6/3/12

The Dating process #1-"Το complex βλάπτει σοβαρά τις προοπτικές σχέσης" ή "το Σύνδρομο του Ναπολέοντα"

Θυμάμαι που έβλεπα ρομαντικές κωμωδίες παλιά, όταν ήμουν όντως μικρή, ή sex and the city, και ήταν όλα τόσο εξωπραγματικά, σχεδόν γελοία. Και να που τώρα κάτι παρόμοιο ζω. Λιγότερο glamorous φυσικά, στην Λευκωσία φυσικά, με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά ναι, the dating process is like that.
 Όταν δηλώσεις single και νιώσεις single τότε οι άντρες κάτι παθαίνουν, ξαφνικά είσαι θύραμα. Και τότε τα βλέπεις όλα. ΟΛΑ ΟΜΩΣ. Ρομαντικούς, sex-maniacs, αγενέστατους, χώρκατους, νεόπλουτους και παντρεμένους, δεν λέω κάπου βρίσκεις και κανένα παιδί φυσιολογικό, με τα καλά και τα κακά του. Θα μου πείτε είμαι ιδιότροπη, παράξενη και περίεργη, ότι ζητάω πολλά.
Ας εκθέσω τις τελευταίες μου εμπείριες ως απόδειξη!

#1-"Το complex βλάπτει σοβαρά τις προοπτικές σχέσης" ή "το Σύνδρομο του Ναπολέοντα" 

Σαν μεγάλη κορούδα που είμαι εργάζομαι σε μια εταιρεία και τυγχαίνει να γνωρίζω πολύ κόσμο στα πλαίσια της δουλείας. Τα νέα για το ότι είμαι single κυκλοφορούν γρήγορα. Έτσι γνώρισα και τον #1. Ωραίο παιδί, γαλαζομάτικο, λίγο κοντό, με το ανάλογο αυτοκίνητο περιοπής χρώματος άσπρου. Εγώ έχω θέμα με το ύψος, τον θέλω τον άντρα πιο ψηλό τουλάχιστον. Αλλά δύο-τρεις φορές που τον είδα και το χιούμορ του το είχε και άποψη-λίγο φανατισμένη αλλά οκ-είχε, είπα να βάλω νερό στο κρασί μου. Και είπαμε ας πάμε για ένα καφέ. Και το σκεφτηκα δύο και τρεις φορές επειδή είναι και συνεργάτης, αλλά φαινόταν συνεσταλμένο και σοβαρο.

Και τότε που χαλάρωσα το έπαθε το αμόκ. Να μην μιλώ με τον τρόπο που μιλώ επειδή δεν μιλούν έτσι οι γυναίκες (τοίχος-κεφάλι, 1-0), να μην λέω ότι δεν ενδιαφέρομαι να γίνω νοικοκυρά, μπορεί να θεωρηθεί φεμινιστικό (τοίχος-κεφάλι, 2-0), να κάνω πως δεν καταλαβαίνω τα πονηρά αστεία επειδή δεν είναι θηλυκή συμπεριφορά (κεφάλι νοκ άουτ). Κάτσε ρε φίλε μην πάθω εσωτερική αιμορραγία από το δυσνόητο των απόψεων σου, ήπιαμε ένα καφέ και το είδες ρυθμιστής της συμπεριφοράς μου.

Το τελειωτικό χτύπημα ήρθε μια Πέμπτη-το δέντρο πέφτει την Πέφτη. Έλαβα ένα μήνυμα λακωνικό
"Ότι κι αν έχεις κανονίσει για αύριο βράδυ να το ακυρώσεις".
Μόνο σαν αστείο μπορούσα να το εκλάβω οπότε και απάντησα αναλόγως
"Τι συμβαίνει? Θα μας πιαν οι τούρκοι? Θα γίνει έκρηξη σε κάποιο άλλο μέρος? Ήρτε το τέλος του κόσμου?"
"Όχι, θα είσαι μαζί μου" απάντησε ξερά.
Οι νευρώνες στον εγκέφαλο μου πάγωσαν, και μετά άρχισαν να γελούν όλοι μαζί ρυθμικά. Κάποιοι ξεράθηκαν οριζοντίως από το γέλιο, κάποιοι κρατούσαν ο ένας τον άλλο σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, κάποιοι άλλοι φώναζαν "Κοντέεεεεε" "Κοντέεεεεε"! Όταν συνήλθαν και αποφάσισαν να μεταφέρουν νευροδιαβιβαστές ξανά κατάφερα να απαντήσω:
"Μα τι σε έπιασε?"
Και ήρθε το μπαμ και κάτω μήνυμα:
"Έξυπνες, όμορφες και με περιουσία εν και βρίσκεις πολλές" (οι χαρακτηρισμοί του είναι υποκειμενικοί)

Η καρδιά μου άνοιξε φύλλα φύλλα, ξεχείλισε από τον ρομαντισμό, ζαλίστηκα από την μυρωδιά του ανθόνερου που κατάκλυσε την ατμόσφαιρα. Οι νευρώνες του εγκεφάλου μου πιάστηκαν μεταξύ τους και άρχισαν να φιλιούνται, τα πόδια μου κόπηκαν και εκεί που σχεδόν λιποθύμησα εκατομμύρια πεταλούδες με άρπαξαν και με ανασήκωσαν στα ουράνια.

Δι Εντ! 




11 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

    πολλά περιγραφική ανάρτηση!

    κοίτα, αν δεν εν άλλον... κάμνεις το χάζιν τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι ναν καλά τα παιδιά προσφέρουν υλικό για το μπλογκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το τελευταίο μήνυμά του όμως....
    χαχαχαχαχχ

    τουλάχιστον ήταν ειλικρινής στο τι θαυμάζει πάνω σου... χαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να εκτιμάς την ειλικρίνια η αλήθεια!
      Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα :)

      Διαγραφή
  4. ααα... τζαι καλώς σε ήβρα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα χα χα χα χα

    Καλάν την κόρην μου ήβρες έτσι χρυσάφι τζιαί επολόγιασες τον,
    καλά του έκαμες.
    Καλώς όρισες στην κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι ναι χρυσάφι όνομα και πράμα, άσε ήταν πολλύς μου :P Καλώς σας βρήκα guys!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλεις να πεις εν τους συγκόφκετε που την αρκή ότι εν έτσι τύποι. Επειδή άκουσα αρκετές παρόμοιες ιστορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαρτάται που τον τύπο, έχει μερικούς που το δείχνουν που την αρχή, έχει μερικούς που το χώνουν επδ κάτι ψιλιαστήκαν ότι πάει χ, αλλά εν ισhιώνει ο νούρος του σhιύλου, μόλις νιώσει άνετα ΜΠΑΜ! εμφανίζεται η πραγματικότητα.

      Διαγραφή
  8. Χαχαχαχα! Εφυρτίκαν κι εμένα οι νευρώνες μου με τα reactions σου! Άπαιχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή