαλατοσύνη ο κόσμος. Και αγένεια κυρίως, τούτο εν το χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μααααα! θα αρχίσω να λαμβάνω δραστικά μέτρα κατά της αγένειας. Ντάξει όι με το σπαθί μου, εν θα θρηνήσουμε θύματα αλλά ώρες ώρες κάποιοι εν more than I can take!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχ

    δηλαδή εσκότωσες τους ούλους στη συναυλία εκτός του Κότσιρα; γιατί στη σκηνή σκοτώνεις παραπάνω που 4 πλάσματα... :ρ χαχαχαχαχ

    εν όντως πολλά ενοχλητικό... τζαι μετά εθέλαν τζαι άλλο, για κάτι που ούτε απολαμβάναν, ούτε αφήκαν άλλους να το απολαύσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. tell me about it!! και συμβαίνει παντού, η έλλειψη ευγένειας εννά μας φάει

      Διαγραφή
  4. Καταλαβαίνω σε απόλυτα!
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παν σε συναυλίες άμα θέλουν να τα πουν. Ας παν σε καμιά καφετέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΚΡΙΒΩΣ! Θα έρθει και πιο φτηνά, ας πάρουν και το cd του Κότσιρα να ακούεται στο background!

      Διαγραφή
  5. χα χαχα οκ φανταστηκα τον αποκεφαλισμο μεσα στο RED!
    Respect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΤΣΙΡΑ!!!!! Τζαι συφωνω σε ουλλα μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A! Τζαι ελπιζω να μεν σε λαλουν Κατερίνα τζαι να μαειρεύκεις!

      http://drprasinada.blogspot.com/2012/04/blog-post_19.html

      Διαγραφή
    2. όι όι Κατερίνα εν με λαλούν, αλλά το μαγείρεμα μαγείρεμα! :D

      Διαγραφή
  7. εν η μεγάλη μου απορία τούτο: τι πάσειν να ακούσουν συναυλία ή να δουν θέατρο αφού δεν βγάζουν τον σκασμό;;; τζαι αν κάθεσε λλίο πίσω το μόνο που ακούεις έν ένα βουητό :/

    καλά τους έκαμες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή