19/4/12

The Dating Process #3-"Man Interrupted"

Όταν ήμουν καινούρια στον χώρο του χορού και των πάρτι μια φίλη μου-βετεράνος-με κάλεσε να πάω για πρώτη φορά μαζί της για salsa. Εγώ μέσα στην όλη αναισθητοποίηση και έλλειψη του συναισθήματος ντροπής που με έχει καταλάβει τον τελευταίο χρόνο είπα ναι. Και βρέθηκα σε ένα υπόγειο, με πολλά χρώματα και φώτα, κάπου σε μια κύρια οδό μιας άλλης πολής.

#3-"Man Interrupted"

Μπαίνοντας μέσα όλοι χαιρετούσαν την φίλη μου, έτσι κι αλλιώς όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Εγώ ήμουν το καινούριο φρούτο-κατά προτίμηση καλοκαιρινό-και με περιεργάζονταν από μακριά. Εκείνη τη νύχτα πέρασα πολλή ώρα να κουμπώ στους τοίχους αφού κανένας δεν ερχόταν να με χορέψει. Στο τέλος η φίλη μου με λυπήθηκε και "κρυφά" ζήτησε από ένα φίλο της να χορέψει μαζί μου. Ο "ήρωας" αυτός ήρθε προς το μέρος μου χόρεψε μαζί μου ένα χορό-που του απόφερε κάλλους και πληγές στα πόδια από το τσαλαπάτημα-και χορέυει μαζί μου κάθε φορά που με βλέπει.
Ε μετάάάά είχα επιτυχία και οι καβαλιέροι πηγαινοέρχονταν για μια μίνι απολέπιση στα πόδια-ή και σημάδια ανάλογα με κείνα του Ιησού που είδε ο Θωμάς για να πιστέψει-όπου τα αντιμετώπιζαν με χαμόγελα και πειράγματα. Και μετά μπαίνει μέσα ο Daniel Craig-ή και κάποιος που του φέρνει. Επροχώρησε μέσα και χαιρετούσε κόσμο ποτζιεί ποδά, ττόκκα και χτυπήματα στην πλάτη, και εσυνέχισε να κινείται μες τον χώρο και μετά γύρισε πάνω μου και με είδε που εχασκιάστηκα και αντινάχτηκα επειδή παίζει να έτρεχε και λλίο σάλιο που το στόμα μου. Εγύρισα που την άλλη και έπαιζα πελλό.
Μετά που καμπόση ώρα ήρτε και εστάθηκε μπροστά μου και είπε μου:
"Να χορέψουμε ένα?"
"Ναι οκ" είπα και επροχώρησα προσεχτικά μεν γλιστρήσω που την σαλιολίμνη που σχηματίστηκε γύρω μου.
Χορεύαμε και αφέθηκα, με στριφογύριζε και τα μάθκια μου εγίναν στρογγυλά. Και εμίλαν μου και απαντούσα και χαμογελούσα σαν μαστουρωμένη, και μετά ετέλιωσε το τραγούδι! Και εσταματήσαμε να χορεύουμε.
"Είμαι ο Daniel" είπε.
"Χαίρω πολύ, Beatrix" είπα "έχεις δυνατό lead, μπορώ να πω ότι κατάφερα να χορέψω μαζί σου".
"A! Θενκς" είπε χαμογελώντας "και συ ακολουθάς καλά, επικοινωνούμε" είπε και έσφιξε μου το μπράτσο μου και ήρτε ένας άλλος-γαμώτο γαμώτο-να χορέψουμε και ήταν τότε που ντρέπουμουν να πω όχι και είπα οκ και εχορέφκαμε και όσπου να τελιώσει ο χορός ο Daniel εφόρησε σακκάκι και καθώς επήεννα πίσω στην θέση μου έγνεψε μου και εχαμογέλασε και έφυε.

 Χμμμ!




18 σχόλια:

  1. χμ...

    η όχι και τόσο μικρή beatrix kiddo νέα πρωταγωνίστρια στον james bond...

    μια χαρά το ακούω... :ρ μια φορά ξέρεις που action... :ρ χαχαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahahaha, ήνταλως με πιάνεις α! εγύρεφκα ένα τιτλο του bond να βάλω αλλά κανένας εν μου άρεσκε! ε κάτσε να δούμε αν θα πρωταγωνιστήσω :P

      Διαγραφή
    2. έτσι στα γλήορα που έψαξα:

      1. licence to kill (bill 1&2)
      2. for your eyes only (περιττόν να πω γιατί... :/)
      3. you only live twice (beatrix kiddo)

      τζαι να μεν πρωταγωνιστήσεις, λέμε τώρα (ένεν ανάγκη να με σκοτώσεις :ρ) έκαμες την guest εμφάνισή σου... :ρ
      τζαι μεν ξεχάνεις, ότι τες 2 γυναίκες με τις οποίες ήταν πραγματικά ερωτευμένος (τζαι στες 2 περιπτώσεις) ενε μπορεσε να ζήσει μαζί τους happily ever after, γιατί σκοτώνουν τες οι κακοί... ΑΛΛΑ...
      εσύ είσαι Αθάνατη, οπόταν έχεις παραπάνω πιθανότητες... :ρ χχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    3. έχω πολλά advantages εγω, και το ultimate επιχείρημα:
      I killed fucking Bill ασπουμε! εν έχει να πεθάνω που έρωτα :D ωραίοι οι τίτλοι, το ζητούμενο εν ο craig και ήθελα ταινία δική του! αλλά εννα τα κρατήσω για παρακατω, με δικό σου copyright :)

      Διαγραφή
    4. νομίζω ήταν κάτι παραπάνω που έρωτας που εσκότωσε τον Bill, ήταν αγάπη... :)

      σιγά να μεν θέλω τζαι δικαιώματα copyright... :ρ

      τα 2 που έφκαλε εν εταιρκάζαν, ένηξερω το 3 ήντα τίτλο ενά χει...

      υ.γ. μακάρι να έβρετε τον δικό σας μοναδικό τίτλο... ;ρ

      Διαγραφή
  2. ouuuu like like likeeeee..... toutoi oi salsoerotes en ola ta lefta.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D αν δεν σε χορέψει ο άλλος εν καταλάβεις αν το λέει η ψυχή του, να σε πιάει στα χέρια του να σε φατσhίσει 2 γυρούς να πιάσεις το ππόιντ :P

      Διαγραφή
  3. εν έχει to be continued? Δηλαδή εν τον εξαναείδες;; Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παίζει να έτρεχε και λλίο σάλιο που το στόμα μου.. σαλιολίμνη! το ύφος και ο αυτοσαρκασμός σου είναι πολυ ευχαριστά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν ωραίες τούτες οι εμπειρίες που μένουν σαν γλυκιά ανάμνηση για χρόνια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι, που σου αφήνουν ωραία επίγευση, χωρίς λόγο

      Διαγραφή
  6. το λοιπόν, δε να δεις τωρά ανυποθεθκιά: έκαμα γκούκολ τον ντάνιελ κρεγκ να δω πέρκι μοιάζει κανενού χορευτή που ξέρω για να σε κανονίσω:Ρ αλλά μόνο τον Πούτιν μου εθύμισε, σόρρζ

    τζιαι ΝΑΙΙΙΙ u can tell a fakking LOT by the way a man dances...
    drooling here...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh fuck, εχάρηκα όσον εδιάβαζα την πρώτη πρόταση! τον πούτιν?? τον πούυτιννννν? ΟΗ ΝΟ!
      drooling εν λαλείς τπτ, γυρέφκω αν έχει ποτζιεινό το πραματί που σου βάλλουν στον οδοντίατρο και ρουφά τα σάλια σε mobile version, αλλά ακόμα τίποτε.

      Διαγραφή
    2. http://robincovington.files.wordpress.com/2011/09/cl012-danielcraig2.jpg

      TON ΠΟΥΤΙΝ??? :D

      Διαγραφή
  7. επίγευση εν η γεύση που αναπτύσσεται στο στόμα μετά που καταπίνεις homie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή